Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Kolodnytska O. D. Using project-based learning to teach latin and greek medical terminology/O. D. Kolodnytska, I. I. Vorona // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.126-130
|
>2.
| Logoyda L. S. Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.131-136
|
>3.
| Prokop I. A. Establishment and development of medical education and science in the Western Ukraine (ХVIII-ХIХ century)/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.184-190
|
>4.
| Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.79-85
|
>5.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.114-121
|
>6.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.162-170
|
>7.
| Абрамов С. В. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/С. В. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.6-10
|
>8.
| Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.152-155
|
>9.
| Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.55-60
|
>10.
| Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.11-14
|
>11.
| Бурмас Н. І. Система дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.15-18
|
>12.
| Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/О. В. Штрімайтіс [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.47-50
|
>13.
| Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/А. В. Вихрущ // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.61-66
|
>14.
| Впровадження європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.86-89
|
>15.
| Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.67-74
|
>16.
| Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.75-78
|
>17.
| Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/Т. І. Горпініч // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.156-161
|
>18.
| Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.137-142
|
>19.
| Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.143-147
|
>20.
| Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «гігієна та екологія»/А. М. Антоненко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.51-54
|
|
|