Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.

Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.5-8
2.

Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.9-12
3.

Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/О. В. Павленко [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.13-16
4.

Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.17-20
5.

Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.21-23
6.

Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.24-28
7.

Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.29-33
8.

Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.34-42
9.

Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.43-48
10.

Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.49-55
11.

Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.56-64
12.

Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.65-68
13.

Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.69-73
14.

Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.74-78
15.

Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.79-83
16.

Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/І. О. Кінаш // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.84-88
17.

Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.89-93
18.

Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/У. М. Мудрик [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.94-99
19.

Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/В. І. Тріщ // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.100-104
20.

Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/М. В. Гребеник [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.105-109
 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)