Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 5-123 (Шифр МУ7/2016/2)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоровська С. В., П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І., Петрова К. І.
Назва : Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я
Паралельн. назви :Current issues of specialists training arrangement in health care system
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 6-9 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Анотація: У статті окреслено основні завдання, які стоять перед Міністерством охорони здоров’я та вищою медичною освітою щодо належного кадрового забезпечення системи охорони здоров’я та якості підготовки медичного персоналу. Вони можуть бути вирішені за умови впровадження сучасних стандартів підготовки медичних та фармацевтичних кадрів, розвитку віртуальної освіти та самоосвіти медиків, подальшого створення мережі університетських клінік та лікарень. Розподіл випускників здійснюється МОЗ України відповідно до потреб та пріоритетів галузі для першочергового забез¬печення первинної та вторинної ланок сфери охорони здоров’я лікарськими кадрами. Ефективне використання наявних кадрових ресурсів в охороні здоров’я є спільним завданням регіонів та Міністерства охорони здоров’я України
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоровська С. В., П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Назва : Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік
Паралельн. назви :Results of universities and post-graduate schools of ministry of health of ukraine key indicators monitoring at 2015 year
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У 2015 р. був проведений галузевий моніторинг діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за такими основними показниками діяльності, як: навчально-методична робота, наукова ді¬яльність, кадрова політика, міжнародне, державне та галузеве визнання роботи, виховна робота, лікувальна робота, матеріально-технічне забезпечення.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпінська Л. Г., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
Назва : Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки
Паралельн. назви :Innovative orientation of development of medical sciences
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 22-28 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Проаналізована сучасна законодавчо-нормативна база щодо пріоритетних напрямів розвитку вітчизняної науки та її інноваційної спрямованості. Проаналізовано механізми експертної оцінки передбачуваних до розробки науково- дослідних проектів та затвердження їх до виконання. Наведені дані про результати виконання фундаментальних та прикладних наукових досліджень і впровадження їх у практику в 2015 р., про представлення результатів наукових розробок на наукових медичних форумах, які відбулися у 2015 р., про підготовку наукових кадрів. Акцентовано увагу на необхідності підвищення якості наукових публікацій з урахуванням вимог наукометричних баз даних. Наведені дані про участь науковців системи охорони здоров’я України у міжнародних наукових проектах. Визначені вимоги для забезпечення подальшого розвитку вітчизняної медичної науки і підвищення її результативності та ефективності впровадження нововведень у практику охорони здоров’я України
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П’ятницький Ю. С., Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Назва : Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)
Паралельн. назви :Organization of educational process at higher educational establishments of ministry of health of ukraine in time of implementation of the law of ukraine “On higher education” (results of monitoring in 2016)
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 29-35 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті наведено результати моніторингу стану організації навчального процесу у вищих медичних та фармацевтич¬них навчальних закладах і закладах післядипломної освіти, підпорядкованих МОЗ України, в 2016 р.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П.
Назва : PhD програми в охороні здоров’я
Паралельн. назви :PhD programs in public health
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 36-39 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті накреслено особливості та шляхи ефективного запровадження програм підготовки докторів філософії в охороні здоров’я
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П’ятницький Ю. С., Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В., Фаріон Т. І.
Назва : Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності
Паралельн. назви :Appropriate provision of higher education with text book - inseparable part of educational quality
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 40-49 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті наведено аналіз забезпеченості студентів вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів навчально- методичною літературою
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П’ятницький Ю. С., Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П.
Назва : Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”
Паралельн. назви :The proper organization of certification of graduates as an important component of the law of ukraine “On higher education”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 50-53 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Назва : Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського
Паралельн. назви :Development of practice-oriented and simulation training at I. Horbachevsky Ternopil state medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 54-57 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено основні етапи впровадження практично-орієнтованого та симуляційного навчання у Терно¬пільському державному медичному університеті. Показано формування та структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання, його роль у підготовці фахівців
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Barg Wojciech
Назва : Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 58-59 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосова К. М., Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С., Захарченко М. В.
Назва : Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця
Паралельн. назви :Scientific and methodological guidance of organization and control oVer students’ self learning in Bohomolets national medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 60-63 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено результати аналізу якості організації самостійної роботи студентів та її методичного забезпечення з клінічних дисциплін на медичних факультетах Національного медичного університету імені О. О. Богомольця як важ¬ливого компонента у системі ефективного управління підготовкою фахівців. Описано основні аспекти функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти у визначенні та реалізації науково обґрунтованих підходів до удосконалення організації самостійної роботи студентів
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Назва : Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”
Паралельн. назви :Modern innoVations in Vinnytsia national medical university by M. Pyrogov and realizatoin of law of ukraine “About higher education”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 64-68 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: На сучасному етапі відбувається інтеграція вищої освіти України в європейський освітній простір. Затверджений Закон України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 р. передбачає впровадження сучасних європейських інноваційних технологій функціонування системи вищої освіти (принцип автономії вищих навчальних закладів, поєднання освіти з наукою, запровадження власних програм освітньої, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності та ін.). У ВНМУ ім. М. І. Пирогова згідно із Законом України “Про вищу освіту” реалізуються сучасні інноваційні технології організації навчального процесу - впроваджено Європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), опанування на¬вичок роботи з програмою “СКІФ”, Навчально-тренінговий центр практичної підготовки лікарів, елективний курс “Спортивні секції”, розроблена навчальна наскрізна програма “Фізична та психологічна реабілітація”
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Назва : Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі
Паралельн. назви :Issue of educational standards deVelopment for training specialists in doctor residency
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Закон України “Про вищу освіту” ввів нову форму післядипломної освіти - лікарську резиденгуру. Підготовка фахівців повинна відбуватися за освітньою програмою, але для резидентури Закон зазначив програму післядипломної освіти. У зв’язку з тим виникла проблема - на даний момент немає вимог до формату та змісту програми навчання в лікарській резидентурі. Показано неузгодженість між вимогами Закону України “Про вищу освіту” та традиційною системою під¬готовки медичних кадрів. На основі аналізу вимог до освітньої програми, пропозицій Всесвітньої федерації медичної освіти та різних програм підготовки в лікарській резидентурі Європи та інших країн у статті запропоновано проект ти¬пової програми післядипломної освіти для підготовки лікарів-резидентів в Україні. Запропоновано такі складові типової програми, як: мета та результати навчання для слухачів і керівників; електронне портфоліо для моніторингу резуль¬татів; самоаналіз і самооцінка; вимоги до навчальних закладів; вимоги до керівництва підготовкою лікаря-резидента; вимоги до клінічної бази кафедри; побудова проекту і принципи його оцінювання; ставлення, поведінка, особистісні характеристики лікаря-резидента. Зроблений висновок про необхідність побудови двокомпонентного стандарту вищої медичної освіти з компетентнісними моделями випускника магістратури та інтернатури
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Назва : Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету
Паралельн. назви :Perspectives of introduction of modern innovation into educational activity of the university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 73-76 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті розглянуто питання якості освітньої діяльності, засоби її удосконалення шляхом використання сучасних інноваційних технологій
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук Т. М., Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Назва : Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”
Паралельн. назви :System of teachers’ and departments’ actiVities assessment by rating, implementation experience in the higher state educational establishment of ukraine “Bukovinian state medical university”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 77-81 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у ВДНЗ України “Буковинський державний медичний університет” за останні три навчальні роки, визначені переваги нової електронної системи створення рейтингового звіту, можливий внесок рейтингової оцінки діяльності викладачів у фор¬мування рейтингу університету загалом
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Думанський Ю. В., Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Назва : Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”
Паралельн. назви :Rational educational plans as a guarantee of quality training master’s degree in “Medicine”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 82-84 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Основним пріоритетом розвитку сучасної медичної освіти є постійне вдосконалення навчально-методичних підходів до підготовки лікарів, внесення доповнень та змін до робочих навчальних планів і програм відповідно до потреб практичної охорони здоров’я. Скорочення кількості аудиторних годин відповідно до Закону України “Про вищу освіту” зумовлює необхідність відповідального ставлення до їх розподілу між навчальними дисциплінами. Вища медична освіта - досить специфічний та несхожий на інші освітній процес. Вже з 1 курсу студенти-медики повинні отримувати великий обсяг базисних медичних знань та вмінь. У роботі висвітлено основні проблеми розподілу аудиторних годин між курсами та навчальними дисциплінами: штучно збільшена або, навпаки, недостатня кількість виділених на предмет годин, дублювання однієї і тієї ж тематики на різних кафедрах при її викладанні у складі різних дисциплін, відсутність послідовності подачі матеріалу, недостатня сучасність та розірваність отриманих студентами медичних знань. Вказане нераціональне використання аудиторних годин є неприпустимим. Автори припускають, що частковий перерозподіл годин може виявитися дуже корисним. Якісна підготовка лікарів значною мірою залежить від раціонального використання наявних аудиторних годин, що можливо тільки за умови перегляду робочих навчальних планів підготовки фахівців з урахуванням принципу послі¬довного, логічного та сучасного викладання дисциплін у медичному університеті
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісовий В. М., Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В., Сінайко В. М., Дмитрієнко К. В., Мирончук О. А.
Назва : Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу
Паралельн. назви :Characteristics of communicatiVe style of teachers of the different educational blocks in the student-centered approach
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлені результати дослідження особливостей реалізації студентоцентрованого підходу у процесі про¬фесійної підготовки лікарів. Проаналізовано комунікативні стилі викладачів дисциплін різних навчальних блоків. Додаються рекомендації для поліпшення навчального процесу при студентоцентрованому підході у медичному ВНЗ
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю. М., Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Назва : Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті
Паралельн. назви :Experience in implementation of problem-based learning in Zaporozhye state medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 90-92 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Проблемно-орієнтоване навчання в українській вищій медичній освіті з’явилося відносно недавно. Зважаючи на передовий світовий досвід, можна впевнено говорити про його актуальність та інноваційність. У даній роботі висвіт¬лено досвід Запорізького державного медичного університету щодо впровадження проблемно-орієнтованого навчання у студентів молодших курсів медичного факультету у рамках проекту 530519-Tempus-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR “Створення Міжрегіональної мережі національних центрів медичної освіти, головним напрямом яких є впровадження проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів” (“ePBLnet”). Описано особливості адап¬тації навчального плану, використання платформи OpenLabyrinth для створення кейсів на базі віртуальних пацієнтів, показано роль створеного Медичного освітнього центру при ЗДМУ
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Назва : Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік
Паралельн. назви :Results of external and internal monitoring in the quality of higher education at HSEEU “Ukrainian medical stomatological academy” in 2015 calendar year
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Стаття присвячена актуальному нині питанню моніторингу якості освіти. Проаналізовано результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” за 2015 кален-дарний рік. Показано, що внутрішній моніторинг у вигляді самоаналізу і самооцінювання - це вимога часу та об’єктивна потреба інноваційного розвитку освітньої діяльності навчального закладу. У висновках зазначається, що внутрішній моніторинг дає змогу простежувати динаміку процесуального і результативного аспектів якості навчання, забезпечує умови для підвищення ефективності управління якістю освітнього процесу, підвищує відповідальність усіх суб’єктів (студентів, науково-педагогічних працівників, адміністрації, навчально-допоміжного персоналу), обумовлює внесення необхідних коректив в освітній процес, слугує міцним поштовхом для розвитку культури університетської автономії
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Назва : Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування
Паралельн. назви :Formation of positiVe changes in the Work of academy teachers’ on the basis of questioning
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 98-101 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті звернено увагу на можливість за даними анкетування викладачів виявляти проблеми викладачів і формувати позитивні зміни в поліпшенні їх роботи
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)