Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.


   
    Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету [Текст] = Organizational and methodical approaches of teaching english-speaking foreign students at the pharmaceutical faculty of Odesa national medical university / Н. А. Прилипко [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
Анотація: У статті розглянуто актуальні питання викладання дисципліни “Етика та деонтологія у фармації” іноземцям, які навчаються на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету англійською мовою. Проаналізовано організаційно-методичні особливості викладання англомовним студентам, визначено значення рольових ігор у структурі заняття
Дод.точки доступу:
Прилипко, Н. А.
Вишницька, І. В.
Унгурян, Л. М.
Бєляєва, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) [Текст] = Experience of training students for participation in the All-ukrainian student’s competition in clinical immunology and allergology (results of teachers and look of students) / В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: У роботі представлено узагальнення досвіду з проведення І етапу студентської олімпіади з клінічної імунології та алергології в рамках підготовки студентів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади. Метою проведеної роботи було показати можливі шляхи підвищення навчальної мотивації студентів та якості навчання на клінічному циклі. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 та профпатології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” протягом 3-х років проводиться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади, в якій беруть участь студенти 5, 6 курсів. Описано етапи, які входять до програми внутрішньовузівської олімпіади. У висновках надаються рекомендації: проведення фахової олімпіади надає змогу підвести підсумки роботи з викладання дисципліни “Клінічна імунологія та алергологія”; змагання сприяють виконанню мети і головного завдання вузу і кожного викладача - підвищення якості підготовки кваліфікованих спеціалістів; проведення І етапу та підготовку до ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади бажано здійснювати із залученням провідних фахівців - практичних лікарів, що надає змогу студентам отримати не тільки глибокі теоретичні знання, але й практичний досвід, що загалом сприяє самоствердженню студентів та підвищенню науково-практичного потенціалу студентського корпусу
Дод.точки доступу:
Родіонова, В. В.
Коваленко, О. М.
Ніколаєнко-Камишова, Т. П.
Собко, С. В.
Хмель, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Семенець, А. В.
    Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” [Текст] = On update of the “information system of knowledge assessment in medical education” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: Розглянуто деякі аспекти інформатизації галузі медичної освіти. Показано необхідність оновлення програмного забезпечення ІСПЗМО при внесенні змін у методику проведення семестрового іспиту. Розроблено методику оновлення ПЗ ІСПЗМО, що полягає в створенні окремої підсистеми обробки результатів оцінювання тестових робіт студентів та усної співбесіди. Наведено приклад реалізації вказаної підсистеми у складі ІСПЗМО, як веб-додатка - ІС CSE. Показано практичну методику реалізації вказаного веб-додатка на мові програмування PHP з використанням відкритого веб-фреймворку Laravel
Дод.точки доступу:
Чеканов, С. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Канівець, С. В.
    Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою [Текст] = Ways of teaching optimization of discipline “Medical emergency” for junior specialists with medical education / С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
Анотація: У статті узагальнено досвід роботи педагогічного колективу училища з оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою. Визначені основні компоненти освітнього процесу та заходи з їх удосконалення, що були здійснені у закладі з метою оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога”. Об’єднання циклів підвищення кваліфікації у групи залежно від вірогідності виникнення потреби у наданні екстреної медичної допомоги на робочому місці дозволило диференційовано підійти до розподілу обсягу навчальних годин, що відводяться на вивчення дисципліни. Пріоритетність практичного навчання у сучасній професійній підготовці фахівців визначила збільшення частки практичних занять. Відпрацьована 5-етапна форма навчання з цієї дисципліни, заходи з формування висококваліфікованого викладацького складу та створення відповідної матеріально-технічної бази дозволили підвищити якість післядипломного навчання з дисципліни
Дод.точки доступу:
Денисик, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Кривошей, О. В.
    Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії [Текст] = Modern methods of pharmaceutical chemistry teaching / О. В. Кривошей // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL (обучение)
Анотація: Прагнення наблизити національний стандарт освіти до рівня загальноєвропейського стандарту вищої освіти шляхом впровадження Болонського процесу мотивує професорсько-викладацький склад кафедри фармацевтичної хімії Запорізького державного медичного університету впроваджувати інтерактивні методи навчання. Одними з методів, які добре зарекомендували себе і використовуються на наших заняттях, є методи “мозкового штурму”, “дискусії”, ролеві ігри тощо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Левків, М. О.
    Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Application of case-method study in the professional training of foreign students at the department of therapeutic dentistry / М. О. Левків // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Анотація: У статті наведено особливості викладання дисципліни за допомогою кейс-методу навчання, при якому роль викладача в цьому процесі посідає головне місце. Викладач мотивує навчальну діяльність студентів, спонукає їх до навчання, організовує навчальний процес таким чином, щоб він мав максимальний ефект. Готуючи практичне заняття з іноземними студентами, викладач повинен ретельно продумати структуру заняття, окреслити проблему та її розв’язання, навчити студента творчо підходити до вивчення та засвоєння матеріалу, вміло користуватися набутими знаннями, а не лише надати студентові певний обсяг практичних навичок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” [Текст] = Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology” / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Тимофєєв, Р. М.
Шорніков, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шишка, І. В.
    Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) [Текст] = The role of material and technical base of scientific and pedagogical support in training of the future doctor (family doctor) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи - обґрунтувати роль та значення матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього. Взаємопорозуміння керівників вищих навчальних закладів (Академії післядипломної підготовки лікарів та Медичного університету) з адміністрацією баз практики, охорони здоров’я в залученні сучасних методів дослідження та апаратури для всебічної підготовки лікаря майбутнього. У статті представлено світогляд випускників вузу, інтернів та клінічних ординаторів на систему підготовки сімейного лікаря в цілому на перспективу сімейної медицини
Дод.точки доступу:
Кудієвський, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Колесник, М. Ю.
    Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі [Текст] = Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education / М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Дод.точки доступу:
Качан, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кадобний, Т. Б.
    Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року [Текст] = Background, objectives and forms of soviet education in the Ternopil region in september 1939-june 1941 / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история)
Анотація: У пропонованій статті висвітлено механізми впровадження радянських освітньо-культурних цінностей, які відображали марксистсько-ленінську ідеологію, що ґрунтувалася на інтернаціональному світобаченні класових протиріч та постійній боротьбі з приватною власністю, руйнуючи релігійні переконання місцевого населення. Так звана реформа протирічила природі українського національного світогляду, нищила його культурно-освітні багатовікові надбання. З цією метою радянська влада запроваджувала в усіх західноукраїнських школах другу російську мову, як засіб міжнаціонального спілкування, а також освітню виховну мережу краю підпорядковувала єдиному Московському освітньо-методичному центру
Дод.точки доступу:
Кравчук, Л. О.
Мельникова, К. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Стеченко, О. В.
    Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = The problem of academic honesty in educational process and science: O. O. Bohomolets National medical university experience / О. В. Стеченко // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
Анотація: У статті проаналізовано досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця з розробки та впровадження Положення про академічну чесність як важливого документа в рамках функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти. Наведено результати аналізу анонімного анкетування 412 респондентів щодо рівня академічної культури та розповсюдження академічного шахрайства в різних формах. Виявлено, що 55 % студентів Університету самостійно складають підсумковий контроль з дисциплін навчального плану, в той час як визнали несамостійність у складанні сесії 16 % респондентів. Визначено важливість трансформації академічної культури науково- педагогічних працівників та студентів для забезпечення успішності євроінтеграційних змін освітнього процесу в країні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Суховолець, І. О.
    Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців [Текст] = The specifics of lecturing of the chapter “Diseases of mucous membrane of oral cavity” for foreign students / І. О. Суховолець // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: У даній статті описані особливості проведення лекційних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців стоматологічного факультету. Описано й обґрунтовано переваги використання мультимедійних технологій та запропоновано методику проведення лекцій, яка сприятиме підвищенню концентрації студентів на матеріалі та кращому його запам’ятовуванню
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Хобзей, М. К.
    Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату [Текст] = Some aspects of primary examination of scientific works in the presence of academic plagiarism / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
Анотація: За 2015-2016 рр. у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького впроваджено ряд заходів з протидії академічному плагіату. На факультетах, теоретичних та клінічних кафедрах затверджуються (з числа працівників університету: штатних викладачів, доцентів, професорів) особи, відповідальні за перевірку наукових робіт з застосуванням електронних систем програмного забезпечення антиплагіатної експертизи; не можуть призначатися викладачі-сумісники, аспіранти, здобувачі. Рекомендоване програмне забезпечення визначається та обновлюється науковим відділом. Запроваджено повноцінну поточну перевірку працівниками наукового відділу публікацій та дисертаційних робіт на предмет виявлення академічного плагіату програмами “Etxt Антиплагиат”, “AntiPlagiarism.NET” та “AdvegoPlagiatus 1.3.1.7”. За період з 01.09.2015 до 01.09.2016 р. проведено перевірку 429 наукових праць: 208 статей у фахові наукові журнали; 99 тез доповідей; 66 дисертаційних робіт та авторефератів; 14 наукових звітів; 22 методичних рекомендацій та методичних вказівок; 11 підручників та навчальних посібників, 9 монографій. Система запобігання та виявлення академічного плагіату розповсюджується на наукові та навчальні праці науково-педагогічних, наукових та інших працівників університету, докторантів, аспірантів; осіб, прикріплених до університету з метою здобуття наукового ступеня доктора філософії (кандидата наук) поза аспірантурою, та студентів. Виявлення в поданій до захисту дисертації (науковій доповіді) академічного плагіату є підставою для відмови у присудженні відповідного наукового ступеня
Дод.точки доступу:
Вергун, А. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Мельничук, І. М.
    Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я [Текст] = Distance learning in public health: current stage and perspectives of implementation / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті розглянуто можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання в медичну освіту. Представлені дані щодо тлумачення змісту, особливостей, переваг та недоліків використання дистанційної форми навчання в медичних навчальних закладах. Відображено сучасний погляд на впровадження дистанційного навчання в медицину та систему медичної освіти. Показано, що сучасні дистанційні технології навчання дають змогу проектувати і створювати інформаційні інструменти, які сприяють засвоєнню теоретичних знань медичної науки для опанування практичної частини зі спеціальності
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Солодовник, О. В.
    Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення [Текст] = The main aspects of the concept of professional training of junior medical specialists capable for continuous professional self-improvement / О. В. Солодовник // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті наголошено на актуальності проблеми фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення, визначено основні пріоритети вдосконалення фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста: інноваційна організація навчально-виховного процесу, формування фахових компетенцій студента, професіоналізм викладача медичного коледжу, креативні підходи до створення сприятливого освітнього середовища. Акцентовано увагу на ключових заходах, формах та методах фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста відповідно до пріоритету
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди [Текст] = Description of useful (utility) model in clinical departments (for the patent of Ukraine): author’s views / В. В. Чоп’як [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПАТЕНТЫ -- PATENTS
Анотація: Формулювання структурної схеми опису для отримання Патенту України на корисну модель на клінічних кафедрах здійснене згідно з вимогами Державної служби інтелектуальної власності на основі стилістичного аналізу описів 12 патентів України, отриманих працівниками кафедр Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Запропонований нами опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання Патенту України) сприятиме подоланню об’єктивних труднощів щодо адекватного послідовного описання клінічних спостережень, способів діагностики та лікування окремих захворювань згідно з вимогами, задекларованими для патентування
Дод.точки доступу:
Чоп’як, В. В.
Вергун, А. Р.
Яворська, О. Я.
Вергун, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Бурлака, Б. С.
    Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків [Текст] = Use of modern communications technology optimization for independent work OF students at the department of drug technology / Б. С. Бурлака, Ал Зедан Фаді // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті окреслено питання, щодо вибору та застосування сучасних технологій інтернет-комунікацій, для оптимізації самостійної роботи студентів та інтенсифікації навчального процесу. Розробка електронних навчальних матеріалів з подальшим використанням їх у вебінарах сприятиме покращенню засвоєння знань та підвищенню мотивації до навчання у студентів
Дод.точки доступу:
Фаді, Ал Зедан

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Волощук, Н. І.
    Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі [Текст] = Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Анотація: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів
Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Грималовська, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Вороненко, Ю. В.
    Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи [Текст] = Post-graduate medical education – new horizons and perspectives / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Анотація: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Палагін, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Реформування вищої освіти в Україні [Текст] = Reforming of higher education in Ukraine / В. В. Шухтін [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, экономика)
Анотація: У статті розглянуті основні правові, організаційні, фінансові засади функціонування системи вищої освіти, які створюють умови для поєднання освіти з наукою та виробництвом з метою підготовки конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного розвитку країни, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях. Автори статті аналізують ключові проблеми розвитку системи освіти, підвищення якості професійної підготовки фахівців, законодавчого регулювання розвитку системи вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Висвітлено стан і перспективи змін освітньої системи України в аспектах використання та вдосконалення різних засобів забезпечення якості навчального процесу і заключних освітніх кваліфікацій. Розглянуто проблемні фактори функціонування вищої освіти України під кутом зору нагальних потреб модернізації вітчизняного освітнього середовища, тобто приведення його у відповідність до імперативних вимог сучасності. Особлива увага приділяється міжнародному співробітництву в галузі освіти, інтеграції національної освіти до міжнародного освітянського простору
Дод.точки доступу:
Шухтін, В. В.
Котюжинська, С. Г.
Лєбєдєва, Т. Л.
Шухтіна, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)