Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/Б. С. Бурлака, Ал Зедан Фаді // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.5-7
|
>2.
| Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.44-47
|
>3.
| Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.90-92
|
>4.
| Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.8-11
|
>5.
| Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.12-16
|
>6.
| Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/В. В. Добровольський // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.52-55
|
>7.
| Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.78-81
|
>8.
| Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.56-61
|
>9.
| Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.114-117
|
>10.
| Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.62-66
|
>11.
| Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.110-113
|
>12.
| Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/О. В. Кривошей // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.67-70
|
>13.
| Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/М. О. Левків // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.71-74
|
>14.
| Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.38-43
|
>15.
| Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.17-20
|
>16.
| Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.48-51
|
>17.
| Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/В. В. Чоп’як [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.26-28
|
>18.
| Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/Н. А. Прилипко [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.75-77
|
>19.
| Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
|
>20.
| Реформування вищої освіти в Україні/В. В. Шухтін [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.29-34
|
|
|