Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.61-67
2.

Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.85-90
3.

Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.20-26
4.

Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.91-95
5.

Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/В. М. Василюк // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.110-115
6.

Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.116-122
7.

Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.5-9
8.

Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.10-15
9.

Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.27-31
10.

Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.68-72
11.

Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.73-75
12.

Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/Л. М. Лиха, І. Я. Господарський // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.38-42
13.

Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/І. М. Мельничук // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.43-46
14.

Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.76-79
15.

Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.47-51
16.

Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.57-60
17.

Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.32-37
18.

Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.16-19
19.

Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.52-56
20.

Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.80-84
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)