Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/Б. С. Бурлака, Ал Зедан Фаді // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.5-7
2.

Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.8-11
3.

Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.12-16
4.

Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.17-20
5.

Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/О. В. Солодовник // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.21-25
6.

Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/В. В. Чоп’як [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.26-28
7.

Реформування вищої освіти в Україні/В. В. Шухтін [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.29-34
8.

Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
9.

Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.38-43
10.

Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.44-47
11.

Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.48-51
12.

Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/В. В. Добровольський // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.52-55
13.

Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.56-61
14.

Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.62-66
15.

Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/О. В. Кривошей // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.67-70
16.

Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/М. О. Левків // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.71-74
17.

Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/Н. А. Прилипко [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.75-77
18.

Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.78-81
19.

Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/А. В. Семенець, С. Б. Чеканов // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.82-89
20.

Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.90-92
 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)