Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісовий В. М., Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В., Сінайко В. М., Дмитрієнко К. В., Мирончук О. А.
Назва : Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу
Паралельн. назви :Characteristics of communicatiVe style of teachers of the different educational blocks in the student-centered approach
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлені результати дослідження особливостей реалізації студентоцентрованого підходу у процесі про¬фесійної підготовки лікарів. Проаналізовано комунікативні стилі викладачів дисциплін різних навчальних блоків. Додаються рекомендації для поліпшення навчального процесу при студентоцентрованому підході у медичному ВНЗ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю. М., Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Назва : Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті
Паралельн. назви :Experience in implementation of problem-based learning in Zaporozhye state medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 90-92 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Проблемно-орієнтоване навчання в українській вищій медичній освіті з’явилося відносно недавно. Зважаючи на передовий світовий досвід, можна впевнено говорити про його актуальність та інноваційність. У даній роботі висвіт¬лено досвід Запорізького державного медичного університету щодо впровадження проблемно-орієнтованого навчання у студентів молодших курсів медичного факультету у рамках проекту 530519-Tempus-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR “Створення Міжрегіональної мережі національних центрів медичної освіти, головним напрямом яких є впровадження проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів” (“ePBLnet”). Описано особливості адап¬тації навчального плану, використання платформи OpenLabyrinth для створення кейсів на базі віртуальних пацієнтів, показано роль створеного Медичного освітнього центру при ЗДМУ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Назва : Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік
Паралельн. назви :Results of external and internal monitoring in the quality of higher education at HSEEU “Ukrainian medical stomatological academy” in 2015 calendar year
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Стаття присвячена актуальному нині питанню моніторингу якості освіти. Проаналізовано результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” за 2015 кален-дарний рік. Показано, що внутрішній моніторинг у вигляді самоаналізу і самооцінювання - це вимога часу та об’єктивна потреба інноваційного розвитку освітньої діяльності навчального закладу. У висновках зазначається, що внутрішній моніторинг дає змогу простежувати динаміку процесуального і результативного аспектів якості навчання, забезпечує умови для підвищення ефективності управління якістю освітнього процесу, підвищує відповідальність усіх суб’єктів (студентів, науково-педагогічних працівників, адміністрації, навчально-допоміжного персоналу), обумовлює внесення необхідних коректив в освітній процес, слугує міцним поштовхом для розвитку культури університетської автономії
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Назва : Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету
Паралельн. назви :Perspectives of introduction of modern innovation into educational activity of the university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 73-76 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті розглянуто питання якості освітньої діяльності, засоби її удосконалення шляхом використання сучасних інноваційних технологій
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук Т. М., Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Назва : Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”
Паралельн. назви :System of teachers’ and departments’ actiVities assessment by rating, implementation experience in the higher state educational establishment of ukraine “Bukovinian state medical university”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 77-81 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у ВДНЗ України “Буковинський державний медичний університет” за останні три навчальні роки, визначені переваги нової електронної системи створення рейтингового звіту, можливий внесок рейтингової оцінки діяльності викладачів у фор¬мування рейтингу університету загалом
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Думанський Ю. В., Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Назва : Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”
Паралельн. назви :Rational educational plans as a guarantee of quality training master’s degree in “Medicine”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 82-84 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Основним пріоритетом розвитку сучасної медичної освіти є постійне вдосконалення навчально-методичних підходів до підготовки лікарів, внесення доповнень та змін до робочих навчальних планів і програм відповідно до потреб практичної охорони здоров’я. Скорочення кількості аудиторних годин відповідно до Закону України “Про вищу освіту” зумовлює необхідність відповідального ставлення до їх розподілу між навчальними дисциплінами. Вища медична освіта - досить специфічний та несхожий на інші освітній процес. Вже з 1 курсу студенти-медики повинні отримувати великий обсяг базисних медичних знань та вмінь. У роботі висвітлено основні проблеми розподілу аудиторних годин між курсами та навчальними дисциплінами: штучно збільшена або, навпаки, недостатня кількість виділених на предмет годин, дублювання однієї і тієї ж тематики на різних кафедрах при її викладанні у складі різних дисциплін, відсутність послідовності подачі матеріалу, недостатня сучасність та розірваність отриманих студентами медичних знань. Вказане нераціональне використання аудиторних годин є неприпустимим. Автори припускають, що частковий перерозподіл годин може виявитися дуже корисним. Якісна підготовка лікарів значною мірою залежить від раціонального використання наявних аудиторних годин, що можливо тільки за умови перегляду робочих навчальних планів підготовки фахівців з урахуванням принципу послі¬довного, логічного та сучасного викладання дисциплін у медичному університеті
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Назва : Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування
Паралельн. назви :Formation of positiVe changes in the Work of academy teachers’ on the basis of questioning
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 98-101 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті звернено увагу на можливість за даними анкетування викладачів виявляти проблеми викладачів і формувати позитивні зміни в поліпшенні їх роботи
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе І. В., Смірнов С. М.
Назва : Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”
Паралельн. назви :Achievements, problems and prospects of development state of establishment “Lugansk state medical university”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 113-116 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлено досягнення, проблеми та перспективи розвитку ДЗ “Луганський державний медичний універ¬ситет”. Надана інформація про історію, про видатних діячів університету. Наведена інформація про шлях становлення університету за новим місцем розташування в зв’язку з переміщенням із зони антитерористичної операції
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Яловчук А. В., Кудрявцева Т. О., Лапіна А. М.
Назва : Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти
Паралельн. назви :Eхрerience of proViding of education quality in Kharkiv medical academy of postgraduate education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 117-119 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: У статті проаналізовано підходи щодо визначення поняття якості освіти та її забезпечення; розглянуто основні питання підвищення якості післядипломної медичної (фармацевтичної) освіти як однієї з передумов її інтеграції до європейського освітнього та наукового простору; висвітлені політика ХМАПО щодо забезпечення якості та внутрішня система забез¬печення якості освітньої діяльності, яка включає аналіз кількісних показників та спрямована на підтримку існуючої системи цінностей і традицій; висвітлено перспективний досвід щодо забезпечення якості післядипломної медичної освіти; окреслено шляхи її підвищення
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Никоненко О. С., Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Назва : Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”
Паралельн. назви :Use of simulating teaching methods to increase education and professional competence of doctors and paramedics at the state institute “Zaporozhye medical academy of postgraduate education, ministry of health of ukraine”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 120-123 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлено аналіз та роль симуляційних методик, впроваджених на кафедрах дЗ “ЗМАПО МОЗ Украї¬ни”, та оцінку отриманих лікарями компетенцій за класифікацією Блума. Показано, що використання симуляційних методик дозволяє відтворити тісний зв’язок навчального процесу з практикою і максимальну реалістичність клінічної ситуації у післядипломній освіті лікарів
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рожко М. М., Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Сенчій В. М.
Назва : Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків
Паралельн. назви :Competence approach in training of medical students
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 102-106 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Експерти Ради європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студен¬тів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПц), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано- Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПц: “Медицина”, “центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики - сімейної медицини - вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П., Котвіцька А. А., Огарь С. В.
Назва : Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”
Паралельн. назви :Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зіменковський Б. С., Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Назва : Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Паралельн. назви :European credit transfer-accumulation system in the context of the reform of english teaching of foreign students at Danylo Halytsky lviv national medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 110-112 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті імені Данила галицького за європейською кредитною трансферно- накопичувальною системою
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпінська Л. Г., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
Назва : Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки
Паралельн. назви :Innovative orientation of development of medical sciences
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 22-28 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Проаналізована сучасна законодавчо-нормативна база щодо пріоритетних напрямів розвитку вітчизняної науки та її інноваційної спрямованості. Проаналізовано механізми експертної оцінки передбачуваних до розробки науково- дослідних проектів та затвердження їх до виконання. Наведені дані про результати виконання фундаментальних та прикладних наукових досліджень і впровадження їх у практику в 2015 р., про представлення результатів наукових розробок на наукових медичних форумах, які відбулися у 2015 р., про підготовку наукових кадрів. Акцентовано увагу на необхідності підвищення якості наукових публікацій з урахуванням вимог наукометричних баз даних. Наведені дані про участь науковців системи охорони здоров’я України у міжнародних наукових проектах. Визначені вимоги для забезпечення подальшого розвитку вітчизняної медичної науки і підвищення її результативності та ефективності впровадження нововведень у практику охорони здоров’я України
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П’ятницький Ю. С., Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Назва : Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)
Паралельн. назви :Organization of educational process at higher educational establishments of ministry of health of ukraine in time of implementation of the law of ukraine “On higher education” (results of monitoring in 2016)
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 29-35 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті наведено результати моніторингу стану організації навчального процесу у вищих медичних та фармацевтич¬них навчальних закладах і закладах післядипломної освіти, підпорядкованих МОЗ України, в 2016 р.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П.
Назва : PhD програми в охороні здоров’я
Паралельн. назви :PhD programs in public health
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 36-39 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті накреслено особливості та шляхи ефективного запровадження програм підготовки докторів філософії в охороні здоров’я
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 5-123 (Шифр МУ7/2016/2)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоровська С. В., П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І., Петрова К. І.
Назва : Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я
Паралельн. назви :Current issues of specialists training arrangement in health care system
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 6-9 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Анотація: У статті окреслено основні завдання, які стоять перед Міністерством охорони здоров’я та вищою медичною освітою щодо належного кадрового забезпечення системи охорони здоров’я та якості підготовки медичного персоналу. Вони можуть бути вирішені за умови впровадження сучасних стандартів підготовки медичних та фармацевтичних кадрів, розвитку віртуальної освіти та самоосвіти медиків, подальшого створення мережі університетських клінік та лікарень. Розподіл випускників здійснюється МОЗ України відповідно до потреб та пріоритетів галузі для першочергового забез¬печення первинної та вторинної ланок сфери охорони здоров’я лікарськими кадрами. Ефективне використання наявних кадрових ресурсів в охороні здоров’я є спільним завданням регіонів та Міністерства охорони здоров’я України
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоровська С. В., П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Назва : Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік
Паралельн. назви :Results of universities and post-graduate schools of ministry of health of ukraine key indicators monitoring at 2015 year
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У 2015 р. був проведений галузевий моніторинг діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за такими основними показниками діяльності, як: навчально-методична робота, наукова ді¬яльність, кадрова політика, міжнародне, державне та галузеве визнання роботи, виховна робота, лікувальна робота, матеріально-технічне забезпечення.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П’ятницький Ю. С., Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В., Фаріон Т. І.
Назва : Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності
Паралельн. назви :Appropriate provision of higher education with text book - inseparable part of educational quality
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 40-49 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті наведено аналіз забезпеченості студентів вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів навчально- методичною літературою
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)