Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-22 
1.


    Вепрюк, Ю. М.
    Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології [Текст] = The role of multimedia technologies in improving of learning and mastering pathophysiology / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (тенденции)
Анотація: У представленій публікації пропонується впровадити у навчальний процес нові розробки мультимедійних технологій, у яких об’єднані текстова, графічна, відеоінформація та анімація складних патологічних процесів, станів і реакцій, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напруженням таких сфер людської свідомості, як мислення та інтелект, і забезпечити цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші [Текст] = Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Дод.точки доступу:
Волощук, Н. І.
Латинська, О. С.
Іваниця, А. О.
Таран, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі [Текст] = Application of innovative technologies as a guarantee of an increased efficiency and quality of teaching in higher education / С. І. Дубінін [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, оборудование)
Анотація: У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, проаналізовані деякі сучасні застосування інтерактивних методів навчання, зокрема мультимедійних технологій та комп’ютерного тестування. В умовах інформатизації суспільства і бурхливого розвитку техніки перед викладачами постають нові завдання до організації науково-методичного підходу викладання фахових дисциплін. Сучасний підхід передбачає презентацію нового матеріалу при великому обсязі інформації за певний час, ефективну організацію навчального процесу та об’єктивного оцінювання його результатів
Дод.точки доступу:
Дубінін, С. І.
Ваценко, А. В.
Пілюгін, В. О.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Овчаренко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дуда, К. М.
    Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти [Текст] = Optimization of teaching methods of dental sciences at the department of dentistry of the research institute of postgraduate education / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: У статті наведений аналіз даних методичної літератури та власного досвіду, розкрито суть проблематики проведення занять для лікарів-інтернів першого та другого років навчання. Висвітлено застосування сучасних методик у різних частинах освітнього процесу, які базуються на самостійній роботі лікаря-інтерна. Основним завданням викладачів є підготовка лікарів-стоматологів, здатних в умовах робочого процесу клінічно мислити, проводити постановку діагнозу та складати план лікування. Використання нових методик освіти підвищує якісний рівень знань інтернів і зацікавленість в обраній професії
Дод.точки доступу:
Федірко, Г. В.
Лебідь, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста [Текст] = Simulating learning in medicine part in the preparation of a specialist / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено актуальність впровадження симуляційного навчання у медицині у процесі підготовки спеціалістів у вищому навчальному закладі й медичну практику лікарів-інтернів та практикуючих лікарів. Показано формування і структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання, його роль у засвоєнні знань та вмінь у процесі підготовки лікарів-спеціалістів. Нові підходи до медичної освіти, які дозволяють студентам-медикам вчитися та практикуватися і на чужих помилках, і на власних, не ризикуючи при цьому життям і здоров’ям пацієнтів. Саме таким підходом є симуляційне навчання
Дод.точки доступу:
Корда, Μ. Μ.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кріцак, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології [Текст] = The technique of teaching lessons with phantom simulation at a basic stage of gynecology learning / Л. М. Маланчук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Підготовка висококваліфікованих фахівців є основним завданням сучасної медицини. В умовах інтеграції системи вищої освіти України у європейське та світове освітнє співтовариство вимагає інноваційних підходів у процесі формування професійної майстерності. У статті висвітлено особливості проведення занять на базовому етапі вивчення гінекології з використанням симуляційних манекенів. Обґрунтована методика фантомного навчання як така, що максимально сприяє формуванню компетентнісного підходу до практичних складових освіти майбутнього лікаря. Визначена роль викладача, вимоги, які покладаються на нього як лідера та організатора навчального процесу
Дод.точки доступу:
Маланчук, Л. М.
Романчук, Л. І.
Маланчин, І. М.
Мартинюк, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру [Текст] = The experience of practical skills mastering by students at the internal medicine propeudetics department in the permisses of simulation centre / С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: У статті розглянуто можливості методу симуляційного навчання у світлі сучасних уявлень про процес засвоєння інформації та набуття практичних компетенцій. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів медичного університету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження методу симуляційного навчання у медичних вищих навчальних закладах України
Дод.точки доступу:
Андрейчин, С. М.
Бількевич, Н. А.
Чернець, Т. Ю.
Бугай, Б. Г.
Лихацька, В. О.
Верещагіна, Н. Я.
Кавецька, Н. А.
Кузів, П. П.
Руда, М. М.
Ярема, Н. З.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін [Текст] = Peculiarities of simulation teaching of pediatric disciplines / О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті викладено досвід проведення занять з педіатрії у симуляційному центрі Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Проаналізовано основні переваги симуляційного навчання, та висвітлено методики викладання занять з педіатрії, а зокрема пропедевтичної педіатрії, догляду за хворими та сестринської практики, використовуючи технічні можливості симуляційного центру університету
Дод.точки доступу:
Боярчук, О. Р.
Чорномидз, І. Б.
Воронцова, Т. О.
Кінаш, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] = The research of learning motivation in The first year students of I. YA. Horbachevsky ternopil state medical university / Н. І. Бурмас [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Анотація: У статті проведено діагностику навчальної мотивації студентів першого курсу медичного факультету методом анкетування. Отримані дані розкривають структуру мотивації першокурсників і свідчать про необхідність втручання у процес її формування. Домінуючими для студентів медичного факультету виявилися професійні мотиви. Результати дослідження показали різні мотиви студентів до навчання, що потребує організаційних та виховних зусиль професорсько-викладацького складу для компетентного впливу на підвищення навчальної мотивації
Дод.точки доступу:
Бурмас, Н. І.
Бойко, Л. А.
Бекус, І. Р.
Кирилів, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Вацеба, М. О.
    Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying / М. О. Вацеба // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гребеник, М. В.
    Досвід організації навчання в інтернатурі [Текст] = Experience of organization of studies in internship / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление)
Анотація: Підготовка компетентного спеціаліста, здатного забезпечити належний рівень медичної допомоги в умовах інформаційних потоків та сучасних технологій, вимагає переорієнтації системи післядипломної освіти на індивідуальне навчання майбутнього спеціаліста у супроводі викладача. У статті висвітлено багаторічний досвід кафедри терапії і сімейної медицини навчально-наукового інституту ТДМУ із використання методології адаптації набутих на додипломному етапі знань та умінь молодих лікарів до роботи в реальних умовах практичної медицини
Дод.точки доступу:
Лазарчук, Т. Б.
Криськів, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дмитрук, О. М.
    Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету [Текст] = The modern innovation-technological methods and the ways of improving the theme studying “Acute appendicitis and its complications” by students of the medical faculty / О. М. Дмитрук // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, оборудование)
Анотація: У роботі узагальнено досвід кафедри хірургії № 1 ІФНМУ вивчення студентами теми “Гострий апендицит та його ускладнення”; впровадження й удосконалення інноваційних технологій при використанні інтерактивних методів навчання на всіх етапах навчального процесу з вивчення спеціальності, в т. ч. під час проведення загально-курсової конференції з актуальних проблем клініки, діагностики та лікувальної програми. На етапі визначення кінцевого рівня знань використовуються вирішення кейс-завдань, ігрові та неігрові методи модельованого навчання, а якість отриманих знань оцінюється поточним та підсумковим контролем
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Зозуляк, Н. В.
    Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” [Текст] = Independent students’ work organization during studying the subject “Nursing practice” / Н. В. Зозуляк // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Студенти 3 курсу вищих медичних закладів вивчають важливий для кожного практичного лікаря предмет “Сестринська практика”. Після опанування даного предмета студент має оволодіти вмінням виконувати різноманітні медичні маніпуляції. У зв’язку з реорганізацією навчальної програми великий обсяг матеріалу відведено на самостійне вивчення. Для кращого засвоєння матеріалу студентам запропоновано використовувати такий алгоритм: самостійна підготовка вдома, використовуючи рекомендовану літературу та відео з інтернету, а також відвідування навчальних баз кафедри. У результаті предмет засвоюється набагато ефективніше, а заняття проходить цікавіше для студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Карпець, М. В.
    Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] = Features of the control of students’ knowledge in the study of medical chemistry in a credit-transfer system / М. В. Карпець // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Згідно з принципами європейської кредитно-трансферної системи навчання поточний контроль знань на кафедрі біологічної і медичної хімії ІФНМУ здійснюється на кожному занятті. Для систематичного контролю і стимулювання регулярного навчання студентів на заняттях викладач оцінює всі форми роботи. Рейтингова система оцінювання успішності та визначення академічного рейтингу студентів забезпечує реалізацію дидактичного принципу свідомості студентів у навчанні, активізує навчальну роботу протягом семестру, спонукає студентів працювати систематично та самостійно. Дуже важливо формувати у студентів-медиків у процесі навчання системний підхід до розуміння функціонування організму в цілому і його взаємодію з навколишнім середовищем, розвивати в них логічне мислення, а також уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, прогнозувати
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Куровська, В. О.
    Критерії сучасності лекції з фізіології [Текст] = Сriteria of modernity for physiology lectures / В. О. Куровська // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
Анотація: У статті розглядається питання, яким критеріям повинна відповідати сучасна лекція з фізіології. Тенденція, яка спостерігається у світі, полягає в тому, щоб за допомогою сучасних мультимедійних технологій перетворити аудиторію із пасивних слухачів на активних учасників лекційного процесу. Вивчаючи дану проблему, серед студентів було проведено анкетування з метою встановити, якою вони бачать сучасну лекцію. За його результатами виходить, що вони відкидають ідею про те, що дистанційна чи записана і рекомендована до перегляду лекція може замінити класичну. Згідно зі студентською думкою, сучасність лекції визначається професіоналізмом лектора, його обізнаністю з новими досягненнями науки та вмінням вдало розкрити тему. На лекціях з фізіології доцільно демонструвати відеофільми з експериментами над тваринами
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я [Текст] = Business game as a technique of optimization of active learning in post-graduate students training in public health / О. Н. Литвинова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Анотація: У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять
Дод.точки доступу:
Литвинова, О. Н.
Романюк, Л. М.
Теренда, Н. О.
Панчишин, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Савка, І. Г.
    Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання [Текст] = The experience of training foreign citizens with english as a language of instruction / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы, организация и управление)
Анотація: У статті висвітлено особливості підготовки іноземних студентів з англомовною формою навчання на додипломному етапі у ВДНЗ України “Буковинський державний медичний університет”. Розкриті основні інструменти контролю за процесами набуття знань, опанування основних навичок та вмінь, ходом підготовки до ліцензійних інтегрованих іспи­тів “Krok 1, 2. Medicine” та іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників. Показана роль цього виду підготовки фахівців як одного з перспективних напрямків діяльності вищого навчального закладу. Окреслені перспективи подальших розвідок у вказаному напрямку
Дод.точки доступу:
Савка, С. Д.
Юрнюк, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Славопас, В. А.
    Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій [Текст] = Analysis of preparation of future nurses by means of computer technology / В. А. Славопас // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
Анотація: У статті описано розвиток системи охорони здоров’я на сучасному етапі, пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій у профілактиці, діагностиці та лікуванні захворювань; проведено аналіз сучасного стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій; розглянуто особливості викладання дисципліни “Основи медичної інформатики” у студентів спеціальності “Сестринська справа”; внесено пропозиції щодо посилення методичної складової процесу підготовки майбутніх медичних сестер до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії [Текст] = The role of simulation technologies in the teaching process of traumatology and orthopedics / А. І. Цвях [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У системі медичної освіти симуляційні технології лежать в основі ряду методик, покликаних допомагати відтворювати клінічні ситуації відповідно до мети навчання, повторення, оцінки і дослідження. У статті висвітлено питання застосування симуляційних технологій у системі викладання ортопедії та травматології для студентів 5 курсу медичного факультету й окреслено перспективи застосування симуляційного навчання для підготовки лікарів-інтернів. Впровадження симуляційних технологій навчання сприятиме кращому засвоєнню практичних навичок та хірургічних методик з травматології
Дод.точки доступу:
Цвях, А. І.
Кулянда, І. С.
Копатчак, І. Р.
Грубар, Ю. О.
Сморщок, Ю. С.
Марченкова, Н. О.
Лимар, Є. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Швед, М. І.
    Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни [Текст] = Students’ simulation training in the department of emergency medical care as an important part of qualitative and comprehensive learning of study material / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У роботі висвітлюються особливості організації навчального процесу на курсі екстреної медичної допомоги в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”. Розкривається прогресивна методика теоретичного викладення та засвоєння практичних навичок на клінічній кафедрі за системою єдиного дня, зокрема реалізація практичної частини заняття із командною роботою студентів з медичним обладнанням, виїздами до хворих (потерпілих) у складі бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, підвищенню рівня підготовки студентів з дисципліни сприяє також їх наукова та просвітницька діяльність
Дод.точки доступу:
Ляхович, Р. М.
Кіцак, Я. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)