Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Гантимурова Н. І. Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України/Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.5-9
2.

Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.10-13
3.

Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.14-17
4.

Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.18-23
5.

Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.24-33
6.

Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.34-38
7.

Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.39-45
8.

Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.46-50
9.

Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/Д. А. Хасхачих // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.51-55
10.

Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.56-61
11.

Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.62-66
12.

Sustainable development principles in health promotion and nursing education/E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.67-73
13.

Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.74-78
14.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.79-83
15.

Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/В. О. Захарова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.84-88
16.

Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.89-92
17.

Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.93-97
18.

Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/Б. М. Паласюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.98-102
19.

Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни «Етика та деонтологія у фармації»/І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.103-106
20.

Yelahina N. I. Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.107-112
 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)