Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 126-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The article concerns the issue of pedagogical communication, in particular its cognitive aspect. The essence of pedagogical communication has been determined in the work, the theoretical bases of cognitive function of pedagogical communication have been analyzed. The authors claimed that the cognitive features of communicativeness are manifested, developed and normalized in the process of boundless communication with the outside world. In the process of cognitive features’ formation it is necessary to take into account that the success of formation and development of these features is associated with deep knowledge of different research methods, communicative trainings and their practical application; the level of development of cognitive features of communicativeness depends on the degree of self-knowledge, self-education and self-didactics of teachers and students, it is stimulated by skillful teaching and creation of non-traditional conditions in pedagogical communication
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Текст] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 131-136


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Дод.точки доступу:
Nefodov, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Текст] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 131-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: In the framework of this article, we focus on the features of teaching/learning of French language for special purposes by teachers of the Dnipropetrovsk Medical Academy: the diversity of the public (age, previous experience of learning foreign languages, specialization), specific need, etc. Then, we will focus on the difficulties that the teacher and students encounter while learning French for special purposes, on ways and methods to overcome the obstacles that impede the achievement of the objectives. French for special purposes has certain features that all teachers must know to make this type of courses successful. Specific needs are one of the main characteristics of the FOS audience. The audience mentioned above does not want to learn French, but French for professional activities. For example, teachers of the Dnipropetrovsk Medical Academy aim to teach their subjects in French to French-speaking foreign students so that the learning process is as clear to them as possible, and so that the latter have the opportunity to master professional terminology in their native language
Any FOS program developer must take into account the difficulties faced by a specialized audience (limited time, classes after work, the need to move to the place of training, etc.). Awareness of these obstacles helps to find solutions to overcome the above problems. Our research aims to offer solutions to overcome difficulties of all kinds, providing the possibility of distance learning. From our experience in this field, it seems to us quite possible, even effective, to offer it remotely, provided we take a common approach
Дод.точки доступу:
Nefodov, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Pakholchuk, O. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce it [Текст] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / O. P. Pakholchuk, S. M. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 65-68


MeSH-головна:
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Дод.точки доступу:
Nedelska, S. M.
Pavlov, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Pakholchuk, O. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Текст] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: Previously published data on experiences of the different quarantine measures or outbreaks in the public health system related to the SARS virus, Ebola virus, Influenza infections were analyzed in the article. The aim of the article was to identify, appraise and synthesize the best available evidences from the systematic reviews for the possible psychological impact of quarantine on the learning on health care in medical university in conditions of isolation during pandemic COVID-19 and to propose approaches to solve these problems. These findings were appraised in prism of the medical education and avaliable approaches to the e-learning of medical students. Self-experience of the Zaporizhzhia State Medical University was also included. On the background of the published results of the studies revealing the stressors some solutions for the identified problems were proposed relating to the data of the reviews. Particular attention is paid to the effect of the self e-learning on the result of the knowledge achievement. Among main stressful factors were indicated the following: fear of infection, frustrating, boredom, inability to take part in usual day-to-day activities, lack of contact with patients. Role of the teacher in reducing the burden of stress in students during quarantine was covered. Benefits and pitfalls of on-line education were assessed. The future unsolved problems were discussed
Дод.точки доступу:
Nedelska, S. M.
Pavlov, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the european union in terms of educational curricula and syllabi harmonization [Текст] = Професійна підготовка магістрів із стоматології у медичних закладах вищої освіти України і країнах європейського союзу в контексті гармонізації освітніх програм та навчальних планів / Ya. A. Kulbashna [et al.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 118-125


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
Дод.точки доступу:
Kulbashna, Ya. A.
Nahirnyj, Ya. P.
Skrypnyk, I. L.
Skibitska, O. O.
Zakharova, V. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization [Текст] = Професійна підготовка магістрів із стоматології у медичних закладах вищої освіти України і країнах Європейського союзу в контексті гармонізації освітніх програм та навчальних планів / Ya. A. Kulbashna [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 118-125. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The article analyzes, compares and summarizes the curricula for masters in dentistry used in medical universities of the EU countries and O. Bohomolets National Medical University. A comparative analysis of European and national universities’ curricula revealed that the professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and in European countries has significant differences in both content and organizational context. Curricula for professional training of future dentists in European universities differ in the number of disciplines and ECTS credits allocated for their study. Comparing of syllabi in NMU and EU countries allowed to state that the main differences consists in their intensity. It is established that the workload of students of national medical universities is very high on account of the large number of humanities and socio-economic disciplines, while European students have only two socio-economic disciplines in the program. Comparative analysis of curricula of national and European universities made it possible to determine the main tasks of reforming the system of dental education, particularly: improving the quality of medical education, ensuring its conti­nuity and consistency throughout the period of professional activity; reducing the workload on students; providing the optimal ratio of theoretical and practical training with increasing emphasis on clinical and practical training
Дод.точки доступу:
Kulbashna, Ya. A.
Nahirnyj, Ya. P.
Skrypnyk, I. L.
Skibitska, O. O.
Zakharova, V. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Savchuk, B. P.
    Content and thematic orientation of ukrainian scientific studios on the development of foreign language education abroad [Текст] = Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі / B. P. Savchuk, L. I. Harapko, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 69-73


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МУЛЬТИЛИНГВИЗМ -- MULTILINGUALISM
Дод.точки доступу:
Harapko, L. I.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Savchuk, В. P.
    Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad [Текст] = Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 69-73. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The article analyzes the content and thematic orientation of the Ukrainian pedagogical discourse on the development of foreign language education abroad. The main array method covers about 70 dissertations and two dozen monographs, and the selective method – about a hundred articles. Foreign language education is defined as an organized pedagogical process of education, upbringing and development of the applicant by the content and means of the discipline “foreign language”. Based on the underlying names of studies of basic terms and the frequency of their use, the semantic and thematic range of publications is outlined by the main groups: didactic, linguistic, culturological
Дод.точки доступу:
Нагарко, L. I.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying [Текст] = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [et al.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 74-78


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Дод.точки доступу:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, O. M.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying [Текст] = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 74-78. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: Nowadays simulation technologies are being actively implemented in the educational process of Ukrainian higher educational establishments both for students’ education and for the assessment of their professional skills. In addition, simulation-based training can be a way of protecting healthcare professionals and patients from unnecessary risks and medical errors due to their lack of physician experience. But unfortunately, compared to other countries, ours is taking the first steps in this area, especially in the teaching of fundamental disciplines. This process requires new approaches to the teaching process for teachers and students. The purpose of our study was to substantiate methodological approaches to the effectiveness increase of pharmacology studies by third-year medical students via the introduction of simulating teaching methods. In preparation for the study content analysis using modern medical and scientific-pedagogical Internet sources, biblio-semantic, as well as analysis of final products of activity were used
So, the Department of Pharmacology of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University developed a simulation situation on the topic “Anaphylactic shock. Pharmacological therapy” which is used in the educational process. The teachers and students noted out a high level of effectiveness of simultaneous mastering of theoretical material and practical skills in simulator-dummies. An important point in this methodological approach is to form the basis for clinical thinking development. Educational simulation can be considered as an important component of preparation for an objective structured clinical exam (OSCE). Thus, using imitation technologies allows acquiring professional practical skills at a higher level than just theoretical, and helps to bring training in theoretical departments to practical medicine, allows transferring the acquired competencies to real clinical activity
Дод.точки доступу:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, О. М.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів [Текст] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижок // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 34-42


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Дод.точки доступу:
Рижок, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів [Текст] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У роботі запропоновано модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів. Зазначено, що на момент впровадження карантину COVID-19 невирішеним залишилося питання організації повного циклу дистанційного навчання в університеті, враховуючи специфіку навчання майбутніх лікарів. Автори проаналізували модель педагогічної системи й запропонували перехід від двовимірної до тривимірної моделі педагогічної системи та формування на її основі багатовимірного навчального середовища дистанційного навчання. У роботі використано метод системного аналізу – стратифікацію для візуалізації ієрархії складових педагогічної системи, що дозволило виділити рівні та встановити пріоритетність зв’язків між компонентами системи. Автори використали поняття «навчальна одиниця» та «організаційна одиниця» для аналізу педагогічної системи в динаміці і ввели поняття «просторово-часова площина» по відношенню до навчального середовища. Зазначено, що використання методу ієрархічної декомпозиції до організаційної одиниці надає можливість проектування навчального плану з предмета, модуля, теми, форми організації навчання, етапу, педагогічної дії або події. Розглянуто компонентну, функціональну, динамічну моделі педагогічної системи електронного дистанційного навчання. Автори наводять етапи реалізації розробленої моделі на прикладі Запорізького державного медичного університету, такі, як: структурування єдиного освітнього простору університету; реалізація комунікаційної компоненти засобами хмарних сервісів Skype for Business, відеозв’язку, цифрової телефонії або чату в команді Teams, MS Yammer; реструктуризація змісту навчання; підготовка студентів та викладачів. Особливу увагу в роботі приділено реалізації компонентів моделі, а саме: засобів навчання, цілей та змісту навчання, технологічній та методичній складовій. Розроблена модель може бути запропонована для використання закладами вищої освіти
Дод.точки доступу:
Рижов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів [Текст] = Relevance of educational information about the risk of drug allergic reactions / К. А. Посохова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 110-113


MeSH-головна:
ГИПЕРСЕНСИБИЛИЗАЦИЯ -- HYPERSENSITIVITY
ИММУННОГО КОМПЛЕКСА БОЛЕЗНИ -- IMMUNE COMPLEX DISEASES
Дод.точки доступу:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.
Матюк, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів [Текст] = Relevance of educational information about the risk of drug allergic reactions / К. А. Посохова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Зростання в сучасних умовах рівня захворюваності людей тягне за собою неухильний прогрес у використанні лікарських засобів. Проте шкода, яку вони можуть принести, нерідко переважає користь від їх застосування. Загальносвітова тенденція – збільшення рівня сенсибілізації людей до різноманітних факторів, у тому числі до ліків. Левову частку серед усіх побічних реакцій лікарських засобів, що реєструються в закладах охорони здоров’я в Україні, становлять алергічні реакції, або реакції гіперчутливості. Їх може спровокувати будь-який лікарський препарат, навіть якщо раніше хворий його не використовував. Небезпека даного ускладнення значно зростає при ігноруванні факту можливої перехресної алергії. Саме тому інформація про високу ймовірність останньої при використанні ліків у сенсибілізованих пацієнтів є важливим компонентом викладання фармакології студентам. У статті висвітлюються питання небезпечності проявів і частоти перехресної алергії при застосуванні антибіотиків бета-лактамної групи, сульфаніламідних препаратів, нітрофуранів. Дається перелік міжнародних назв препаратів вказаних груп, зареєстрованих в Україні. Наголошується на важливості ефективного попередження алергічних реакцій на ліки у всіх випадках їх застосування. Для цього необхідно ретельно збирати фармакологічний анамнез, з’ясовувати, чи були в пацієнта алергічні реакції на інші речовини, у тому числі на харчові продукти, чи не хворіє він на якісь алергічні захворювання. Слід з обережністю призначати комбіновані препарати, перевіряти хімічну структуру їх компонентів. У сумнівних випадках важливо проводити in vitro та in vivo діагностичні тести. Формування у студентів навички обережного ставлення до використання ліків сприятиме ефективному попередженню негативних наслідків фармакотерапії, зокрема алергічних реакцій
Дод.точки доступу:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.
Матюк, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу [Текст] = Use of active forms of learning and modern information technologies as a means of educational process intensification / У. М. Мудрик [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 94-99


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНФОРМАЦИОННАЯ ГРАМОТНОСТЬ -- INFORMATION LITERACY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- HEALTH INFORMATION SYSTEMS
Дод.точки доступу:
Мудрик, У. М.
Боярчук, О. Р.
Волянська, Л. А.
Бурбела, Е. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу [Текст] = Use of active forms of learning and modern information technologies as a means of educational process intensification / У. М. Мудрик [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті подано інформацію щодо особливостей використання активних форм навчання (рольові ігри, кейс-метод) та сучасних інформативних технологій у викладанні циклу «Дитячі інфекційні хвороби» на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Відображено багаторічній досвід навчально-методичної роботи професорсько-викладацького складу кафедри з використанням принципів особистісно-орієнтованого навчання, специфіку викладання дисципліни в умовах реформування системи охорони здоров’я
Використання активних форм навчання та сучасних комп’ютерних технологій сприяють інтенсифікації навчального процесу, дозволяють максимально наблизити умови навчання студентів до клінічних, повною мірою дати розкритися індивідуальним пізнавальним здібностям кожного. Оптимiзацiя викладання інфекційних захворювань та основ імунопрофілактики в дітей студентам-медикам є основою для покращення результатів лікування хворих та проведення профілактичних заходiв щодо запобігання інфекційним захворюванням
Дод.точки доступу:
Мудрик, У. М.
Боярчук, О.Р.
Ватянська, Л. А.
Бурбела, Е. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 89-93


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Осучаснення традиційного навчального процесу вимагає впровадження новітніх методів оцінювання знань студентів, особливо володіння професійними навичками на перших етапах клінічної підготовки. При оцінці знань студентів традиційно більшу увагу приділяють контролю за теоретичними знаннями, бо щоб оцінити практичні навички та вміння, треба більше часу, об’єктивності. При контролі знань студентів слід оцінити ще і комунікативні та когнітивні здібності, що досить важко для викладача, бо відсутня стандартизація в критеріях оцінки, різні за складністю завдання, деякі особистісні особливості студента. Сьогодні слід відмітити, що засвоювати практичні навички на пацієнтах стало більш складно, враховуючи етичні норми та права людини, безпеку хворих, тому слід ширше застосовувати нові форми оцінювання практичних вмінь студентів, їх вміння володіти методами обстеження пацієнтів. Розглянуто організацію проведення ОСКІ-1 і його значення в оцінюванні клінічних практичних навичок студентами молодших курсів. ОСКІ-1 спрямований на перевірку практичних вмінь і знань студентів з пропедевтики внутрішньої медицини, загальної хірургії та педіатрії. Даний іспит дозволяє об’єктивно оцінити вміння виконувати практичні навички з обстеження пацієнта, проведення СЛР, первинної обробки рани, визначення групи крові та оцінити результат. Станції збору анамнезу в терапевтичного хворого та хворого хірургічного профілю дають можливість оцінити комунікативні навички студента, а підсумувати і визначити провідний синдром – частково дозволяє оцінити і теоретичні знання з предмета. Цей іспит є об’єктивним, викладач-спостерігач не втручається у виконання завдання певної станції, не впливає на проведення цього іспиту, лише оцінює за закритим чек-листом. Форма проведення ОСКІ залишається передовою, бо послуговує не тільки як оцінка клінічних знань і вмінь, але і як засіб корекції навчального процесу. Перший досвід застосування ОСКІ-1 на молодших курсах приніс задоволення викладачам і студентам, він стимулює всі сторони навчального процесу до подальшого самовдосконалення у здобутті знань з клінічного обстеження пацієнтів
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)