Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Kolodnytska O. D. Using project-based learning to teach latin and greek medical terminology/O. D. Kolodnytska, I. I. Vorona // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.126-130
|
>2.
| Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/І. І. Яковцева, А. Є. Олійник, О. В. Долгая // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.122-125
|
>3.
| Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.137-142
|
>4.
| Logoyda L. S. Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.131-136
|
>5.
| Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в Запорізькому державному медичному університеті/О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.103-106
|
>6.
| Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів/Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.96-102
|
>7.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.114-121
|
>8.
| Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/Н. І. Савицька, О. М. Мочульська // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.107-113
|
>9.
| Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/О. П. Мінцер, М. А. Попова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.171-177
|
>10.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.162-170
|
>11.
| Prokop I. A. Establishment and development of medical education and science in the Western Ukraine (ХVIII-ХIХ century)/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.184-190
|
>12.
| Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.178-183
|
>13.
| Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.148-151
|
>14.
| Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.143-147
|
>15.
| Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/Т. І. Горпініч // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.156-161
|
>16.
| Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.152-155
|
>17.
| Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/Л. В. Лимар // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.90-95
|
>18.
| Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.31-35
|
>19.
| Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.24-30
|
>20.
| Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/Л. Й. Шостак // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.42-46
|
|
|