Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-43 
1.


   
    Development of empathic abilities in medical students [Текст] = Розвиток емпатійних здібностей у студентів-медиків / L. O. Voloshyna [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 185-190. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The aim of the work – to study the problem of empathy among medical students, cognitive and emotional direction of empathy. The main body. The study of empathy issues in psychology is of rather long history. The empathy is defined as the human ability to respond emotionally to the worries of another person, animal or any anthropomorphized subject; as an exceptionally emotional phenomenon representing the process of mutual worries – sympathy – internal perception; as realization of emotional state of another person, penetration into the worries of another man; as an ability to touch to emotional life of another person sharing his/her worries; as “transformation” into the position of another man, ability to fell in his/her position; as a sensation reproducing moral unity. In order to study possible relations between empathy and experiencing fault and shame, the empirical research was conducted involving 37 fourth-year students from Bukovyna State Medical University applying the methods of V. V. Boiko to diagnose empathy and J. Tangney to assess feelings of fault and shame. Conclusion. The necessity to investigate the level of empathy abilities of medical students and their continuous development is stipulated by the time as an important constituent of high professional and humane qualities of a modern doctor
Мета роботи – вивчити проблему емпатійності у студентів-медиків, когнітивний та емотивний напрямки емпатій. Основна частина. Вивчення проблеми емпатії в психології має досить тривалу історію. Емпатія визначається як здатність людини емоційно відгукуватися на переживання іншої людини, тварини чи будь-якого антропоморфізованого предмета; як суто емоційний феномен, що репрезентує процес співпереживання – співчуття – внутрішнього прийняття; як осягнення емоційного стану іншого, як проникнення в переживання іншої людини; як здатність прилучатися до емоційного життя іншого, розділяючи його переживання; як “учуття” в позицію іншого, вміння поставити себе на його місце; як почуття, що передає духовне єднання. Ми провели емпіричне дослідження, у якому вибіркою стали 37 студентів ІV курсу Чернівецького медичного університету і використовувалися методики В. В. Бойка для діагностики емпатії та Дж. Тангней для вимірювання почуття провини та сорому. Здатність до емпатії разом з розвитком таких базових і загальнолюдських моральних за характером почуттів, як провини та сорому, що визначають етичну спрямованість самосвідомості особистості, є професійно важливими якостями для представників допомагаючих професій, зокрема медика. Висновок. Велінням часу є необхідність дослідження рівня емпатійних здібностей студентів-медиків та їх постійний розвиток як важлива складова частина високих професійних і медичних якостей сучасного лікаря
Дод.точки доступу:
Voloshyna, L. O.
Kushnir, L. D.
Perepichka, M. P.
Doholich, O. I.
Leko, B. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Kozyolkin, О. А.
    Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases [Текст] = Організація навчально-дослідної роботи студентів на кафедрі нервових хвороб / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 121-123. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The aim of the work – to improve the professional training of students by forming the skills of independent educational and research work. The main body. Nowadays, study work of students takes an important place in the educational process. A lot of difficulties among the students appear during the process of enquiring the skills of independent work; in many cases they are connected with the issues of methodological nature. So, the teacher’s task is to help students in choosing the topic, setting the goal and tasks of the study, and also to determine the scale, materials and methods of the research. Doing some kind of educational and research work under the guidance of the teacher expands students’ scientific outlook and enables them to master the essential scientific concepts and understandings. Conclusion. In the process of writing research work students develop their skills to analyze, systematize, compare, generalize and classify scientific literature data and also obtained results of the conducted research
Мета роботи – вдосконалення професійного навчання студентів шляхом формування навичок самостійної навчально-дослідної роботи. Основна частина. Навчально-дослідна робота студентів сьогодні займає важливе місце в освітньому процесі. Багато складнощів у студентів виникають під час оволодіння навичками самостійної роботи, часто вони пов’язані з питаннями методологічного характеру. Тому завдання викладача – допомогти студентам у виборі теми, постановці мети і завдань дослідження, а також визначити масштаб, матеріал і методи дослідження. Виконання студентами навчально-дослідної роботи під керівництвом викладача розширює їхній науковий світогляд і дає можливість оволодіти суттєвими науковими поняттями та уявленнями. Висновок. При написанні навчально-дослідної роботи у студентів розвиваються навички аналізувати, систематизувати, порівнювати, узагальнювати і класифікувати наукові літературні дані, а також отримані результати проведеного дослідження
Дод.точки доступу:
Medvedkova, S. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад [Текст] = Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Гайдук, Т. А.
Якуніна, О. М.
Дядик, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Подплєтня, О. А.
    Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження [Текст] = Innovative technologies in professional education: current trends and implementation practices / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – висвітлити досвід застосування дистанційної форми навчання, яка працює на відкритій і найбільш популярній у світі платформі – Moodle, для підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців-провізорів у Дніпропетровській медичній академії. Основна частина. У статті розглянуто досвід впровадження новітніх інноваційних технологій навчання, які використовуються викладачами на кафедрі загальної та клінічної фармації при підготовці фахівця-провізора. Показано особливості дистанційної системи навчання, її переваги. Оцінка ефективності використаних інноваційних технологій проводиться протягом усього терміну навчання конкретної дисципліни, шляхом тестування та постійного контролю і перевірки опанування теоретичного матеріалу та практичних навичок перед початком кожного практичного чи лабораторного заняття. Показана ефективність використання дистанційної системи навчання як позааудиторної форми організації самостійної роботи студентів. Висновки. Інноваційні технології навчання сприяють розвитку пізнавальних і когнітивних здібностей студентів, а саме – вміння вирішувати поставлені завдання, займатися збором, аналізом і синтезом даних, витягувати з них інформацію, самостійно мислити, володіти комунікативними навичками. Освітні технології відкривають нові горизонти викладання, навчання й оцінки здобутих знань, дозволяють втілювати інноваційні, ефективні моделі адміністрування та управління. Здійснювати постійний моніторинг оволодіння професійними компетенціями, що дозволяє за короткий строк відкоректувати та індивідуалізувати процес навчання. Дистанційні системи навчання надають можливості безперервного навчання, забезпечуючи великому колу людей можливість отримання як післявузівської, так і додаткової освіти
Дод.точки доступу:
Потапова, Т. М.
Слєсарчук, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання [Текст] = Interactive educational technology – innovative methods of combined education / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи: визначити ефективність впроваждення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» (ДЗ «ДМА»). Мета роботи – визначити ефективність впровадження інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”). Основна частина. Нові підходи до навчання студентів передбачають активацію творчих здібностей. Творчість передбачає нове бачення, тобто готовність відмовитися від звичних схем викладання навчального матеріалу та готовність до самозмінювання. Одне з найважливіших завдань вищої школи полягає в тому, щоб форми та методи навчання сприяли виявленню творчих здібностей та безперервному самовдосконаленню. Впровадження інноваційних освітніх технологій у рамках вищої медичної школи, у тому числі інтерактивних підходів до навчання студентів, інтернів, у сучасних умовах є важливим кроком, що передбачає активацію їх творчих здібностей, нове бачення проблеми з готовністю відмовитися від звичних схем навчання та готовністю до самозмінювання. Інтерактивні технології також спрямовані на формування мотивації у різні періоди професійного становлення та мають особливо важливе значення у підготовці лікарів, у тому числі інтерністів, для яких навчання є одним із ключових етапів на шляху становлення самостійного фахівця. Висновок. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання. Висновки. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Конопкіна, Л. І.
Кіреєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету [Текст] = Actual questions of formation of study motivation in students of Kharkiv national medical university / В. О. Коробчанський [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – провести аналіз умов формування мотивації до навчання студентів Харківського національного медичного університету (далі – ХНМУ) з вивченням методичних підходів до її формування. Визначити особливості формування мотивації до навчальної діяльності студентів, які засвоюють дисципліну “Гігієна та екологія”. Окрему увагу приділити питанню факторів ризику формування навчальної мотивації іноземних студентів, які навчаються в ХНМУ. Основна частина. Експериментальна перевірка умов формування мотивації до пізнавальної діяльності в студентів показала низький рівень сформованості мотивації до пізнавальної діяльності в іноземних студентів, які навчаються російською мовою під час оволодіння знаннями з дисципліни “Гігієна та екологія”. Наслідком цього є нижчий бал поточної успішності студентів, що свідчить про гірший рівень засвоєння знань з дисципліни. Відповідне становище обумовлене недостатнім рівнем усвідомлення значущості набутих знань у подальшій професійній діяльності, а також недостатнім рівнем володіння мовою навчання. Висновки. Умови формування мотивації до пізнавальної діяльності у студентів-іноземців ХНМУ, які навчаються російською мовою, потребують удосконалення традиційних методів формування мотивації до навчання та впровадження новітніх педагогічних методик при вивченні дисципліни “Гігієна та екологія”, що сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Слід зазначити, що окремої уваги потребує загальна специфіка студентів-іноземців, яка вимагає більшої уваги викладачів до навчальних та виховних заходів
Дод.точки доступу:
Коробчанський, В. О.
Резуненко, Ю. К.
Герасименко, О. І.
Кателевська, Н. М.
Богачова, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання [Текст] = Relevancy of interactive methods of teaching implementation in the educational process of medical students / О. М. Разнатовська [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – провести огляд літератури щодо використання інтерактивних методів навчання у вищих навчальних закладах, у тому числі й медичних, та їх значення в освітньому процесі. Основна частина. Вища освіта залишається важливою складовою сучасної спільноти. З підвищенням вимог до компетентностей майбутніх лікарів зростає необхідність вищої медичної освіти в організації та впровадженні новітніх якісних технологій навчання та викладання, які будуть сприяти підтримці конкурентоспроможності. При цьому якість освіти значно залежить від взаємодії між викладачем та студентом. Тому на сьогодні актуальності набувають інтерактивні методи навчання. Інтерактивні методи навчання визначають не лише активний зворотний зв’язок між викладачем та студентами, але й організацію взаємодії між самими студентами, що об’єднує студентів та дає їм можливість працювати в групі (сумісно вирішувати складні питання, моделювати різні ситуації з визначеної дисципліни тощо). Такий підхід у навчанні має фахове спрямування та надає змогу впливати на інтелектуальний та професійний розвиток, аргументовано висловлюватися та захищати свою точку зору, створює умови для формування та розвитку професійних навиків, критичного мислення, розвитку комунікативних компетенцій та самостійної роботи. Висновки. Проведений огляд літератури свідчить про те, що існує достатньо методів інтерактивного навчання, які застосовуються у вищих навчальних закладах, і вони є ефективними. Тому більш широке впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів на сьогодні є актуальним та одним із важливих направлень удосконалення навчання, що сприятиме підвищенню методичного рівня професійної підготовки, розвитку компетентностей студентів і формуванню вмінь та навиків, необхідних для майбутньої професії
Дод.точки доступу:
Разнатовська, О. М.
Мурзіна, О. А.
Потоцька, О. І.
Алексєєва, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” [Текст] = Improvement of forms and methods of postgraduate education of doctors at the module of gastroenterology / Ю. М. Степанов [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – формування у практичного лікаря прагнень до самонавчання, самовдосконалення та самовиховання, що забезпечується використанням сучасних технологій інтерактивного навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Основна частина. У статті висвітлено використання поряд із традиційними методами навчання інтерактивних методів, зокрема таких, як навчання, яке орієнтоване на проблему, концентроване навчання, дистанційне навчання, проведення комп’ютерного тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Охарактеризовані та проаналізовані їх переваги та недоліки. Висновки. Використання різноманітних методів та форм навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів дозволяє активувати сам процес навчання, підняти рівень підготовки тих, хто навчається, направити всі зусилля на формування у слухача прагнень до самонавчання та самовиховання. Все це сприяє гармонійному, творчому та професійному розвитку лікаря.
Дод.точки доступу:
Степанов, Ю. М.
Кононов, І. М.
Саленко, А. В.
Власова, О. М.
Шендрик, Л. М.
Косинська, С. В.
Будзак, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Мартинюк, В. М.
    Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології [Текст] = Application of scenarios with elements of clinical pharmacology in study of separate themes on obstetrics and gynaecology / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – оцінювання ефективності навчальних симуляційних тренінгів з елементами клінічної фармакології у підвищенні якості освітнього процесу студентів із дисципліни “Акушерство та гінекологія”. Основна частина. Лікар будь-якої спеціальності, в тому числі і загальної практики, повинен знати причини, клініку, діагностику акушерських кровотеч та тактику залежно від причин, що її зумовили. Масивні акушерські кровотечі займають провідне місце серед причин різних видів тяжкої акушерської патології, такої, як геморагічний шок, синдром дисемінованого внутрішньосудинного згортання крові тощо, та перше місце серед причин материнської смертності. Частота кровотеч складає від 6 до 11 % усіх пологів. Саме тому актуальним є відпрацювання на фантомі техніки активного ведення ІІІ періоду. В процесі нашої роботи ми зробили висновок, що навчання у симуляційному центрі із ви­користанням сучасних фантомів дозволяє студентам досконало оволодіти основними практичними навичками з акушерства, які можуть стати необхідними у майбутній практичній роботі лікаря загальної практики, а також закладає основу оволодіння деякими маніпуляціями для майбутньої спеціалізації. Висновки. Сучасний розвиток медичної науки й практики зумовлює необхідність вносити корективи в підготовку студентів-медиків із наближенням їхньої освіти до міжнародних стандартів. Тому якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, за допомогою впровадження передових наукових розробок у практику викладання
Дод.точки доступу:
Краснянська, Л. О.
Маланчук, С. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Растворов, О. А.
    Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ [Текст] = Motivation as a factor of career choice forming for the students of higher medical school / О. А. Растворов, І. О. Растворов // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – визначення існуючого ступеня мотивації та її компонент (досягнення, професійної орієнтації та афіляції), їх розвитку в процесі навчання студентів медичного ВНЗ І–ІІ рівня акредитації. Основна частина. Було проведено анкетування серед 95 студентів медичного ВНЗ на різних етапах навчання з урахуванням наявності досвіду роботи. За результатами оцінювання, було визначено низький, середній та високий рівні сформованості мотивації. При вступі до ВНЗ вмотивовані на отримання саме медичної спеціальності 50–60 % абітурієнтів, які не мають попереднього досвіду роботи. Проте майже всі студенти, що мали досвід практичної роботи, були вмотивовані на отримання саме медичної спеціальності. У процесі навчання відбувається розвиток як мотиваційної компоненти в цілому, так і її складових. За період навчання рівень мотивації у студентів зростає в 1,35–1,6 раза, і має залежність від наявності професійного досвіду. Мотивація до медичної діяльності на середньому та високому рівнях на період завершення ВНЗ сформована у 75 % студентів із обмеженим фаховим досвідом і в 90 % – за умови його наявності. Висновок. При відборі абітурієнтів до вступу до медичного ВНЗ необхідно враховувати не лише наявний рівень їх знань за загальноосвітніми предметами, але враховувати їх мотивацію до отримання медичної освіти
Дод.точки доступу:
Растворов, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка [Текст] = In honor of 80th birthday of professor Vasyl Mykolayovych Vasyliuk, DMSC // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 196-197

Анотація: Понад 57 років свого дорослого життя лікар вищої категорії з терапії професор Василь Миколайович Василюк присвятив украй важливій галузі медицини – внутрішнім хворобам, гастроентерології. Із них 45 років його професійного шляху нерозривно пов’язані з ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії [Текст] = Premedical first aid as a main component in formation of physical therapy and ergotherapy specialists’ competence / С. І. Калашченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 “Фізична терапія, ерготерапія” галузі знань 22 “Охорона здоров’я” та навчальної програми з фізичної терапії та ерготерапії в аспекті формування компетентності з надання домедичної допомоги. Основна частина. Визначено основні етапи формування компетенції для надання медичної допомоги у надзвичайних ситуаціях шляхом моделювання тренінгів у студентів-ерготерапевтів. Перераховані переваги симуляції методу навчання в медицині. Показано, що врівноваження ролей учителя та студентів допомагає виявити помилки під час тренінгу з практичних навичок. З’ясовано, що краще освоєння навичок відбувається у випадку, коли результати при первинному і вторинному огляді потерпілих відрізняються відповідно до даних ситуаційних завдань. Доведено, що зворотний зв’язок між вчителем та студентами є одним із ключових моментів, який забезпечить кращу асиміляцію алгоритмів практичних навичок і дій студентами. Висновки. Виявлено, що симуляційне навчання покращує формування компетенції студентів-ерготерапевтів. Крім того, це сприяє підвищенню інтересу студентів до вивчення предмета. Симуляційна підготовка дозволяє студентам вивчати алгоритми надання медичної допомоги в умовах, що близькі до реальності. Отримання навичок зупинки критичної кровотечі, переведення потерпілого в стабільне бокове положення та серцево-легенева реанімація дозволяють студентам-ерготерапевтам надати необхідну домедичну допомогу у разі виникнення надзвичайних ситуацій
Дод.точки доступу:
Калашченко, С. І.
Гринзовський, А. М.
Дема, О. В.
Загороднюк, К. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Дроненко, В. Г.
    Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів [Текст] = Investigation of the process of forming the communicative competence of the future physicians / В. Г. Дроненко // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – діагностика комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Основна частина. Успішність фахівця в медицині визначається професійними знаннями й навиками, досвідом і лікарською етикою, а також вмінням реалізувати їх у власній діяльності за рахунок певних особистісних якостей. У структурі комунікативної компетентності ми виокремлюємо комунікативний самоконтроль, толерантність, емпатію, бажання допомогти й орієнтацію на соціальну користь, прагнення до співпраці. У статті описані основні теоретичні підходи до визначення поняття “комунікативна компетентність майбутнього лікаря”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення, описано орієнтовний зміст комунікативних тренінгових вправ для студентів медичного ВНЗ. Наголошено на необхідності формування навиків активного слухання, емпатії, продуктивних стратегій самопрезентації лікаря для успішного виконання своїх професійних обов’язків, для створення довірливих взаємин між лікарем і пацієнтом, для формування авторитету медика. Висновок. Доведено, що цілеспрямована систематична робота з формування комунікативної компетентності майбутнього лікаря впливає на зміни типів комунікативних реакцій, розвиток емпатії, комунікативного самоконтролю студентів медичного університету
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука [Текст] = Stages of the practical training of students at the department of surgery NO. 1 with urology, minimally invasive surgery and neurosurgery named after professor L. Kovalchuk / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу на етапності практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії. Основна частина. Належне оволодіння фундаментальними клінічними знаннями на одному етапі впливає на формування комплексного бачення проблеми на наступних. На кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” практичні заняття включають оволодіння студентами спеціальними навичками обстеження, постановки діагнозу та визначення лікувальної тактики у хворих з різною хірургічною патологією на основі отриманих теоретичних знань. Студенти мають змогу оволодіти практичними навичками поетапно, відповідно до рівня складності, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення та навиків. Висновки. Етапність практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії дозволила підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу оволодіти практичними навичками синхронно з отриманими теоретичними знаннями, що сприяє поліпшенню розуміння та комплексному засвоєнню матеріалу, розвитку клінічного мислення та навиків
Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.
Мальований, В. В.
Доброродній, В. Б.
Війтович, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління [Текст] = Changing the format of lecture classes for new generation medical students / О. Б. Яременко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – продемонструвати потреби студентів щодо оновлення формату проведення лекційних занять і можливі шляхи її реалізації. Основна частина. Вимогою сьогодення є підготовка нових лікарів як компетентних, мобільних, здатних вдосконалюватися та швидко орієнтуватися у сучасному світі науки і медицини. Зміна поколінь привела до зниження ефективності застарілих навчальних підходів. Це диктує потребу в оновленні навчальних програм і впровадженні інтерактивних, більш гнучких підходів до навчання. Нами було проведено анонімне анкетування 2139 студентів 3–6 курсів медичних факультетів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, яке дало можливість оцінити ставлення сучасних студентів до лекцій. Загалом студенти досить високо оцінюють користь від лекційних занять, більшість опитаних вважає, що отримує з лекцій близько 60 % навчального матеріалу. Більшість студентів, які взяли участь в анкетуванні, висловила позицію, що усні лекції з клінічних дисциплін потрібні, але потребують істотної зміни формату. Існуючий формат лекцій задовольняє лише 14 % опитаних студентів. Основними недоліками існуючого формату лекцій студенти вважають повторення інформації з підручників/посібників і брак конкретних клінічних прикладів. Висновки. Оптимальним форматом лекцій для клінічних кафедр студенти вважають такий: загальна тривалість лекції має бути 45 хв і включати 2 блоки по 20 хв із 5-хвилинною перервою між ними. В одному блоці повинна міститися сучасна інформація щодо клінічної симптоматики, діагностики і лікування захворювань, в другому – розбір клінічних випадків з прикладами формулювання діагнозів, планом обстеження і лікування
Дод.точки доступу:
Яременко, О. Б.
Федьков, Д. Л.
Добрянський, Д. В.
Дудка, П. Ф.
Ільницький, Р. І.
Тарченко, І. П.
Меліксетян, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Сафонова, О. В.
    Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря [Текст] = Round table as one of the methods of a future doctor forming / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність та якість підготовки майбутніх лікарів, використовуючи нові методи навчання. Основна частина. Формуючи майбутнього лікаря як конкурентоспроможного спеціаліста, слід використовувати різні напрямки, методи та форми навчання. В першу чергу, необхідно навчити студента мислити клінічно, аналізувати та використовувати набуті знання в клінічній роботі, розширити його світогляд. Одним із засобів цього досягнути є проведення круглих столів за різною тематикою. Під час підготовки до проведення цього заходу в студентів формуються навички та звички роботи з науковою літературою, вміння користуватися різними освітніми та науковими ресурсами. Підготовка до публічного виступу і сам виступ вимагають використання аналітичного мислення, вміння вибрати найголовніше, логічно побудувати доповідь, передбачити можливі запитання та бути готовим дати науково обґрунтовані відповіді на них. Висновок. Використання такої форми навчання, як круглий стіл, дозволяє не тільки більш ефективно формувати та поглиблювати клінічне мислення майбутнього лікаря, удосконалювати навички та вміння працювати з науковою медичною літературою, спілкуватися з пацієнтами, працювати з аудиторією, але й проводити просвітницьку діяльність серед пацієнтів, сприяючи покращенню лікувального процесу
Дод.точки доступу:
Урбанович, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті [Текст] = Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Федонюк, Л. Я.
Мудра, А. Є.
Олещук, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків [Текст] = Motivation of achievement as an important factor of successful professional development of medical students / О. П. Венгер [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – визначити динаміку мотивації досягнення успіху в студентів 2-го та 4-курсів медичного факультету. Основна частина. Професійне становлення молодої людини під час навчання у вищому навчальному закладі є важливим етапом у її соціалізації, де провідним видом діяльності стає навчально-професійна. У статті висвітлені етапи професійного становлення студента-медика. Мета дослідження полягала у визначенні динаміки мотивації досягнення успіху в студентів-медиків 2-го та 4-го курсів медичного факультету. В дослідженні брали участь 112 студентів, з яких 56 студентів 2-го курсу та 56 студентів 4-го курсу медичного факультету. Розглянуто особистісні характеристики респондентів за рівнем мотивації досягнення успіху. Висновки. Отримані результати свідчать про те, що мотивація досягнення успіху в студентів за період навчання має тенденцію до зростання. На здійснення ними навчальної діяльності впливає система внутрішніх мотивів, що забезпечує ефективне оволодіння майбутнім фахом
Дод.точки доступу:
Венгер, О. П.
Гусєва, Т. П.
Мисула, Ю. І.
Сас, Л. М.
Смашна, О. Є.
Білоус, В. С.
Люта, О. О.
Несторович, Я. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Булах, І. Є.
    Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” [Текст] = Environmental implementation of the one state qualification exam. Krok 1. 2018; in specialties of Medicine, stomatology, pharmacy / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – прогнозування результатів складання двох компонентів ЄДКІ у 2018/2019 н. р. на підставі аналізу результатів тестування у минулому навчальному році
Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.
Слухай, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Білий, А. К.
    Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження [Текст] = Online training of students for the Krok 1. Pharmacy licensed exam on organic chemistry: current status, prospects for implementation / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – розробка нових напрямків удосконалення підготовки студентів до ліцензійного іспиту “КРОК 1. Фармація”. Основна частина. У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми підготовки студентів до іспиту. Детально обговорено можливі стратегії, що можуть бути використані університетами для покращення рівня підготовки студентів до іспиту. Запропоновано інноваційний підхід підготовки студентів до іспиту з використанням онлайн-системи, що дозволяє проводити дистанційне тестування у навчальному та контрольному режимах, онлайн-консультації для студентів, аналіз результатів тестування тощо. Для оптимізації роботи системи було проведено детальний аналіз стану її завантаженості залежно від часу доби та дня тижня, а також залежність результативності тестування від названих вище факторів. Одержані результати дозволяють стверджувати про високу затребуваність студентами онлайн-форм навчання загалом, та систем підготовки до ліцензійних іспитів зокрема. Висновок. Проведений аналіз даних дозволив виявити періоди найбільшої завантаженості онлайн-систем, що дозволить більш ефективно планувати стратегію онлайн-підтримки студентів викладачами
Дод.точки доступу:
Воскобойнік, О. Ю.
Коваленко, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)