Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.5-8
|
>2.
| Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.9-12
|
>3.
| Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/О. В. Павленко [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.13-16
|
>4.
| Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.17-20
|
>5.
| Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.21-23
|
>6.
| Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.24-28
|
>7.
| Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.29-33
|
>8.
| Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.34-42
|
>9.
| Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.43-48
|
>10.
| Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.49-55
|
>11.
| Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.56-64
|
>12.
| Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.65-68
|
>13.
| Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.69-73
|
>14.
| Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.74-78
|
>15.
| Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.79-83
|
>16.
| Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/І. О. Кінаш // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.84-88
|
>17.
| Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.89-93
|
>18.
| Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/У. М. Мудрик [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.94-99
|
>19.
| Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/В. І. Тріщ // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.100-104
|
>20.
| Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/М. В. Гребеник [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 3.-С.105-109
|
|
|