Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/І. В. Шишка, А. В. Кудієвський // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.106-109
|
>2.
| Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/М. К. Хобзей, А. Р. Вергун // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.102-105
|
>3.
| Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/І. О. Суховолець // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.99-101
|
>4.
| Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/О. В. Стеченко // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.93-98
|
>5.
| Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/О. В. Солодовник // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.21-25
|
>6.
| Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/А. В. Семенець, С. Б. Чеканов // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.82-89
|
>7.
| Реформування вищої освіти в Україні/В. В. Шухтін [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.29-34
|
>8.
| Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
|
>9.
| Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/Н. А. Прилипко [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.75-77
|
>10.
| Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/В. В. Чоп’як [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.26-28
|
>11.
| Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.48-51
|
>12.
| Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.17-20
|
>13.
| Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.38-43
|
>14.
| Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/М. О. Левків // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.71-74
|
>15.
| Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/О. В. Кривошей // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.67-70
|
>16.
| Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.110-113
|
>17.
| Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.62-66
|
>18.
| Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.114-117
|
>19.
| Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.56-61
|
>20.
| Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.78-81
|
|
|