Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-30 
1.


    Булах, І. Є.
    Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід [Текст] = Quality monitoring in medical education. International practices / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 5-12


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг
Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.
Антоненко, Ю. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (Message 2) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 13-18


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
Анотація: Систему державного управління медичною освітою можна визначити як цілісну, ієрархічну, взаємопов’язану сукупність управлінських відносин щодо реалізації певними суб’єктами структурно розподілених функцій впливу держави на зміст, форми, стан, процеси, результати і пріоритети розвитку медичної освіти
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Каланжова, О. М.
    Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода [Текст] = Effect of simulation training on competence of obstetrician-gynecologists in during the assistance of conservative childbirth at the pelvic presentation of the fetus / О. М. Каланжова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 19-23


MeSH-головна:
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
РОДЫ, ПЛОДА ПРЕДЛЕЖАНИЕ -- LABOR PRESENTATION
Анотація: Аналіз анкет-тестів, що заповнювалися курсантами, дозволив отримати інформацію відносно їх суб’єктивної оцінки свого вихідного професійного рівня та впливу виду навчання на його зміни. Середній вік лікарів становив (33,2±4,6) року (від 27 до 62 років). Всі вони були працівниками пологових відділень лікувальних закладів ІІ та ІІІ рівнів надання акушер­ської допомоги м. Одеси та Одеської області. Ведення консервативних пологів при ТПП у своїй лікарській діяльності відмічали як рідкісну практику. В якості провідних перешкод спеціалісти вказували на: особливості організаційних моментів у своїх лікувальних закладах, недостатність теоретичної підготовки, невпевненість у власних практичних здібностях, юридичну незахищеність та відсутність мотивації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кічула, М. Я.
    Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти [Текст] = Structural analysis of life quality through the lens of education quality / М. Я. Кічула // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 24-30


MeSH-головна:
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Якість життя у педагогіці сприймається в контексті розвитку особистості людини, тому її можна визначити як “почуття задоволення життям”, яке можливе за умови багатовимірного розвитку та самозростання людини і реалізації її прагнень та життєвих цілей. Вона прямо пропорційно залежить від рівня якості освіти і навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Клименко, Т. М..
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = Digital divide between faculty and students in post-graduate education / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 31-35


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів
Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу
Дод.точки доступу:
Конопкіна, Л. І.
Березовський, В. М.
Кірєєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації
Дод.точки доступу:
Крайдашенко, О. В.
Свинтозельський, О. О.
Саржевська, А. В.
Долінна, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ [Текст] = Formation of the professional competence of the future doctor at the example of students of the medical faculty in TSMU / І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 44-47


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Представлені нами матеріали професійної компетентності майбутнього лікаря – це важлива складова теоретичної і практичної підготовленості студента на основі особистих і професійно важливих якостей; стан сформованості професійних знань, умінь та навичок, необхідних для виконання діяльності лікаря в майбутньому
Дод.точки доступу:
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Крицький, Т. І.
Горішній, І. М.
Мочульська, О. М.
Крицька, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії [Текст] = The initiative of online training as the way of improvement of the individual work of students at the pediatrics department / Г. О. Леженко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 48-54


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Таким чином, порівняльні дані оволодіння студентами матеріалів свідчать про підвищення якості підготовки при змішаному навчанні, за рахунок кращого збереження отриманих знань. Це дозволяє говорити про перевагу змішаної форми навчання з використанням технології “перевернутого класу”, при якій учні мають можливість опрацьовувати онлайн-матеріали різної спрямованості при підготовці до лекцій і практичних занять
Дод.точки доступу:
Леженко, Г. О.
Пашкова, О. Є.
Лебединець, О. М.
Сидорова, І. В.
Крайня, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності [Текст] = Antiplagiarism strategy for scientific papers examination: author algorithms for simultaneously expertise of theses of reports of students and young scientists using online resources without loss of validity / А. Й. Наконечний [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 55-63


MeSH-головна:
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: Згідно з Положенням про антиплагіатну експертизу та стратегією сприяння академічній доброчесності, нами запропоновано і впроваджено алгоритми оптимізації швидкості виконання первинної технічної антиплагіатної перевірки коротких студентських наукових праць без втрати якості її виконання шляхом послідовного та одномоментного застосування десктопних програм “Ad­ve­go Plagiatus”, “Etxt Антиплагиат” (“AntiPlagiarism.NET”) й інтернет-ресурсів “Сontent Watch” та “Вe1Ru”. Представлені варіанти оптимізації експертизи з одномоментною перевіркою декількох наукових праць студентів та молодих вчених наукових праць із використанням антиплагіатних інтернет-ресурсів для застосування у наукових відділах вищих навчальних закладів, відділах інформації наукових бібліотек і структурних підрозділах науково-дослідних інститутів та інших навчальних установ, що дозволяє здійснити економію 75–85,71 % затрат ефективного часу без втрати експертної валідності
Дод.точки доступу:
Наконечний, А. Й.
Вергун, А. Р.
Негрич, Т. І.
Ягело, С. П.
Макагонов, І. О.
Вергун, О. М.
Кіт, З. М.
Шалько, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Case-study method as an interactive model of teaching at the department of obstetrics and gynecology / А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 64-66


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study) дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення
Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.
Медведєв, М. В.
Лоскутова, Т. О.
Донська, Ю. В.
Сімонова, Н. В.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Сапожниченко, Л. В.
    Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі [Текст] = Actual problems of the theoretical and practical study of medical students at the study of internal medicine cycle at the 6th course / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 67-69


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі залишаються актуальними на даний час. Для їх вирішення необхідно застосовувати як інтеграцію з теоретичними дисциплінами, так і безпосередню роботу із хворим, коли самостійні спроби розв’язування клінічної ситуації в реальних умовах формують клінічне мислення, відповідальність, зацікавленість і розуміння необхідності постійного поповнення знань та вмінь
Дод.точки доступу:
Козлова, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Січкоріз, О. Є.
    Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" [Текст] = Introduction of the case-study in teaching the theme of Comatose conditions in diabetic patients for interns on specialty of Anesthesiology / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 70-73


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
КОМА -- COMA
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение)
Анотація: Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знан­нями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання
Дод.точки доступу:
Іванюшко, О. В.
Павленко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] = Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy / В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 74-77


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
Ганчо, О. В.
Боброва, Н. О.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Юр’єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Текст] = Postgraduate training in Psychiatry in the prevention of emotional burnout syndrome among psychiatrists / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 82-84


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Анотація: У роботі проведено дослідження зв’язку розвитку вигоряння зі стажем роботи, статтю, тривожністю, копінг-стратегіями і особистісними рисами медичного персоналу, а також дослідження профілактики вигоряння у разі зростання професійного рівня лікаря і зміни професії. Освітня програма з профілактики емоційного вигоряння у лікарів-психіатрів є важливим джерелом підвищення ефективності профілактичних заходів у медичних працівників
Дод.точки доступу:
Носов, С. Г.
Ніколенко, А. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Dzetsiukh, T. I.
    The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties [Текст] = Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 85-88


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: The newest method of simulation training in dentistry provides for the development of skills and practical applications of acquired theoretical knowledge by individual student performance of the tasks of determining the overall tactics, diagnosis and treatment of simulated patients in the simulated situation of an emergency condition. The situation of an emergency condition is simulated – this is a scenario in which a specific emergency state is imitated by a specific person (a simulator) or a dummy using additional technical means. The study of emergency conditions by students of the stomatological faculty needs to improve and introduce the newest methods of simulation training in dentistry
Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології
Дод.точки доступу:
Hasyuk, P. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Personally-oriented approach as one of the fundamental didactic principles of study of the discipline of surgery at the L. Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery, I. Horbachevsky Ternopil State Medical University / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 89-94


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: Дидактичні форми організації викладання дисципліни “Хірургія” кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського відповідають принципу особистісно-орієнтованого підходу у вищій медичній освіті та не тільки забезпечують формування професійних компетенцій, передбачених чинними галузевими стандартами, але й сприяють всебічному розвитку особистості майбутнього лікаря
Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.
Боднар, Т. В.
Боднар, П. Я.
Шандрук, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Золотарьова, Ж. М.
    Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків [Текст] = Justification measures to prevent the burnout of medical students / Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 95-98


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Анотація: Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу [Текст] = Level of awareness and attitude of students of higher medical institutions to the problem of tuberculosis / Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 99-102


MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками
Дод.точки доступу:
Колісник, Н. С.
Фрейвальд, В. А.
Марченко, Н. А.
Чабаненко, Д. В.
Стаднік, О. І.
Чеботар, Н. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)