Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2017/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.99-101
2.

Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/В. В. Артьоменко, В. М. Носенко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.96-98
3.

Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.107-110
4.

Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.102-106
5.

Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.79-82
6.

Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.75-78
7.

Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice /N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.89-95
8.

Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.83-88
9.

Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/В. Н. Середюк // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.134-147
10.

Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.130-133
11.

Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.153-157
12.

Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.148-152
13.

Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/А. М. Громова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.117-119
14.

Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.111-116
15.

Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання /М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.124-129
16.

Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.120-123
17.

Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.28-32
18.

Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.24-27
19.

Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.37-40
20.

Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/Г. А. Крицька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.33-36
 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)