Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Дмитрук О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету/О. М. Дмитрук // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.41-44
2.

Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.17-20
3.

Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.64-67
4.

Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/А. І. Цвях [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.62-63
5.

Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.5-7
6.

Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.28-30
7.

Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/М. В. Карпець // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.47-49
8.

Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/Н. В. Зозуляк // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.45-46
9.

Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.15-16
10.

Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/Л. М. Маланчук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.21-23
11.

Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.8-11
12.

Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.71-75
13.

Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/В. О. Куровська // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.50-52
14.

Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/С. І. Дубінін [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.12-14
15.

Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/М. О. Вацеба // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.34-36
16.

Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського /Н. І. Бурмас [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.31-33
17.

Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.56-58
18.

Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.24-27
19.

Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.37-40
20.

Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам /Л. С. Швець // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.68-70
 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)