Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Гантимурова Н. І. Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України/Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.5-9
|
>2.
| Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.10-13
|
>3.
| Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.14-17
|
>4.
| Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.18-23
|
>5.
| Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.24-33
|
>6.
| Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.34-38
|
>7.
| Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.39-45
|
>8.
| Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.46-50
|
>9.
| Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/Д. А. Хасхачих // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.51-55
|
>10.
| Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.56-61
|
>11.
| Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.62-66
|
>12.
| Sustainable development principles in health promotion and nursing education/E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.67-73
|
>13.
| Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.74-78
|
>14.
| Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.79-83
|
>15.
| Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/В. О. Захарова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.84-88
|
>16.
| Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.89-92
|
>17.
| Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.93-97
|
>18.
| Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/Б. М. Паласюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.98-102
|
>19.
| Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни «Етика та деонтологія у фармації»/І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.103-106
|
>20.
| Yelahina N. I. Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.107-112
|
|
|