Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.6-18
|
>2.
| Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/М. А. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.19-21
|
>3.
| Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.22-25
|
>4.
| Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.26-30
|
>5.
| Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/О. П. Венгер [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.31-35
|
>6.
| Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.36-40
|
>7.
| Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/В. Г. Дроненко // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.41-47
|
>8.
| Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.48-51
|
>9.
| Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/О. Д. Колодницька // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.52-55
|
>10.
| Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.56-58
|
>11.
| Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/О. В. Кривов’яз [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.59-63
|
>12.
| Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.64-66
|
>13.
| Малиновський А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.67-70
|
>14.
| Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.71-72
|
>15.
| Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.73-76
|
>16.
| Подплєтня О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.77-80
|
>17.
| Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/І. П. Поліщук // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.81-84
|
>18.
| Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/О. М. Разнатовська [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.85-88
|
>19.
| Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/Я. В. Рогальська [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.89-92
|
>20.
| Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/Т. В. Сандуляк [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.93-98
|
|
|