Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2017/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-52 
1.

Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.119-126
2.

Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.112-118
3.

Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.101-106
4.

Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/Л. В. Радецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.95-97
5.

Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.90-94
6.

Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.85-89
7.

Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.81-84
8.

Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.74-76
9.

Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.70-73
10.

Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.62-65
11.

Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.58-61
12.

Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.53-57
13.

Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.48-52
14.

Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/Г. Г. Олеськова // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.42-47
15.

Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.38-41
16.

Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.34-37
17.

Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.29-33
18.

Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/Т. М. Дмитришин // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.18-25
19.

Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.9-13
20.

Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.5-8
 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)