Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/Б. М. Паласюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.98-102
2.

Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни «Етика та деонтологія у фармації»/І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.103-106
3.

Yelahina N. I. Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.107-112
4.

Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/В. О. Захарова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.84-88
5.

Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.89-92
6.

Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.93-97
7.

Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.113-118
8.

Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.140-143
9.

Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.144-148
10.

Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник : Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів : Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка ; Вінниця : Нова Книга, 2019. – 432 с. : іл./А. М. Ященко, О. Д. Луцик // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.149
11.

Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок XX сторіччя)/Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.119-126
12.

Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/І. І. Гаврищак, О. Я. Проців // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.127-133
13.

Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/Т. І. Горпініч // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.134-139
14.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.79-83
15.

Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.18-23
16.

Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.24-33
17.

Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.34-38
18.

Гантимурова Н. І. Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України/Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.5-9
19.

Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.10-13
20.

Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.14-17
 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)