Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Матеріали ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні" (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ УКраїни за допомогою відеоконференц-зв’язку), 17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 2. - С. 5-124 (Шифр МУ7/2018/2)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкоріз О. Є., Пупін Т. І., Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Назва : Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи
Паралельн. назви :Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 2. - С. 125-130 (Шифр МУ7/2018/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліківВисновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)