Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.


   
    Sustainable development principles in health promotion and nursing education [Текст] = Принципи сталого розвитку в пропаганді здорового способу життя та в освіті медичних сестер / E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 67-73


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PUBLIC HEALTH NURSING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: The Sustainable Development Goals (SDGs), otherwise known as the Global Goals, are a universal call to action to end poverty, protect the planet and ensure that all people enjoy peace and prosperity. These 17 Goals build on the successes of the Millennium Development Goals, while including new areas such as climate change, economic inequality, innovation, sustainable consumption, peace and justice, among other priorities. The goals are interconnected – often the key to success on one will involve tackling issues more commonly associated with another. The collaboration with I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) and the Faculty of Nursing MacEwan University students and teachers in the realization of the Sustainable Development goals proposes the possibilities to study and change the professional practice and nursing education. Co-creation involves strategy: nurses making a difference in the health of global communities. 25 students spent one week at TNMU, focusing on global/planetary health issues and SDGs. Participants include faculty members and Ukrainian students as well as International students from several countries (including Canada, Ghana, Nigeria, and India). Instruction focused on interactive learning and included flipped classroom format, seminars, team-based learning and field clinics coordinated by MacEwan faculty members in partnership with the TNMU members. Through interactive learning in an international setting, students developed a shared understanding of how people relate to each other and to their environments, compared Canadian and Ukrainian approaches to the Sustainable Development Goals, and created space for understanding different ways of knowing and how these enhance health and wellbeing. The face-to-face format of the trip was invaluable in enhancing emotional and informal learning as well as developing capacity as global citizens. The course provides an excellent foundation for students who wish to pursue graduate studies in global health either in Nursing or in Public Health
Цілі сталого розвитку, інакше відомі як «Глобальні цілі», є універсальним закликом до дій, спрямованих на подолання бідності, захист планети та забезпечення всіх людей насолоджуватися миром і процвітанням. Ці 17 цілей ґрунтуються на успіху Цілей розвитку тисячоліття, в той час як серед інших пріоритетів включаються нові сфери, такі, як зміна клімату, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир та справедливість. Цілі взаємопов’язані – часто ключ до успіху на одній стосується вирішення питань, частіше пов’язаних з іншим. Співпраця викладачів і студентів Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (ТНМУ) та медсестринського факультету університету МакЮена у реалізації Цілей сталого розвитку пропонує можливості вивчити та змінити професійну практику й освіту медсестер. Співпраця передбачає наступну стратегію: медсестри, які можуть вплинути на здоров’я світової спільноти. 25 cтудентів провели один тиждень у ТНМУ, зосередившись на глобальних/планетарних пробле­мах сталого розвитку. Серед учасників були викладачі та студенти – представники України та декількох країн (включаючи Канаду, Гану, Нігерію та Індію). Робота була зосереджена на інтерактивному навчанні та включала перевернутий формат аудиторії, семінари, командне навчання та польові клініки, координовані членами медсестринського факультету університету МакЮена у партнерстві з викладачами ТНМУ. Завдяки інтерактивному навчанню в міжнародному середовищі студенти виробили спільне розуміння того, як люди ставляться один до одного й до свого оточення, порівняли канадський та український підходи до цілей сталого розвитку і створили простір для розуміння різних способів пізнання та як вони зміцнюють здоров’я й добробут. Формат поїздки віч-на-віч був неоціненним для підвищення емоційного та неформального навчання, а також для розвитку потенціалу особистості у світі. Курс є чудовою основою для студентів, які бажають продовжити навчання в університеті, вивчаючи основи глобального здоров’я або в галузі медсестринства, або в галузі охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Burgess-Pinto, E.
Yastremska, S. O.
Fedoniuk, L. Ya.
Shelast, Yv.
Martynyuk, L. P.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Yelahina, N. I.
    Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків [Текст] = Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 107-112


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У сучасному інформативному суспільстві існують високі вимоги до глобальної взаємодії, що акцентує необхідність вивчення англійської мови. У навчанні мотивація актуалізує діяльність студента в комунікативному середовищі, в результаті якого формуються компетентності певного рівня, виявляється прагнення займатися певним видом діяльності. Метою даної статті є визнання важливості мотивації студентів до вивчення англійської мови для конкретних цілей, тобто англійської мови за професійним спрямуванням. Розглядається актуальна і багатогранна проблема ролі мотивації у процесі формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців-медиків. Визначаються її особливості, реальний стан сформованості, багатовекторність, зокрема як складової міжнародної професійної компетентності майбутніх лікарів. Проаналізовано особливості новітніх методик та підходів до мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками, оскільки мотивація визначає продуктивність навчальної діяльності і є однією з невід'ємних її складових. Досліджується питання ефективності використання інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції студентів-медиків на заняттях англійської мови; основних принципів роботи в парах – активності, розвитку особистості, інтегративного взаємозв’язку
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Івануса, І. Б.
    Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Текст] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 14-17


MeSH-головна:
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Абітурієнти, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста або бакалавра фармацевтичного спрямування, можуть вступати на фармацевтичний факультет Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на заочну форму навчання і здобувати вищу освіту за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація»
Аналітична хімія – одна із базових дисциплін у фармацевтичній освіті майбутнього провізора, яка є основою для вивчення всіх інших хімічних дисциплін відповідно до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації». У своїй структурі аналітична хімія містить три основні розділи: якісний аналіз, кількісний аналіз та фізико-хімічні методи дослідження. Студенти заочної форми навчання вивчають аналітичну хімію на ІІ курсі, в ІІІ та ІV семестрах. Згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації», для вивчення курсу аналітичної хімії виділено 10 год лекцій, 36 год практичних занять, 194 год самостійної роботи студентів (СПРС). Лекції здебільшого мають оглядовий характер, оскільки робиться огляд більш складних питань. Практичні заняття третього семестру присвячені якісному аналізу. Особлива увага приділяється вивченню реакцій виявлення, які включені до Фармакопеї України (фармакопейні), що надалі допомагає кращому засвоєнню фахових дисциплін, зокрема фармацевтичної хімії, токсико­логічної та судової хімії, стандартизації лікарських засобів. Практичні заняття четвертого семестру присвячені кількісному аналізу, зокрема титриметричним та фізико-хімічним методам аналізу. Для підвищення професійної орієнтації майбутніх провізорів всі практичні роботи поставлені на аналізі готових лікарських засобів. На семінарській частині занять розглядаються теоретичні основи всіх методів аналізу, які використовуються в аналітичній хімії. Оскільки 19 червня 2019 р. всі студенти заочної форми навчання фармацевтичного факультету складали ліцензійний інтегро­ваний тестовий іспит «Крок-1. Фармація», то на кожній частині практичного заняття, а також на лекціях, частина часу присвячена вивченню питань, які входять у буклети ліцензійного іспиту «Крок-1. Фармація» за всі роки та бази тестових питань
Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету
Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Дод.точки доступу:
Маланчин, І. М.
Маланчук, Л. М.
Мартинюк, В. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Іnformation system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 46-50


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Анотація: Підвищення ефективності викладання та об’єктивності оцінювання дисциплін можливе за допомогою інноваційних освітніх та комп’ютерних технологій. Підготовка фахівців із числа іноземних громадян з високим рівнем практичної компетентності – один із важливих чинників подальшого розвитку навчального закладу в напрямку інтеграції у міжнародний освітній простір. У статті висвітлено досвід впровадження інформаційної системи комплексного семестрового тестового іспиту для підсумкового оцінювання знань іноземних студентів-медиків з метою підвищення якості підготовки лікарів із числа іноземних громадян на додипломному етапі. Число іноземних студентів зростає щорічно. Додипломна підготовка лікарів-іноземців здійснюється упродовж шести років. Рівень практичної та професійної компетентностей іноземних студентів дозволив покращити низку впроваджених новітніх технологій навчання, які продовжують удосконалюватись. Застосування інноваційних технологій оцінювання іноземних студентів на додипломному етапі підготовки лікарів дозволяє об’єктивно визначати рівень знань. Комплексний багаторівневий підхід з відповідним програмним забезпеченням дає можливість досягти об’єктивності оцінювання дисципліни, обробки даних та інтерпретації результатів. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Покращення успішності іноземних студентів у процесі навчання свідчить про ефективність навчальних методик та технологій, а також про появу з часом об’єктивної мотивації до здобуття ґрунтовних знань та вмінь. Досвід упровадження незалежної системи підсумкового оцінювання з достатнім рівнем об’єктивності може бути використаний у подальших дослідженнях щодо розробки інформаційних освітніх систем для підвищення якості додипломної підготовки лікарів із числа іноземних громадян з ефективним управлінням навчальним процесом
Дод.точки доступу:
Сельський, П. Р.
Вольський, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології [Текст] = The relevance of effective students’ individual work during practical training of pharmacology / С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 56-61


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано динаміку розподілу навчального навантаження з дисципліни «Фармакологія» в період підготовки студентів 2–3 курсів стоматологічного та 3 курсу медичного факультетів. Розкрито актуальність раціональної організ­ації самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни у зв’язку зі зменшенням кількості аудиторних годин. Представлено порівняльну характеристику кількості аудиторних та позааудиторних годин з фармакології за фахом «Стоматологія» та «Лікувальна справа» згідно з робочими програмами. Встановлено, що за останні 3–4 навчальні роки кількість годин для практичних занять у студентів, які навчалися за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст», скоротилася в 1,6 раза у студентів стоматологічного факультету та в 1,8 раза у студентів медичного факультету зі збереженням загальної кількості годин із дисципліни. З переходом підготовки спеціалістів другого (магістерського) рівня вищої освіти ситуація дещо покращилась. Однак у студентів медичного факультету згідно з новою типовою програмою перелік лікарських препаратів збільшено майже наполовину та обсяг позааудиторних годин більше на 15 % порівняно зі студентами-стоматологами. Для оптимізації вивчення «Фармакології» та раціональної організації самостійної роботи студентів викладачами кафедри підготовлено достатнє методичне забезпечення, видано навчальні підручники та посібники, залучаються інноваційні технології та інтерактивні форми навчання
Дод.точки доступу:
Чечотіна, С. Ю.
Луценко, Р. В.
Дев’яткіна, Т. О.
Колот, Е. Г.
Сидоренко, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Беденюк, А. Д.
    Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі [Текст] = Innovative methods of education in medical schools of Poland / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 113-118


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Приєднання України до Болонського процесу – це планомірний інтеграційний процес вищої школи до європейського і світового освітнього та наукового простору. Сучасні процеси глобалізації, що зумовлюють кропітку роботу з адаптації основних тенденцій Болонського процесу, викликають і досі суперечки серед працівників освіти та молоді. Для виконання цих зобов’язань досить розумно та доречно було б вивчити та перейняти досвід європейських країн, які вже раніше стали на цей шлях. Саме такою країною є Польща. Маючи довгу історію розвитку вищої освіти, Польща має гарну репутацію в Європі та світі. Усе більше іноземних абітурієнтів звертають на неї увагу. Випускник медичного факультету після завершення університету вміє встановити діагноз та визначити показання до медичних процедур, розпізнати небезпечні для життя ускладнення, що вимагають невідкладної медичної допомоги, визначити план діагностики та інтерпретації їх результатів, впровадити належне і безпечне лікування і спрогнозувати його наслідок. Зваженість та прагматизм в імплементації основних положень Болонського процесу свідчать про те, що Польща йде правильним шляхом, і Україна могла б дещо в неї запозичити. Виходячи з аналізу наукових джерел, можна стверджувати, що складнощі, які Польща мала на шляху інтеграції до європейського освітнього та науко­вого простору, майже подолані. Обмін досвідом допоміг би Україні безболісно і швидко наблизитися до рівня європейських країн
Дод.точки доступу:
Боднар, Т. В.
Боднар, П. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Гаврищак, І. І.
    Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект [Текст] = Wilhelm von Humboldt’s linguo-philosophical system: historical and biographical aspect / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 127-133


MeSH-головна:
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Анотація: У статті на основі аналізу біографічних даних і сфер наукової та суспільної діяльності німецького мислителя, лінгвіста, представника німецького філологічного неогуманізму, державного і політичного діяча, реформатора європейської університетської освіти Вільгельма фон Гумбольдта розглянуто формування лінгвофілософської системи, що визначила магістраль­ні напрямки розвитку європейського і світового мовознавства ХХ–ХХІ століття
З’ясовано, що доповідь «Про порівняльне вивчення мов різних епох їхнього розвитку», прочитана в Берлінській академії наук у 1820 р., стала етапним фактом наукової біографії Гумбольдта, результатом особистого екзистенційного досвіду, свідомого цілеспрямованого накопичення фактів проявів національного духу різних європейських народів, включаючи повноцінні мови й діалекти, міфологічний національний пласт, традиції, культурні артефакти, фольклорні й авторські тексти різних епох. Доведено, що основоположні ідеї лінгвофілософської системи Гумбольдта сформульовані й оприлюднені в праці «Про відмінність статей і її вплив на органічну природу» (1794). Проголошена ним формула «прекрасної єдності» речей і явищ трактувалася як результат діяльності енергії тілесного світу, тому всі його прояви, включаючи людину, її діяння, а також мову (праця «Про Германа і Доротею» Гете», 1798), мають бути враховані, осмислені й систематизовані, як результати функціонування людського духу. Мандрівки Францією, Іспанією та Італією не лише забезпечили Гумбольдта новими естетичними враженнями, але остаточно визначили мовознавчий вектор його досліджень, що завершився оригінальною лінгвофілософською концепцією, в якій ідеальна складова не суперечить матеріальній, а доповнює її: мова є дух, і духом народу є його мова («Про відмінність будови людських мов і її вплив на духовний розвиток людства»)
Дод.точки доступу:
Проців, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Гантимурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України [Текст] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 5-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки іноземних студентів у медичних університетах України, з’ясовано політичний, економічний та гуманітарний аспекти надання освітянських послуг іноземним громадянам. Розглядається процес адаптації іноземних студентів як передумова підвищення якості знань та труднощі, пов’язані з ним, вказано на необхідність пошуку нових форм та методів у навчально-виховній роботі з іноземними студентами, виокремлено головні завдання, які стоять перед кожним вищим навчальним закладом при підготовці іноземних студентів, зосереджено увагу на основних проблемах, з якими зустрічається іноземний студент при навчанні у вищих медичних закладах, запропоновано напрями адаптації іноземних громадян в Україні
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Рудяк, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Горпініч, Т. І.
    Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти [Текст] = Expert assessment of the american higher medical education system / Т. І. Горпініч // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 134-139


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- PEER REVIEW
Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз експертних оцінок американських вчених у галузі медичної освіти з метою розгляду можливості використання американського досвіду організації професійної підготовки лікарів у США. Подано характеристику експертного оцінювання як наукового методу. Обґрунтовано необхідність застосування цього методу для оцінки можливості впровадження досвіду США з організації професійної підготовки лікарів. У ході дослідження встановлено, що всіма американськими експертами закцентовано увагу на високому професіоналізмі й відповідальності викладачів, вирішальній ролі ступеневості медичної освіти, інтеграції навчання і наукових досліджень, теорії і клінічної практики, важливому значенні етапу резидентури, симуляційного навчання і потужного фінансування галузі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання [Текст] = Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process / О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 39-45


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено динаміку чинників професійного самовизначення студентів фармацевтичного напряму у процесі багатоступеневого навчання від молодшого спеціаліста до магістра. Рейтинговими чинниками вибору професії фармацевтичного спрямування для студентів упродовж багатоступеневого навчання є престижність професії та бажання стати фахівцем. Високий рівень авторитету сім’ї щодо питання вибору професії на фоні несистемної профорієнтаційної роботи школи призводить до низької активності суб’єкта самовизначення. У процесі навчання динаміка пріоритетних чинників не змінюється. Посилюється потреба у високооплачуваній роботі, відбувається глибше «занурення» у спеціальність, з’являється бачення своєї ролі у майбутній діяльності за рахунок зниження захоплення зовнішньою стороною професії, особливо 15-16-літніх підлітків. Вибір професії здійснено респондентами не стільки від їх пізнавальних інтересів та здібностей, скільки від бажання соціальної реалізації в суспільстві. У профорієнтаційній роботі значну увагу слід приділяти поінформованості батьків щодо якості надання освітніх послуг навчальним закладом для фахового зростання здобувачів освіти та здобуття престижної в соціумі високооплачуваної професії провізора, затребуваної на ринку праці
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.
Чорноус, В. О.
Яремій, І. М.
Купчанко, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Драч, І. Д.
    Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах [Текст] = The linguistic picture of the world in the process of studying a foreign language in medical universities / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 79-83


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
Анотація: У статті розглянуто поняття мовної картини світу та концептуальної картини світу як компонентів лінгводидактики. На сучасному етапі розвитку методики викладання іноземної мови та результатів її засвоєння провідним визначається прагматичний підхід, який передбачає набуття певних компетенцій – конкретних мовленнєвих навичок, які дають змогу виконувати чіткі дії. Водночас на практиці вивчення іноземних мов не може обмежитися ні граматикою та лексикою, ні прикладними вміннями, тому доводиться говорити про необхідність формування «вторинної мовної особистості». Цей рівень передбачає оволодіння фоновими знаннями типового представника певної картини світу, мова якого вивчається і забезпечується формуванням соціокультурної орієнтованості – однією з обов’язкових складових успішного вивчення мови. Комунікативно достатній рівень оволодіння іноземною мовою досягається лише в результаті набуття, принаймні на початковому рівні, здатності сприймати навколишнє середовище крізь призму представників іншомовного соціуму. Ця навичка є необхідною також під час вивчення прикладних та фундаментальних дисциплін, проходження навчальної практики в іншій країні
Концептуальна картина світу традиційно розглядається як подібна для більшості людей і глибша за змістом, ніж мовна картина світу, що пов’язано з обмеженими можливостями мови у вираженні власних думок. Водночас структура мови визначає структуру мислення та спосіб сприйняття навколишнього світу. Тісна взаємодія мови і культури на заняттях з української мови як іноземної, іноземної мови для українських студентів може розглядатися в рамках лінгвокраїнознавчого підходу
Аналіз понять концептуальної та мовної картин світу показав, що урахування соціокультурної нетотожності у сприйнятті світу може реалізуватися шляхом використання лінгвокультурознавчого підходу, який передбачає ряд визначених критеріїв підбору навчального матеріалу та використання методик, які не лише констатують, але вводять у контекст
Дод.точки доступу:
Миколенко, А. З.
Тишковець, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Захарова, В. О.
    Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології [Текст] = Using video materials as a means of future dentists’ foreign language competence formation / В. О. Захарова // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 84-88


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ВИДЕОКОНФЕРЕНЦИЙ ОРГАНИЗАЦИЯ -- VIDEOCONFERENCING
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
Анотація: У контексті реформування медичної освіти, зокрема у галузі стоматології, великого значення набуває необхідність формування іншомовної компетентності, яка сприятиме ефективному здійсненню лікарської і наукової діяльності. У статті розглядаються переваги використання відеоматеріалів як одного із засобів формування іншомовної компетентності майбутніх стоматологів на практичних заняттях з іноземної мови у медичних закладах вищої освіти. Зважаючи на факт, що відеоматеріали є основним джерелом автентичної іноземної мови, відповідно, їх використання на заняттях значно покращить процес формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. Визначено етапи презентації відеоматеріалів на практичному занятті, а саме: «підготовчий етап», «етап перегляду», «робота з відеоматеріалом» та «використання відеоматеріалу в комунікативній ситуації». Також у статті зазначені необхідні умови для покращення процесу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології шляхом використання відеоматеріалів. Обґрунтовано доцільність використання вправ та завдань на кожному етапі презентації відеоматеріалу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Клигуненко, О. М.
    Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області [Текст] = Experience of the implementation of the concept of continuing medical education in the training of the anesthesiologist in Dnipropetrovsk region / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 89-92


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: За останні роки істотно змінилася концепція вищої освіти, яка зараз покликана сприяти професійному та особистісному зростанню фахівця. Основна концепція безперервної медичної освіти базується на рішенні лікаря навчатися, використовувати отримані знання у практичній діяльності, а головною відмінністю безперервної медичної освіти від традиційної є проведення освітніх заходів без орієнтації на якусь навчальну програму. Кафедра анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ДЗ «ДMA МОЗУ» протягом 30 років здійснює післядипломне навчання лікарів-анестезіологів та лікарів інших спеціальностей. Необхідність організації освітніх систем, спрямованих на підвищення ефективності навчання і компетентності лікарів, аналіз власного педагогічного досвіду і сучасних тенденцій в освіті переконали нас у раціональності поєднання класичного медичного навчання та безперервної медичної освіти. Для підвищення якості та ефективності навчання ми використовуємо різні новітні методи навчання, впровадили під егідою регіональної та національної асоціації анестезіологів щомісячні навчальні курси. Проведені нами різні види навчання у концепції безперервної медичної освіти дозволили покращити якість надання медичної допомоги хворим у нашій області, поєднання нами двох освітніх систем дозволило підняти результативність навчання з 4 рівня (компетентність) до 6 рівня (здоров’я пацієнта) знань у піраміді безперервної медичної освіти
Дод.точки доступу:
Площенко, Ю. О.
Кравець, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Корильчук, Н. І.
    Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту [Текст] = Taking of objective structured clinical examination / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 18-23


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: У статті проаналізовано проведення викладачами старших курсів об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) на ІІІ курсі. Наведено науково-методичні погляди на проведення ОСКІ в різних університетах і країнах, показано можливість оцінити не лише теоретичні, а й практичні знання студента (як функціональні, так і комунікативні). Проведено детальний аналіз роботи на двох станціях (фізикальне обстеження серцево-судинної системи; розпитування пацієнта із захворюванням внутрішніх органів) із використанням різних чек-листів, що дало можливість виявити рівень теоретично-практичних знань студентів. У статті наведено приклади детального аналізу комунікативних компетентностей студентів-медиків, що складали ОСКІ. Окремі акценти вказують на комунікацію як основу роботи майбутнього лікаря, яка є набутою й потребує постійного розвитку, тренувань та вдосконалень, як і всі теоретично-практичні знання в медицині
Дод.точки доступу:
Воронцов, О. О.
Ясній, О. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок XX сторіччя) [Текст] = Resort and recreation potential of the Carpathians as a factor of health care of children and adults (the beginning of the XX century) / Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 119-126


MeSH-головна:
КУРОРТЫ -- HEALTH RESORTS
ДЕТИ -- CHILD
СПОРТ -- SPORTS
Анотація: На початку ХХ ст. у Карпатському регіоні склалася система масового громадського медичного просвітництва, що охоплювало всі напрями системи медичної опіки (санітарно-гігієнічний сегмент, здоров’язбереження та тіловиховання, рух тверезості тощо), яка постійно еволюціонувала та вдосконалювалася. Означені напрями праці були реальним внеском у збереження генофонду українського народу. Створена система лікувально-профілактичних (диспансери, амбулаторії, шпиталі, лабораторії) та консультативних («порадні») закладів засвідчила важливість організації суспільної медичної опіки українців, тут могли отримати безкоштовну (чи за символічну оплату) найменш незахищені (та найбільш вразливі до соціальних катаклізмів) верстви українства (діти, учасники національно-визвольних змагань українців, інваліди, удовиці, сироти, селянство, українське вчительство, студентство та ін.). Складником філософії здоров’язбереження українства була ідея тіловиховання. Ефективним засобом і формою здоров’язбереження в Галичині стало оздоровлення дітей та дорослих за умов гірської місцевості в «оселях», «півоселях», «живцях» та інших суспільних закладах, що виконували оздоровчі й лікувальні функції. Українські громадські (зазвичай станові) товариства вагомо спричинилися до організації відпочинку для своїх членів, а також забезпечення оздоровлення (зазвичай міських дітей) у Карпатах
Дод.точки доступу:
Білавич, Г. В.
Білавич, І. В.
Пантюк, М. П.
Савчук, Б. П.
Федчишин, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Мінченко, О. Г.
    Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах [Текст] = Rationale of the necessity of the molecular biology study in medical universities / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 24-33


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
МОЛЕКУЛЯРНАЯ БИОЛОГИЯ -- MOLECULAR BIOLOGY
Анотація: У медичних університетах більшості країн світу при підготовці лікарів сучасного міжнародного рівня є обов’язковим вивчення основ молекулярної біології для більш глибокого розуміння механізмів виникнення і розвитку патологічних процесів в організмі людини, а також для пошуку шляхів їх подолання, розробки нових стратегій створення високоефективних лікарських препаратів з високою специфічністю і без побічних ефектів. Це обумовлено перш за все тим, що регуляція основних метаболічних процесів як у нормі, так і за різноманітних патологій опосередковується репрограмуванням функціональної активності геному на рівні різних сигнальних систем клітини
Дод.точки доступу:
Мінченко, Д. О.
Корда, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі [Текст] = The possibilities of pedagogical use of the distance system of training for the out-of-class independent work / Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 10-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті проаналізовано можливості використання навчальних матеріалів в позааудиторному навчанні для студентів третього курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності «Радіологія». Реальність, коли студент медичного вузу вчиться, здебільшого, в Інтернеті, а також впровадження в педагогічну практику сучасних цифрових технологій дозволяє удосконалити позааудиторне навчання студентів з дисципліни «Радіологія», яка сама по собі передбачає візуалізацію клінічних випадків. Упродовж року за допомогою надбудови Microsoft Forms Office скани сучасних радіологічних методів обстеження гематологічних та урологічних хворих завантажували на електронну скриньку клінічних підгруп, програмою також було автоматично створено кругову діаграму відповідей студентів для первинного зорового аналізу однорідності чи різноманітності результатів. Існувала можливість зворотного дистанційного зв’язку із викладачем, обговорення цікавих клінічних випадків, розбору помилок, розроблено можливість тестування засвоєних знань. Результати дослідження показали позитивні статистично значимі зміни в якості інтерпретації діагностичних зображень, наданих для самостійної роботи в охоплених студентів після проміжної роботи над первинними помилками, що свідчить про необхідність комбінування аудиторної та онлайн-освіти, як взаємодоповнюючих, а не виключаючих одна одну
Дод.точки доступу:
Глушко, Н. Л.
Ленчук, Т. Л.
Мацькевич, В. М.
Мицик, Ю. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Мукан, Н. В.
    Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США [Текст] = Historical and pedagogical background of doctors’ professional training at the universities in the USA / Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 140-143


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ИНСТИТУТ МЕДИЦИНЫ США -- INSTITUTE OF MEDICINE (U.S.)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: У статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти
Дод.точки доступу:
Блавт, О. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students’ knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 34-38


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викла­дацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)