Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (31)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Kolodnytska O. D. Using project-based learning to teach latin and greek medical terminology/O. D. Kolodnytska, I. I. Vorona // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.126-130
2.

Logoyda L. S. Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.131-136
3.

Prokop I. A. Establishment and development of medical education and science in the Western Ukraine (ХVIII-ХIХ century)/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.184-190
4.

Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.79-85
5.

Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.114-121
6.

Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.162-170
7.

Абрамов С. В. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/С. В. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.6-10
8.

Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.152-155
9.

Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.55-60
10.

Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.11-14
11.

Бурмас Н. І. Система дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.15-18
12.

Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/О. В. Штрімайтіс [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.47-50
13.

Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/А. В. Вихрущ // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.61-66
14.

Впровадження європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.86-89
15.

Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.67-74
16.

Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.75-78
17.

Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/Т. І. Горпініч // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.156-161
18.

Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.137-142
19.

Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.143-147
20.

Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «гігієна та екологія»/А. М. Антоненко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.51-54
 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)