Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2017/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice /N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.89-95
|
>2.
| Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.153-157
|
>3.
| Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
|
>4.
| Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.79-82
|
>5.
| Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/А. М. Михальчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.50-54
|
>6.
| Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.130-133
|
>7.
| Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.64-67
|
>8.
| Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/Х. С. Симчич, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.68-71
|
>9.
| Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.75-78
|
>10.
| Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.102-106
|
>11.
| Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.99-101
|
>12.
| Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.120-123
|
>13.
| Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.83-88
|
>14.
| Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/Т. М. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.12-18
|
>15.
| Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/І. О. Козлова, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.19-23
|
>16.
| Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.28-32
|
>17.
| Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.24-27
|
>18.
| Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/Н. В. Литвиненко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.41-45
|
>19.
| Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.107-110
|
>20.
| Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/Г. А. Крицька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.33-36
|
|
|