Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-35 
1.


    Fedonyuk, L. Ya.
    Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university [Текст] = Навчально-біологічний музей кафедри медичної біології - цінний скарб і гордість університету / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 141-145


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
МУЗЕИ -- MUSEUMS
Анотація: The aim of the study – to expose a many-sided value (educational, scientific and pedagogic) of the Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department. The main body. Natural objects and their images are at the top of leading places among great variety of wildlife around us. That is the reason why natural and biological educational museums occupy a certain place in the educational process. Educational Biological Museum named after I. I. Yaremenko of Medical Biology Department has many-sided value: educational, scientific and pedagogic. Educational value: exhibits of the museum expose the thematic chapters of the science’s educational programme, with the help of which students are looking for intercommunication of the plant and animal world between themselves and environment. They are of essential importance while learning the structure of multicellular organisms and the human role in changing natural ecosystems. Scientific value: exhibits of the museum afford an opportunity to form the system of knowledge concerning the laws of nature and are the foundation to study the bases of parasitism and parasitic invasions in humans. Pedagogic value: museum forms humane, careful and thrifty attitude toward nature of homeland, ability esthetically to behave to all living, it plays an important role in the formation of ecological consciousness of students. Conclusions. Educational-Biological Museum is an exhibition project and remains a teaching resource of the Department. It reflects not only the history of the organization and establishment of the Museum, but the history of the Department, Institute, Academy and University in the whole. The Museum was and still remains a pride in honour of those people who laid its foundations
Мета роботи – висвітлити багатогранне значення (навчальне, наукове та виховне) навчально-біологічного музею імені І. І. Яременка кафедри медичної біології. Основна частина. Серед різноманітності наочностей одне з перших місць повинні зайняти натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення змісту оточуючої нас живої природи. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка кафедри медичної біології має багатогранне значення: навчальне, наукове та виховне. Навчальне: експонати музею відображають тематичні розділи програми з дисципліни, за допомогою яких студенти спостерігають взаємозв’язок рослинного та тваринного світу, організмів між собою i навколишнім середовищем, формують уявлення про будову багатоклітинних організмів, а також вивчають роль людини у зміні природних екосистем. Наукове: експозиції секцій музею цінні тим, що формують систему знань про закони природи, вони є базою для дослідження основ паразитизму та паразитарних інвазій у людини. Виховне: музей формує гуманне, дбайливе та бережливе ставлення до природи рідного краю, вміння естетично ставитися до всього живого, він відіграє важливу роль у формуванні екологічної свідомості студентів. Висновки. Навчально-біологічний музей є експозиційним проектом і освітнім ресурсом кафедри медичної біології, який відображає не лише історію розвитку живих організмів, але й історію створення музею природи, історію кафедри, історію вузу. Музей завжди був та залишається гордістю навчального закладу, насамперед гордістю за людей, які заклали його фундамент
Дод.точки доступу:
Podobivsky, S. S.
Yarema, O. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] = Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / V. M. Zhdan [et. al] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 68-71


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Анотація: The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”. The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire. The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown. Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupation
Мета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”. Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста. Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття
Дод.точки доступу:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.
Tkachenko, M. V.
Volchenko, H. V.
Shylkina, L. M.
Lebid, V. H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Dudko, O. G.
    Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University [Текст] = Організація навчального курсу "Травматологія та ортопедія" для іноземних студентів у Буковинському державному медичному університеті / O. G. Dudko // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 125-128


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Анотація: The aim of the work – to analyze tutorial process and to improve the quality of education for English speaking students at “Traumatology and Orthopedics” course. The main body. Paper presents analysis of tutorial process on “Taumatology and Orthopedics” students of foreign faculty of Bukovynian State Medical University. Peculiarities of theoretical and practical study were described. It was estimated that main problems are lack of tutorial hours that were given for learning the discipline, the quantity and quality of English textbooks and methodical instructions are very low. Problems with patient’s curation are related with low level of Ukrainian language and big number of students in groups, that complicates individual approach to mastering practical skills. To resolve the abovementioned problems the distant educational course of “Traumatology and Orthopedics” was introduced. Decreasing number of students in the groups and involvement them to participate in urgent duties will improve the level of theoretical and practical knowledge, motivation and enquiring of students in Traumatology and Orthopedics and will make educational process more individually oriented. Another perspective goal is to compile and publish quality English textbooks and handbooks on “Traumatology and Orthopedics”. Conclusions. Significant improvement of theoretical knowledge and developing the “orthopedics focus” can be achieved with application of modern distant internet-based learning technologies that helps students to improve practical skills as well. On the other hand solving number of problems, as preparing and publishing quality textbooks and methodical instructions on “Traumatology and Orthopedics” course in English, improving website of distant learning, decreasing number of students in groups will improve the quality of learning the discipline
Мета роботи – провести аналіз навчального процесу англомовних студентів та покращити якість вивчення травматології та ортопедії. Основна частина. Проведено аналіз навчального процесу з дисципліни “травматологія та ортопедія” студентів іноземного факультету Буковинського державного медичного університету, наведено особливості їх теоретичної і практичної підготовки. Визначено, що основними перешкодами є недостатня кількість навчальних годин, що відводяться для дисципліни, брак навчальної літератури англійською мовою та її якість, труднощі при курації хворих пов’язані з недостатнім знанням української мови іноземцями, велика кількість студентів у групах, що утруднює індивідуальний підхід при проведенні практичних занять. Створення сервера дистанційного навчання й електронного навчального курсу “травматологія та ортопедія” покращило навчальний процес. Зменшення кількості англомовних студентів у групах та залучення їх до ургентних чергувань дозволять значно покращити рівень теоретичної і практичної підготовки, посилити мотивацію і зацікавленість студентів, сприятимуть індивідуальному підходу до їх навчання. Перспективними є також підготовка і видавництво власної навчально-методичної літератури англійською мовою. Висновки. Значного покращення теоретичних знань студентів та розвитку їх ортопедичної спрямованості можна досягти, застосовуючи сучасні технології дистанційного навчання з застосуванням Інтернету, що, у свою чергу, покращить оволодіння студентами практичними навичками. З іншого боку, вирішення ряду проблем, таких, як видавництво якісних підручників та навчально-методичних посібників з травматології та ортопедії англійською мовою, удосконалення веб-сайту дистанційної освіти, зменшення кількості студентів у групах, також значно покращить якість вивчення дисципліни
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Logoyda, L. S.
    Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] = Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів іноземним студентам / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 129-133


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Анотація: The aim of the work – to find ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in the discipline “Standardization of medicines”; analyze the main issues that can affect the performance of the training of foreign students. The main body. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on “Standardization of medicines”, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development. The purpose of pharmaceutical development is to develop a quality drug and the process of its production, in order to continuously produce products with given functional characteristics and competitiveness in the pharmaceutical market. The future specialist in the pharmaceutical industry needs to learn to choose, in accordance with the pharmaceutical form, analytical methods for controlling the quality of the medicines and make the specifications and be guided in the practical activities of the MCQ on the FDF. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline “Standardization of medicines”, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. Conclusion. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course.
Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності. Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Дод.точки доступу:
Zakharova, V.O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Муратова, Т. М.
    Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу [Текст] = Individual conversation, as a tool for improving the studying of educational material / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 98-102


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розглянути питання щодо використання індивідуальної бесіди як інструменту поглибленого вивчення матеріалу і підготовки майбутніх фахівців неврологів. Основна частина. Бесіда – це така форма спілкування, яка застосовується з метою обміну думками, інформацією. Бесіда використовується перш за все як інструмент спільного пошуку оптимального вирішення проблем. Розуміючи, що кожна з бесід не має загальних рецептів, які б забезпечували її високу ефективність в усіх випадках, викладач повинен творчо підходити до спілкування зі студентом. Виходячи з професійної спрямованості, викладачі кафедри ведуть педагогічні бесіди, коли це потрібно, але намагаються останнім часом навчити, підготувати студентів до ведення медичної бесіди лікаря з пацієнтом, яка знадобиться в майбутньому. Лікар-невролог у спілкуванні з пацієнтом, крім лише медичних проблем, повинен багато уваги приділяти вивченню питань, пов’язаних із соціальним середовищем, національними особливостями, ретельно розібратися зі способом життя, умовами проживання та праці, особливостями харчування, наявними спадковими хворобами близьких родичів. Лікар віч-на-віч спілкується з пацієнтом, що сприяє: встановленню контакту, довіри і взаєморозуміння, виникненню спільних поглядів на тактику лікування для досягнення мети – одужання. Лікар і пацієнт стають однодумцями, і лише в такому випадку вони зможуть спільно боротися з хворобою та отримати перемогу над нею. Основні етапи бесіди – це підготовка, встановлення контакту, орієнтація в ситуації обговорення, питання й прийняття спільного рішення, і що особливо важливо для лікаря, вихід з контакту. Дуже важливо завоювати довіру у студента, яка дозволяє в процесі спілкування компенсувати слабкість аргументів та доказів. Дуже важливо тому, що студенти з повагою ставляться до суджень такого викладача, який вміє завоювати авторитет високим професіоналізмом, вмінням заохотити до вивчення предмета, тактом, зовнішністю, інтелектом, вміло поставленою мовою. Дуже важливо використовувати авторитет викладача, який він здобув попередньою роботою зі студентами на кафедрі в університеті та лікарській діяльності. Висновки. Індивідуальна бесіда є дійовою формою взаємодії, яку використовують педагоги під час спілкування зі студентами. Це найчастіше бесіди особливого характеру. Зокрема вирішуються ті завдання, які може поставити собі викладач. І в першу чергу це прищеплення любові до предмета “Неврологія” через індивідуальні досягнення викладача, колективні досягнення в науці й охороні здоров’я (лікувальній справі) колективу кафедри, університету, країни. Педагогу в таких бесідах хочеться, як старшому, вплинути на студента, стимулювати його до поведінки за готовим рецептом. Але практично всі люди не хочуть бути об’єктом виховання. Більшості з них потрібні увага і повага. Педагог повинен цікавитися життям студентів. На довіру молодь найчастіше відповідає довірою. Від студента не слід вимагати нереального, того, що він не зможе на даному етапі зробити. Пропозиції, думки педагога повинні бути конструктивними. Бажано не нав’язувати студенту своїх порад, а оцінку його виснов­кам давати лише в крайніх випадках. Розмову слід вести так, щоб студент сам або зробив потрібний висновок, або попросив педагога поради, як діяти в подібній ситуації
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (1 message) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 26-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
Анотація: Мета роботи – розкриття правової регламентації післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, яка впливає на правову компетентність лікарів. Основна частина. У статті розглянуто поняття про правову регламентацію та реформування післядипломної підготовки медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, у процесі якої планується прийняття багатьох нових законів, створення ефективної національної правової системи, що є об’єктивним процесом підготовки нового покоління працівників до забезпечення якості вищої медичної освіти, оскільки кожний лікар повинен вчитися протягом всього свого життя, для того, щоб удосконалюватися у професійному розвитку та бути хорошим спеціалістом. Також розглядаються фактори, які впливають на належну правову компетентність лікарів. Висновок. Правова складова післядипломної підготовки медиків для системи охорони здоров’я України полягає у професійній підготовці висококваліфікованих відповідальних кадрів для державного управління системою охорони здоров’я, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати державну політику у сфері охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Колесник, Т. В.
    Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] = Master classes using for medical manipulations skills development at the department of propaedeutics of internal medicine / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 79-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Мета роботи – висвітлити досвід застосування майстер-класів як самостійної роботи студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Основна частина. Об’єктом даного дослідження є майстер-клас як позааудиторна форма організації самостійної роботи студентів. У статті розглянуто особливості організації майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У статті запропоновано новий алгоритм проведення майстер-класів для формування професійної компетентності майбутнього лікаря – “навички виконання медичних маніпуляцій”. Відзначено роль асистента кафедри, який бере активну участь у залученні студентів до нових форм позааудиторної роботи. Висновки. Формування висококваліфікованого фахівця у галузі знань “Охорона здоров’я”, особливо за спеціальністю “Медицина”, неможливе без повного оволодіння усіма компетентностями, які заплановані відповідним стандартом освіти. А саме високий та безпечний рівень оволодіння навичками виконання медичних маніпуляцій забезпечується за допомогою симуляційної освіти, зокрема майстер-класів
Дод.точки доступу:
Смольянова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology / І. О. Топол // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 58-61


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя [Текст] = To the 100th anniversary from the day of the death of Ivan Puliui / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 136-140


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ФИЗИКА -- PHYSICS (история)
РЕНТГЕНОВСКИЕ ЛУЧИ -- X-RAYS
Анотація: 31 січня 2018 р. виповнилося 100 років від дня смерті відомого вченого і патріота України – Івана Пулюя. Це ж він збудував перші в Австро-Угорській імперії електростанції, які працювали на постійному та змінному струмах, досліджував катодні промені, які пізніше отримали назву рентгенівських, був винахідником приладів, які на міжнародних виставках відзначені високими нагородами. Це ж він разом із Пантелеймоном Кулішем, Іваном Нечуєм-Левицьким переклав вперше українською мовою Біблію. Ім’ям Івана Пулюя названо вулиці у містах України, зокрема у Києві, Дніпропетровську, Львові, Тернополі, Івано-Франківську та Дрогобичі. Тернопільський національний технічний університет носить ім’я Івана Пулюя, де щорічно проводяться наукові читання на честь великого земляка
Фундаментальні праці з фізики та електротехніки, науково-популярні, публіцистичні праці, спогади Івана Пулюя, світового рівня вченого, людини твердих моральних переконань, Великого українця, є актуальні і сьогодні
Дод.точки доступу:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Багрій-Заяць, О. А.
Наумова, Л. В.
Горкуненко, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Мисула, І. Р.
    Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою [Текст] = Teaching experience for english-speaking students by the credit-transfer system / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 95-97


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (обучение)
Анотація: Мета роботи – проаналізувати ефективність застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу для навчання іноземних студентів на кафедрі медичної реабілітації Тернопільського державного медичного університету. Основна частина. Досвід викладання англійською мовою на кафедрі медичної реабілітації іноземним студентам ТДМУ за кредитно-модульною системою показує, що предмети, які викладаються, та засоби навчання, які використовуються, впливають ефективно й дозволяють реалізувати поставлені задачі. Шляхом збільшення об’єму наочного матеріалу, вивчення нових методів реабілітації, складання індивідуальних програм медичної реабілітації при різних патологіях та роботою у фізіотерапевтичних відділеннях студенти підвищують свій рівень знань і кваліфікацію як фахівців. У свою чергу, навчання іноземних студентів стимулює викладачів удосконалювати навики володіння іноземною мовою та професійну майстерність. Висновки. 1. Головною метою навчального процесу при вивченні клінічних дисциплін іноземними студентами є формування у них клінічного мислення, творчого підходу, чому сприяють мотивація до вивчення навчального матеріалу та інтерес до медицини в цілому. 2. Педагогічні заходи, які застосовує кафедра медичної реабілітації, дозволяють суттєво підвищити ефективність навчання іноземних студентів. Одночасно постійно повинна вдосконалюватися мовна підготовка викладачів. 3. Кредитно-модульна система організації навчального процесу забезпечує належну ефективність навчання, сприяє удосконаленню методів викладання для іноземних студентів і забезпечує інтеграцію освітніх програм у світовий освітній простір
Дод.точки доступу:
Зятковська, О. Я.
Бакалюк, Т. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги [Текст] = Experience of the use of virtual training and self-controlling programs in simulation and training education of students at the department of urgent and emergency medical care / М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 119-124


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Анотація: Мета роботи – аналіз ефективності роботи студентів в університетському симуляційному центрі щодо засвоєння ними практичних навичок із невідкладної медицини і перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм для студентів та інтерністів. Основна частина. Важливою ланкою в навчальному процесі є створення сучасної навчально-методичної бази: підготовлена відповідна методична документація і видано типографським способом посібник та підручник з екстреної та невідкладної допомоги, у яких висвітлено основи організації і надання екстреної медичної допомоги бригадами Е(Ш)МД при їх повсякденній діяльності із застосуванням сучасних клінічних протоколів. У 2017 та 2018 роках співробітники кафедри підготували і видали два посібники “Екстрена та невідкладна медична допомога в запитаннях і відповідях” українською та англійською мовами. Заняття проходять за системою єдиного навчального дня, що дозволяє протягом семінарського заняття провести письмову оцінку вхідного рівня знань та практично попрацювати студенту над освоєнням заданого сценарію шляхом розв’язання ситуа­ційних задач із залученням манекенів, муляжів, інструментарію та іншого наявного медичного обладнання, ідентичного, що й в кареті швидкої допомоги. Своєрідним якісним перехідним етапом у навчальному процесі студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги стало проведення практичних та семінарських занять в університетському симуляційно-тренінговому центрі. Симуляційна підготовка студентів – це вид навчальних занять, де викладач формує вміння й навички практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань, визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Рівень теоретичної та практичної підготовки студентів (і викладачів) вдалося суттєво покращити завдяки впровадженню в навчальний процес вперше в Україні симуляційних віртуальних європейських навчально-самоконтроюючих програм (Body Interact). Особливо важливим моментом практичних занять є можливість залучення студентів до виїздів у складі бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги (Е(Ш)МД) та організація і проведення щорічних обласних змагань бригад Е(Ш)МД, на яких викладачі виступають в якості суддів, а студенти-гуртківці – позурантів. По завершенні змагань співробітники кафедри проводять аналіз виступів бригад на кожному конкурсі у вигляді науково-практичної конференції. Висновки. Навчальний процес на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги за системою єдиного навчального дня дає змогу впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Виїзди студентів на виклики в складі бригад швидкої (екстреної) медичної допомоги суттєво мотивують професійну орієнтацію та підвищують рівень засвоєння дисципліни. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами дозволяє забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок
Дод.точки доступу:
Швед, М. І.
Геряк, С. М.
Липовецька, С. Й.
Левицька, Л. В.
Ляхович, Р. М.
Мартинюк, Л. П.
Кіцак, Я. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" [Текст] = Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology" / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 115-118


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department / Т. О. Петрушанко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 108-111


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу “Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців
Дод.точки доступу:
Петрушанко, Т. О.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Попович, І. Ю.
Литовченко, І. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Зеленюк, В. Г.
    Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Текст] = The efficiency of the "business game" method in classes in the pharmaceutical technology of medicines / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 22-25


MeSH-головна:
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри. Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес. Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання
Дод.точки доступу:
Горошко, О. М.
Ткачук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Гевкалюк, Н. О.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих [Текст] = Competence approach in the training of pediatric dentists / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 16-18


MeSH-головна:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій. Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування. Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів [Текст] = Methodological aspects of improving students preparation of orthopedic dentistry for graduation practical-oriented and test licensed exams / І. В. Машейко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 35-38


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Мета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту
Дод.точки доступу:
Машейко, І. В.
Герасимчук, П. Г.
Матвєєнко, Р. Ю.
Мамедов, Р. В.
Кривчук, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Лихацька, Г. В.
    Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 [Текст] = Methodological of teaching gastroenterology for english speaking students at the department of internal medicine / Г. В. Лихацька // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 87-90


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи − вивчити методологію викладання гастроентерології англомовним студентам на кафедрі внутрішньої медицини № 2. Основна частина. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 проходять навчання іноземні студенти. Під час проведення практичного заняття викладач використовує індивідуальний підхід до кожного студента. Вивчення нового матеріалу відбувається у формі дискусії. Для цього використовуються навчальні фільми, мультимедійні презентації тощо. Одним з основних методів контролю знань студентів є тестування. Крім оволодіння теоретичними знаннями, студент аналізує клінічну картину захворювання безпосередньо біля ліжка хворого. На циклі гастроентерології студенти розпізнають основні симптоми і синдроми при захворюваннях органів травлення, ознайомлюються з методами дослідження в гастроентерології, а також самостійно трактують результати проведених досліджень. На лекціях студенти фіксують лекційний матеріал. Ми дійшли висновку, що при поясненні матеріалу потрібно використовувати англійську термінологію, дублюючи її латинською та українською. Основний лекційний матеріал краще подавати у вигляді логічних схем та таблиць з мінімальним текстовим навантаженням. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до участі у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт. У цьому році наші студенти зайняли два призові місця у галузі “Гастроентерологія” на міжнародних медичних конгресах студентів та молодих учених. Колективом кафедри видано два англомовних підручники з основ внутрішньої медицини, що включають розділ з гастроентерології. Висновки. 1. Динамічне забезпечення педагогічного процесу новітніми інформаційними технологіями, систематичне оновлення навчальних матеріалів, включаючи стендові і тестові завдання, сприяють постійному підвищенню компетенції майбутніх професіоналів. 2. Якісна підготовка англомовних студентів з гастроентерології вимагає заходів з узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних навичок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології [Текст] = Educational demonstration of autopsy as a method of practical class on pathomorphology / О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 5-7


MeSH-головна:
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, АНАТОМИЧЕСКИЕ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, ANATOMICAL (NON MESH)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ВСКРЫТИЕ -- AUTOPSY
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Анотація: Мета роботи – розробити методику проведення заняття у секційному залі, що дозволить залучити та мотивувати студентів до вивчення клінічного випадку, пов’язаного із розтином, а також більш об’єктивно оцінити теоретичну підготовку та практичні навички по його завершенні. Оцінити думку студентів першого та другого курсів щодо їх ставлення до різних методів проведення заняття з патоморфології. Окрім того, провести опитування студентів, яким викладався предмет “Патоморфологія”, щодо їх ставлення до різних методик проведення занять із предмета, та проаналізувати його результати
Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, О. А.
Мальцев, І. О.
Чекан, С. М.
Бондаренко, Н. С.
Бондаренко, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Рогальський, І. О.
    Особливості викладання медичного права для студентів-медиків [Текст] = Peculiarities of medical law teaching for medical students / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 46-49


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – дослідження особливостей викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів-медиків. Основна частина. У статті досліджено проблемні моменти викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів неюридичних спеціальностей, зокрема для студентів-медиків. Проаналізовано окремі аспекти навчальної програми з медичного права. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методів та технологій викладання медичного права для студентів-медиків. Визначено, що вітчизняна нормативно-правова база має положення, що регулюють права громадян у сфері охорони здоров’я. Однак євроінтеграційний вектор розвитку нашої країни, збільшення обсягів міждержавних обмінів, розвиток ринкових відносин, потребує вивчення та ревізії вітчизняного права, врахування кращого світового досвіду участі професійних і громадських організацій щодо захисту прав медичних працівників та пацієнтів, зобов’язує науковців і законодавчі органи удосконалювати нормативну базу в галузі охорони здоров’я. А впровадження та вивчення її у вищих навчальних закладах забезпечить імплементацію медичного права в систему права України. Висновки. Доведено, що навчальна дисципліна “Медичне право України” включає в себе норми інших галузей права, що регулюють суспільні відносини, учасниками яких є медичні працівники та пацієнти. Це надає змогу студентам-медикам вивчити та знати ази конституційного, цивільного, адміністративного, кримінального законодавства
Дод.точки доступу:
Калинюк, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)