Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/М. О. Вацеба // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.34-36
|
>2.
| Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.5-7
|
>3.
| Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.37-40
|
>4.
| Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/О. Н. Литвинова [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.53-55
|
>5.
| Дмитрук О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету/О. М. Дмитрук // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.41-44
|
>6.
| Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.24-27
|
>7.
| Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського /Н. І. Бурмас [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.31-33
|
>8.
| Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.15-16
|
>9.
| Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/С. І. Дубінін [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.12-14
|
>10.
| Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/Н. В. Зозуляк // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.45-46
|
>11.
| Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.71-75
|
>12.
| Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/М. В. Карпець // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.47-49
|
>13.
| Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/В. О. Куровська // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.50-52
|
>14.
| Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.8-11
|
>15.
| Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/Л. М. Маланчук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.21-23
|
>16.
| Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.28-30
|
>17.
| Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/А. І. Цвях [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.62-63
|
>18.
| Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.56-58
|
>19.
| Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.17-20
|
>20.
| Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/В. А. Славопас // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.59-61
|
|
|