Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Єлагіна Н. І. Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками/Н. І. Єлагіна, Н. О. Федчишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.87-92
|
>2.
| Бауер Білінгвізм та інтерференція як тенденції лінгвістичного розвитку сучасного навчального простору в умовах освітньої інтернаціоналізації/Томас Бауер, О. М. Царик, Н. В. Рибіна // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.31-35
|
>3.
| Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології у вищих медичних закладах/Т. В. Саварин, І. А. Прокоп // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.21-26
|
>4.
| Ханюков О. О. Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання/О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.36-40
|
>5.
| Процик Г. М. Метод проєктів: минуле і майбутнє/Г. М. Процик // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.67-71
|
>6.
| Синишина В. М. Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів/В. М. Синишина // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.77-81
|
>7.
| Федчишин Н. О. Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти/Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.11-15
|
>8.
| Кічула М. Я. Педагогічні підходи в процесі навчання студентів-медиків/М. Я. Кічула // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.106-111
|
>9.
| Стефанишин К. І. Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «українська мова як іноземна» у вищій школі/К. І. Стефанишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.82-86
|
>10.
| Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі/Л. А. Волянська [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.27-30
|
>11.
| Ворона І. І. Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря/І. І. Ворона, І. А. Прокоп // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.117-121
|
>12.
| Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії/Т. М. Потапова [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.16-20
|
>13.
| Назарук О. В. Розвиток пізнавальної активності в іноземних студентів на практичних заняттях з української мови/О. В. Назарук // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.62-66
|
>14.
| Роль наукового гуртка у фаховій підготовці студентів/В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.72-76
|
>15.
| Зенчака Роль професійної освіти дорослих у бізнес-середовищі Латвії/Андра Зенчака // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.93-101
|
>16.
| Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів/Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.45-49
|
>17.
| Назаревич Л. Т. Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя/Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.56-61
|
>18.
| Демянчук М. Р. Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах/М. Р. Демянчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.102-105
|
>19.
| Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійної підготовки/Ю. В. Ломакіна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.50-55
|
>20.
| Шеремета Л. П. Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної/Л. П. Шеремета // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.112-116
|
|
|