Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


   
    Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів [Текст] = Peculiarities of distance learning within the framework of postgraduate training of doctors in emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Для забезпечення якісного надання дистанційної форми освіти на кафедрі медицини невідкладних станів Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика використовується спеціалізований курс тематичного удосконалення, представлений цифровим лекційним та практичним матеріалом, викладеним в обмеженому доступі на обмінному сервері для зареєстрованих на циклі слухачів. Дана форма освіти має цілу низку переваг як щодо зручності освітнього процесу для викла­дачів та слухачів, так і зменшення можливих ризиків у випадку несприятливих ситуацій на зразок епідемічної загрози від пандемії COVID-19. Дистанційна освіта забезпечує якісне та всебічне навчання слухача без відриву від повсякденної діяльності з урахуванням індивідуально найбільш зручного місця та часу для отримання доступу до електронної бази знань циклу
Існуючі на даний момент технології дистанційного навчання за допомогою використання сучасних цифрових платформ, якісного контентного наповнення освітніх веб-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань дають нам можливість адаптуватися до нових реалій освітнього процесу та забезпечити незмінно високу якість післядипломної медичної освіти
Дод.точки доступу:
Волосовець, А. О.
Слонецький, Б. І.
Зозуля, І. С.
Боброва, В. І.
Іващенко, О. В.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Савченко, Д. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів [Текст] = Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Виговська, О. В.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Логінова, І. О.
Черній, О. Ф.
Мозирська, О. В.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.
Дзюба, О. Л.
Грищенко, Н. В.
Острополець, М. С.
Скварська, О. О.
Салтанова, С. Д.
Ковтун, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів [Текст] = Use of distance education in postgraduate training of dentists in the conditions of quarantine measures / О. В. Павленко [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Для створення раціональної та доступної системи дистанційної освіти лікарів-стоматологів необхідно обрати одну із поширених і безкоштовних для слухачів та викладачів освітніх платформ, наприклад Google Classroom, що повинна забезпечувати освітній процес необхідної якості та доступності під час вимушеної перерви очного навчання. Основними видами занять на кафедрах в Інституті стоматології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика за дистанційною формою підготовки лікарів-стоматологів можуть бути: лекції, практичні заняття, майстер-класи, опрацювання практичних навичок у фантомних класах, ділові ігри та інші, що відповідають чинному освітньому законодавству. Враховуючи складні реалії нашого часу та тривалість карантинних заходів, система дистанційного навчання у післядипломній стоматологічній освіті має у подальшому стати невідʼємною частиною освітнього процесу в закладах післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів через динамічне запровадження доступних слухачам освітніх платформ із якомога широким використанням наявних WEB-ресурсів
Дод.точки доступу:
Павленко, О. В.
Волосовець, Т. М.
Дорошенко, О. М.
Дорошенко, М. В.
Бакшутова, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету [Текст] = Experience of implementation of practically oriented methodology for teaching of academic discipline “First aid with introductory practice” for students of the faculty of pharmacy / В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Рання серцево-легенева реанімація та швидка дефібриляція забезпечують виживання пацієнтів при раптовій зупинці кровообігу, а значна частина потерпілих, що потребує невідкладної медичної допомоги, гине через її несвоєчасність або неадекватність. Відомим є факт, що відсутність допомоги постраждалим протягом першої години після отримання травми збільшує кількість смертельних вислідів на 30 %, а затримка допомоги понад 3 год завершується летальністю понад 60 % потерпілих. Саме своєчасність та якість першої долікарської допомоги при різних захворюваннях, травматичних ушкодженнях, нещасних випадках, отруєннях тощо є визначальними для збереження здоров’я і життя потерпілого. Як свідчать результати численних досліджень, проведених під патронатом Всесвітньої організації охорони здоров’я, близько 20 % загиблих внаслідок травм та нещасних випадків у мирний час могли б бути врятованими за умови вчасного та якісного надання першої долікарської допомоги. Існуюче законодавство в Україні передбачає кримінальне переслідування медичного працівника за ненадання допомоги потерпілому, що перебуває в небезпечному для життя стані. У звʼязку з цим базова серцево-легенева реанімація – одна з основних практичних навичок, яку повинен опанувати студент, що здобуває освіту за спеціальністю «Фармація», під час вивчення навчальної дисципліни «Перша долікарська допомога з ознайомчою медичною практикою», підготовки фахівців магістерського рівня. Кожний студент зобов’язаний вміти надавати невідкладну медичну допомогу хворому незалежно від причини виникнення термінального стану, на основі сучасних стандартів та міжнародних протоколів. На сьогодні в царині реанімато­логії існує вагома доказова база щодо проведення серцево-легеневої реанімації, на яку, безумовно, необхідно спиратися в процесі навчання студентів фармацевтичного факультету
Дод.точки доступу:
Андрющенко, В.П.
Ващук, В. В.
Кирик, Т. П.
Кушнірчук, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука [Текст] = Experience of conducting distance online seminars during quarantine at the L. Ya. Kovalchuk department of surgery No. 1 with urology, minimally invasive surgery and neurosurgery / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті розглянуто первинний досвід проведення дистанційних онлайн-семінарів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією ім. Л. Я. Ковальчука. Аналіз проведеної роботи показав ряд суттєвих переваг та деяких недоліків такої форми навчання. Найбільшою перевагою є можливість персонального мультимедійного доступу до пропонованих матеріалів під час семінарського онлайн-обговорення теми заняття. Використання чату програм дозволяє студентам інтерактивно брати участь у дискусії, ставити питання, а також викладачеві робить можливим надавати доступ до файлів, протоколів лікування та поширювати посилання на інтернет-ресурси, актуальні для заняття. Явним суттєвим недоліком проведення онлайн-семінару залишається відсутність можливості виконувати практичні та комунікативні навички роботи біля ліжка хворого. Проведення дистанційних онлайн-семінарів може бути окремим пунктом у забезпеченні якості надання освітніх послуг в умовах пандемії для вищих медичних шкіл України
Дод.точки доступу:
Беденюк, А.Д.
Гриценко, С. Й.
Доброродній, В. Б.
Бурак, А. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Горлачук, Н. В.
    Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам [Текст] = Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Викладено основні методичні підходи до викладання дисципліни «Судова та токсикологічна хімія» вітчизняним студентам фармацевтичного факультету, спеціальності «Фармація». Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з десяти тем та охоплює класифікацію токсичних речовин, методи ізолювання отрут із біологічного матеріалу, їх ідентифікацію та кількісне визначення. Дисципліна включає дванадцять практичних робіт, на яких проводять хіміко-токсикологічний аналіз та судово-токсикологічне дослідження обʼєктів біологічного походження на наявність і вміст отруйних речовин різної природи і характеру
Дод.точки доступу:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Зарівна, Н. О.
    Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання [Текст] = Methodological aspects of teaching specialization “Quality control of medicines” for students of pharmaceutical faculty of external form of education / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами заочної форми навчання при викладанні спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів». Проаналізовано основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів заочної форми навчання. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування студентів заочної форми навчання з контро­лю якості лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки та фармацевтичного аналізу. Ціллю спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» є: засвоїти загальні методи аналізу субстанцій лікарських речовин та підтвердження їх доброякісності за зовнішнім виглядом, розчинністю та реакцією середовища згідно з вимогами ДФУ; вивчити і пояснювати фізичні та фізико-хімічні методи аналізу органічних лікарських засобів; вміти проводити реакції ідентифікації субстанцій лікарських речовин за катіонним та аніонним складом згідно з вимогами ДФУ; використовувати хімічні методи для ідентифікації лікарських засобів органічної структури за аналітико-функціональними групами; визначати фізичні константи органічних речовин для ідентифікації та встановлення чистоти лікарських засобів; використовувати визначення показника заломлення і питомого обертання розчинів лікарських засобів для їх ідентифікації і встановлення чистоти; практикувати загальні вимоги ДФУ щодо випробувань на граничний вміст домішок; вміти проводити кількісне визначення вмісту лікарських речовин у субстанції різними методами; вміти проводити якісний та кількісний експрес-аналіз діючих речовин в екстемпоральних лікарських засобах та валідацію аналітичних методик. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами контролю якості лікарських засобів дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науковотворчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані в їхній практичній діяльності. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Логойда, Л. С.
Поляк, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів [Текст] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У роботі запропоновано модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів. Зазначено, що на момент впровадження карантину COVID-19 невирішеним залишилося питання організації повного циклу дистанційного навчання в університеті, враховуючи специфіку навчання майбутніх лікарів. Автори проаналізували модель педагогічної системи й запропонували перехід від двовимірної до тривимірної моделі педагогічної системи та формування на її основі багатовимірного навчального середовища дистанційного навчання. У роботі використано метод системного аналізу – стратифікацію для візуалізації ієрархії складових педагогічної системи, що дозволило виділити рівні та встановити пріоритетність зв’язків між компонентами системи. Автори використали поняття «навчальна одиниця» та «організаційна одиниця» для аналізу педагогічної системи в динаміці і ввели поняття «просторово-часова площина» по відношенню до навчального середовища. Зазначено, що використання методу ієрархічної декомпозиції до організаційної одиниці надає можливість проектування навчального плану з предмета, модуля, теми, форми організації навчання, етапу, педагогічної дії або події. Розглянуто компонентну, функціональну, динамічну моделі педагогічної системи електронного дистанційного навчання. Автори наводять етапи реалізації розробленої моделі на прикладі Запорізького державного медичного університету, такі, як: структурування єдиного освітнього простору університету; реалізація комунікаційної компоненти засобами хмарних сервісів Skype for Business, відеозв’язку, цифрової телефонії або чату в команді Teams, MS Yammer; реструктуризація змісту навчання; підготовка студентів та викладачів. Особливу увагу в роботі приділено реалізації компонентів моделі, а саме: засобів навчання, цілей та змісту навчання, технологічній та методичній складовій. Розроблена модель може бути запропонована для використання закладами вищої освіти
Дод.точки доступу:
Рижов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку [Текст] = Students’ motivation as a promise of successful professional development / Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мотивація навчальної діяльності студентів стає в умовах сучасних перетворень в українській освіті однією з пріоритетних проблем. Актуальність теми дослідження обумовлена завданням подальшого підвищення якості навчання студентів в умовах сучасного суспільства, постійним оновленням змісту навчання, постановкою завдань формування у студентів потреби самостійного отримання знань і розвитку активної життєвої позиції. Метою роботи було вивчення мотиваційної сфери студентів 2 та 3 курсів медичного факультету Української медичної стоматологічної академії з позиції формування основоположних мотивів для успішного професійного розвитку. Ефективність навчального процесу безпосередньо пов’язана з мотивацією і стимулом оволодіння майбутньою професією. Основним фактором, що впливає на мотивацію до навчання студентів, є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчальної діяльності сприяють: спосіб засвоєння навчального матеріалу, його зміст, методи навчання; використання на кожному з етапів заняття проблемних мотивацій та завдань; застосування інтерактивних технологій. Проведений нами аналіз показав, що серед студентів 2 та 3 курсів медичного факультету Української медичної стоматологічної академії переважають професійні мотиви навчання. Студенти з більш високим середнім балом не виділяють профіль дисципліни як внутрішній мотив до навчання, зі зниженням середнього бала даний мотив починає переважати серед студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Коваленко, Н. П.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.
Зачепило, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні біологічної хімії. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії». Запропоновано конкретні шляхи підвищення ефективності викладання біохімії засобами міжпредметних зв’язків. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення лекційних занять вимагає від викладача глибоких знань не лише його предмета, але й багатьох інших навчальних дисциплін, у тому числі і предметів фахової підготовки студентів-фармацевтів. Вкрай важливо дотримуватися оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається під час лекції, та інформацією суміжних тем чи навчальних дисциплін. Використання принципів міждисциплінарної інтеграції при вивченні біологічної хімії сприяє підвищенню мотивації студентів, а саме усвідомленню практичної значущості навчального матеріалу та набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Тодосійчук, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Соціально вагомими кроками України в питанні європейської інтеграції є заходи щодо реформування законодавства з вищої освіти в контексті Болонського процесу, зокрема прийняття Національної рамки кваліфікацій (НРК) та нової редакції Закону України «Про вищу освіту». Національна рамка кваліфікацій передбачає «введення європейських стандартів і принципів забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці до компетентностей фахівців». За формальними ознаками НРК є матрицею зі статичними опорними елементами – дескрипторами, що визначають вектор руху до певної мети. Нормативно-правовою основою для модернізації освітньої діяльності та стандартів вищої освіти стала нова редакція Закону України «Про вищу освіту»
В публікації розглянуті питання, які, на думку авторів, доцільно прийняти на рівні держави, із врахуванням зарубіжного досвіду, що в цілому мають сприяти підвищенню якості вищої медичної (фармацевтичної) освіти з метою підготовки високо­квалі­фікованого конкурентоспроможного фахівця на основі компетентнісного підходу через процедуру відкритого конкурентного вступу на навчання
Що вже зроблено? 1. В системі вищої медичної (фармацевтичної) освіти на даний час розроблені стандарти нового покоління на основі компетентнісного підходу практично для всіх освітніх рівнів спеціальностей галузі знань 22 «Охорона здоров’я». 2. З метою формування якісного контингенту абітурієнтів на рівні Міністерства освіти і науки (МОН) України встановлено прохідний бал з другого та третього предметів зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на рівні 150 балів при вступі на спеціальності 221 «Стоматологія», 222 «Медицина» та 228 «Педіатрія» галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
Що ще необхідно зробити? 1. Одним із шляхів більш якісного відбору абітурієнтів пропонується все-таки запровадити в систему ЗНО поряд із предметним тестуванням ще й апробований тест загальної навчальної компетентності (здатності до навчання). 2. Є потреба у введенні персональних грантів. За результатами ЗНО абітурієнти будуть отримувати персональні гранти (чим вищий бал, тим більший розмір гранту). Гроші будуть безпосередньо прив’язані до реального студента, який матиме право вступити як до державного, так і приватного закладу вищої освіти (ЗВО), що, у свою чергу, спонукатиме вище керівництво ЗВО підвищувати якість та конкурентність освіти свого ЗВО, боротися за абітурієнтів з вищим конкурсним балом
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Pakholchuk, О. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Текст] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: Previously published data on experiences of the different quarantine measures or outbreaks in the public health system related to the SARS virus, Ebola virus, Influenza infections were analyzed in the article. The aim of the article was to identify, appraise and synthesize the best available evidences from the systematic reviews for the possible psychological impact of quarantine on the learning on health care in medical university in conditions of isolation during pandemic COVID-19 and to propose approaches to solve these problems. These findings were appraised in prism of the medical education and avaliable approaches to the e-learning of medical students. Self-experience of the Zaporizhzhia State Medical University was also included. On the background of the published results of the studies revealing the stressors some solutions for the identified problems were proposed relating to the data of the reviews. Particular attention is paid to the effect of the self e-learning on the result of the knowledge achievement. Among main stressful factors were indicated the following: fear of infection, frustrating, boredom, inability to take part in usual day-to-day activities, lack of contact with patients. Role of the teacher in reducing the burden of stress in students during quarantine was covered. Benefits and pitfalls of on-line education were assessed. The future unsolved problems were discussed
Дод.точки доступу:
Nedelska, S. M.
Pavlov, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Savchuk, В. P.
    Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad [Текст] = Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 69-73. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The article analyzes the content and thematic orientation of the Ukrainian pedagogical discourse on the development of foreign language education abroad. The main array method covers about 70 dissertations and two dozen monographs, and the selective method – about a hundred articles. Foreign language education is defined as an organized pedagogical process of education, upbringing and development of the applicant by the content and means of the discipline “foreign language”. Based on the underlying names of studies of basic terms and the frequency of their use, the semantic and thematic range of publications is outlined by the main groups: didactic, linguistic, culturological
Дод.точки доступу:
Нагарко, L. I.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying [Текст] = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 74-78. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: Nowadays simulation technologies are being actively implemented in the educational process of Ukrainian higher educational establishments both for students’ education and for the assessment of their professional skills. In addition, simulation-based training can be a way of protecting healthcare professionals and patients from unnecessary risks and medical errors due to their lack of physician experience. But unfortunately, compared to other countries, ours is taking the first steps in this area, especially in the teaching of fundamental disciplines. This process requires new approaches to the teaching process for teachers and students. The purpose of our study was to substantiate methodological approaches to the effectiveness increase of pharmacology studies by third-year medical students via the introduction of simulating teaching methods. In preparation for the study content analysis using modern medical and scientific-pedagogical Internet sources, biblio-semantic, as well as analysis of final products of activity were used
So, the Department of Pharmacology of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University developed a simulation situation on the topic “Anaphylactic shock. Pharmacological therapy” which is used in the educational process. The teachers and students noted out a high level of effectiveness of simultaneous mastering of theoretical material and practical skills in simulator-dummies. An important point in this methodological approach is to form the basis for clinical thinking development. Educational simulation can be considered as an important component of preparation for an objective structured clinical exam (OSCE). Thus, using imitation technologies allows acquiring professional practical skills at a higher level than just theoretical, and helps to bring training in theoretical departments to practical medicine, allows transferring the acquired competencies to real clinical activity
Дод.точки доступу:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, О. М.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Калинюк, Н. М.
    Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі [Текст] = Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future medical professionals / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті обґрунтовано концептуальні засади міждисциплінарної інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі: наявність ґрунтовних правових знань та вмінь студентів у медичній галузі є обʼєктивною основою для формування відповідних професійних компетентностей; оволодіння методологічними правовими знаннями забезпечує ґрунтовну професійно-практичну підготовку з можливістю її постійного поповнення й дотримання прав людини у сфері охорони здоров’я, а також і в майбутній професійній діяльності; послідовне оволодіння правовими знаннями та вміннями є основою розвитку критичного мислення у майбутніх фахівців медичної галузі і їх професійного розвитку, формуючи їх професійну ідентичність; професійна спрямованість правової підготовки майбутніх фахівців медичної галузі запобігає формуванню лише вузькопрофесійних інтересів, що зумовлює дотримання основних прав людини у сфері охорони здоров’я; необхідність забезпечення неперервності правової підготовки майбутніх фахівців медичної галузі ґрунтується на застосуванні інтегративного підходу для систематизації знань і вмінь майбутніх фахівців медичної галузі у сфері охорони здоров’я; реалізація інтегрованої системи правової та професійно-практичної підготовки формує професійну культуру майбутніх фахівців медичної галузі; аналіз чинного національного законодавства з питань захворювання медичних працівників на коронавірусну хворобу COVID-19. Обґрунтовано ефективність і доцільність застосування технології критичного мислення, що становить педагогічну складову процесу підготовки майбутніх студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції. Доведено, що пролонговане вдосконалення і поєднання правових та професійно-практичних навичок дає підстави для якісної підготовки майбутнього фахівця медичної галузі у медичних закладах вищої освіти
Дод.точки доступу:
Рогальський, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кінаш, І. О.
    Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки [Текст] = Formation of communicative competence of future doctors at the stage of professional training / І. О. Кінаш // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників. На основі аналізу сучасної наукової літератури проаналізовано різні підходи до визначення та інтерпретації сутності феномену «комунікативна компетентність майбутніх лікарів». У статті розглянуто різні підходи до визначення сутності понять «компетенція», «компетентність», «культурологічна компетентність». Подано порівняльний аналіз понять «компетентність» і «компетенція». Визначено структуру комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на гнучкості спілкування, емпатійності, рефлективності, комунікативних уміннях тощо. Доведено, що комунікативна компетентність є одним із основних пріоритетів сучасної якісної освіти та однією із важливих складових професійної культури лікарів. Сформульовано принципи та підходи, які покладено в основу формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Розглянуто основні напрямки формування комунікативної компетентності в закладах вищої медичної освіти. Питання комунікативної компетентності порушено філософами, психологами, педагогами, вченими-лікарями. У їхніх дослідженнях доведено необхідність розвитку комунікативної компетентності кожної особистості як у соціальній, так і професійній сферах. Гострота проблеми формування комунікативної компетентності в царині комунікативної підготовки працівників медичної сфери визначена соціальним замовленням, яке має чітко окреслену законодавчу базу: «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті», Закон України «Про освіту», Закон України «Про вищу освіту» та ін. В офіційних урядових документах зазначається, що одним із пріоритетних напрямків реформування сучасної вищої освіти є підготовка високо­квалі­фікованих кадрів, здатних до творчої праці та професійного розвитку, які вміють на високому професійно-етичному рівні у складних умовах сьогодення ефективно вирішувати гострі проблеми медичної галузі. Цим зумовлено підвищення вимог до професійних та особистісних якостей майбутніх медичних працівників. Клю­чова роль у реалізації зазначених ідей належить закладам вищої медичної освіти, оскільки саме тут формуються професійне мислення, комунікативна компетентність та майстерність майбутнього лікаря на етапі професійної підготовки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Осучаснення традиційного навчального процесу вимагає впровадження новітніх методів оцінювання знань студентів, особливо володіння професійними навичками на перших етапах клінічної підготовки. При оцінці знань студентів традиційно більшу увагу приділяють контролю за теоретичними знаннями, бо щоб оцінити практичні навички та вміння, треба більше часу, об’єктивності. При контролі знань студентів слід оцінити ще і комунікативні та когнітивні здібності, що досить важко для викладача, бо відсутня стандартизація в критеріях оцінки, різні за складністю завдання, деякі особистісні особливості студента. Сьогодні слід відмітити, що засвоювати практичні навички на пацієнтах стало більш складно, враховуючи етичні норми та права людини, безпеку хворих, тому слід ширше застосовувати нові форми оцінювання практичних вмінь студентів, їх вміння володіти методами обстеження пацієнтів. Розглянуто організацію проведення ОСКІ-1 і його значення в оцінюванні клінічних практичних навичок студентами молодших курсів. ОСКІ-1 спрямований на перевірку практичних вмінь і знань студентів з пропедевтики внутрішньої медицини, загальної хірургії та педіатрії. Даний іспит дозволяє об’єктивно оцінити вміння виконувати практичні навички з обстеження пацієнта, проведення СЛР, первинної обробки рани, визначення групи крові та оцінити результат. Станції збору анамнезу в терапевтичного хворого та хворого хірургічного профілю дають можливість оцінити комунікативні навички студента, а підсумувати і визначити провідний синдром – частково дозволяє оцінити і теоретичні знання з предмета. Цей іспит є об’єктивним, викладач-спостерігач не втручається у виконання завдання певної станції, не впливає на проведення цього іспиту, лише оцінює за закритим чек-листом. Форма проведення ОСКІ залишається передовою, бо послуговує не тільки як оцінка клінічних знань і вмінь, але і як засіб корекції навчального процесу. Перший досвід застосування ОСКІ-1 на молодших курсах приніс задоволення викладачам і студентам, він стимулює всі сторони навчального процесу до подальшого самовдосконалення у здобутті знань з клінічного обстеження пацієнтів
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу [Текст] = Use of active forms of learning and modern information technologies as a means of educational process intensification / У. М. Мудрик [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті подано інформацію щодо особливостей використання активних форм навчання (рольові ігри, кейс-метод) та сучасних інформативних технологій у викладанні циклу «Дитячі інфекційні хвороби» на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Відображено багаторічній досвід навчально-методичної роботи професорсько-викладацького складу кафедри з використанням принципів особистісно-орієнтованого навчання, специфіку викладання дисципліни в умовах реформування системи охорони здоров’я
Використання активних форм навчання та сучасних комп’ютерних технологій сприяють інтенсифікації навчального процесу, дозволяють максимально наблизити умови навчання студентів до клінічних, повною мірою дати розкритися індивідуальним пізнавальним здібностям кожного. Оптимiзацiя викладання інфекційних захворювань та основ імунопрофілактики в дітей студентам-медикам є основою для покращення результатів лікування хворих та проведення профілактичних заходiв щодо запобігання інфекційним захворюванням
Дод.точки доступу:
Мудрик, У. М.
Боярчук, О.Р.
Ватянська, Л. А.
Бурбела, Е. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Тріщ, В. І.
    Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників [Текст] = The use of interactive methods of teaching with implementation of them in clinical conditions in building of professional competences in future medical employees / В. І. Тріщ // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті висвітлено досвід використання на практичному занятті поєднання інтерактивних інноваційних технологій, таких, як симуляційний тренінг (сценарій) та ділова (рольова) гра, з подальшим закріпленням отриманих знань та практичних навичок в умовах клініки. Проведена оцінка ефективності поєднання даних методик у формуванні професійних та комунікативних компетентностей у майбутніх медичних працівників. Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання на практичному занятті з імплементацією цих методик у реальних клінічних умовах дозволяє одночасно вирішити ряд завдань, відповідає сучасним вимогам викладання, і може бути рекомендоване для широкого впровадження в навчальний процес
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки [Текст] = Retrospective analysis of “Internal disease” specialty interns’ study and ways of practical training optimization / М. В. Гребеник [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби». Якісна підготовка майбутнього лікаря – пріоритетний напрямок розвитку медичної освіти. Першочергове завдання кафедр післядипломної освіти – поліпшити якість освіти лікаря. Інтернатура укріплює професійну придатність лікаря і визначає її рівень. Особливий акцент робимо на набутих знаннях, навичках та вміннях, а також психологічних якостях молодого спеціаліста, що повинні забезпечити ефективне виконання професійних завдань. Щоби намітити план якісних перемін у навчанні, ми провели анонімне опитування лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» наприкінці І року навчання. Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала 11 питань. Нас цікавили: 1) самооцінка лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» щодо володіння ними практичними навичками на початку і наприкінці очного циклу І року навчання; 2) їхнє бачення шляхів удосконалення (чи набуття) необхідних практичних навичок. Проаналізовано ефективність практичних занять з точки зору розвитку й удосконалення комунікативної компетентності. Розглянуто питання стандартизації медичної практики, що дозволяє систематизувати та впорядкувати знання лікарів-інтернів, що здобуті під час навчання на додипломному рівні. Для оптимізації первинної спеціалізації в інтернатурі процес навчання має носити характер спільної діяльності інтерна з викладачем на всіх етапах навчання. Цьому сприяє невелика кількість інтернів у групі та активне вдосконалення їхніх практичних навичок з опитування, огляду і лікування пацієнтів. Найефективнішими і сучасними формами навчання є соціально-психологічний тренінг та впровадження стандартів медичної практики у професійну діяльність молодих спеціалістів. Постійне використання стандартів медичної допомоги обумовлює теоретичні засади належної клінічної практики європейського зразка. Вважаємо корисною практику вивчення самооцінки лікарів-інтернів їхньої компетентності з метою підготовки в інтернатурі фахівців високого професійного рівня
Дод.точки доступу:
Гребеник, М. В.
Криськів, О. І.
Лазарчук, Т. Б.
Коцюба, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)