Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2017/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/Г. А. Лобань [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.86-89
|
>2.
| Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/Н. Ю. Вишневська [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.8-13
|
>3.
| Спіріна І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.121-124
|
>4.
| Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/В. А. Славопас // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.118-120
|
>5.
| Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/С. М. Геряк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.14-18
|
>6.
| Семенець А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика”/А. В. Семенець // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.112-117
|
>7.
| Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/Г. С. Маслак [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.90-95
|
>8.
| Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/В. О. Петрина // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.30-33
|
>9.
| Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.27-29
|
>10.
| Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/О. С. Федорук [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.43-46
|
>11.
| Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/Т. М. Попова [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.103-107
|
>12.
| Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/О. Г. Родинський [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.38-42
|
>13.
| Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/С. В. Абрамов [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.56-60
|
>14.
| Мосейчук А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін/А. Р. Мосейчук // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.96-102
|
>15.
| Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.23-26
|
>16.
| Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.5-7
|
>17.
| Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.82-85
|
>18.
| Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.77-81
|
>19.
| Кузенко Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/P. Т. Кузенко // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.73-76
|
>20.
| Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.34-37
|
|
|