Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2017/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-29 
1.

Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.5-7
2.

Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/Н. Ю. Вишневська [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.8-13
3.

Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/С. М. Геряк [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.14-18
4.

Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.19-22
5.

Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.23-26
6.

Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.27-29
7.

Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/В. О. Петрина // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.30-33
8.

Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.34-37
9.

Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/О. Г. Родинський [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.38-42
10.

Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/О. С. Федорук [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.43-46
11.

Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора/Г. О. Човпан [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.47-51
12.

Doroshenko О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry/О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.52-55
13.

Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/С. В. Абрамов [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.56-60
14.

Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця/А. М. Антоненко [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.61-64
15.

Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/О. З. Іванченко, О. З. Мельникова // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.65-68
16.

Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.69-72
17.

Кузенко Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/P. Т. Кузенко // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.73-76
18.

Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.77-81
19.

Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.82-85
20.

Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/Г. А. Лобань [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.86-89
 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)