Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-24 
1.


    Посоленик, Л. Я.
    Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину [Текст] = Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено досвід використання освітніх платформ навчання Moodle та Microsoft Teams для проведення практичного онлайн-заняття й оцінено ефективність інтерактивної інноваційної технології «круглий стіл» у формуванні професійних та комунікативних компетентностей у майбутніх медичних працівників у ТНМУ імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання та систем електронних освітніх платформ протягом дистанційного навчання дозволяє забезпечити максимальне здобуття студентом практичних знань й умінь, розвинути його комунікативні компетентності, забезпечує високий рівень клінічного мислення, полегшить поєднання теоретичних знань з практичною діяльністю після закінчення карантинних обмежень і може бути рекомендованим для широкого впровадження в навчальний процес у закладах вищої освіти та безперервного професійного розвитку лікарів через запровадження доступних слухачам освітніх платформ із широким використанням наявних WEB-ресурсів
The article highlights the experience of using educational training platforms Moodle and Microsoft Teams for practical online classes and evaluates the effectiveness of interactive innovative technology ‘‘round table’’ in the formation of professional and communicative competencies of future medical workers at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University
Effective combination of interactive teaching methods and systems of electronic educational platforms during distance learning allows to ensure maximum acquisition of practical knowledge and skills by students, to develop their communicative competencies, provides a high level of clinical thinking and facilitates combination of theoretical knowledge with practical activities after quarantine restrictions wide introduction into the educational process in higher education institutions and continuous professional development of doctors through the introduction of educational platforms available to students with extensive use of available WEB-resources
Дод.точки доступу:
Видойник, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this article
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Анотація: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Дод.точки доступу:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кирик, Х. А.
    Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам [Текст] = Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: Анатомія людини – фундаментальна базова дисципліна, яку в повному обсязі мають засвоїти студенти всіх факультетів, у тому числі студенти-іноземці. Ця категорія студентів, навчаючись в українських вузах, відчуває складність не тільки в плані мовного бар’єра, оскільки перебуває в чужій для них країні, але й знаходиться в іншому культурному осередку, що потребує, в більшості випадків, тривалої адаптації. З потребою у вирішенні цих проблем зустрічається кожен викладач, який займається з даною категорією студентів, особливо на початкових курсах викладання, а також при організації процесу співпраці з іноземцями
Human anatomy is a fundamental basic discipline that must be fully mastered by students of all faculties, including foreign students. This category of students studying in Ukrainian universities, feels difficulty not only in terms of language barrier, as it is in a foreign country, but is in a different cultural environment which requires in most cases, long-term adaptation. The need to solve these problems is met by every teacher who deals with this category of students, especially in the initial courses of teaching, as well as in organizing the process of cooperation with foreigners
Дод.точки доступу:
Борис, Р. Я.
Михалевич, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Кононенко, А. Г.
    Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора [Текст] = Aspects of formation of subject competence in human anatomy in the future pharmacist / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: Майбутня спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація» вимагає широких знань у галузі фундаментальних теоретичних та навчальних дисциплін медико-біологічного напряму, до числа яких відносять й анатомію людини. У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з анатомії людини для майбутнього провізора. Предметна компетентність із анатомії людини є відкритою системою, що динамічно розвивається впродовж усього професійного життя провізора. Потребує не тільки професійної майстерності викладачів, але й старанності та раціональної підготовки студентів, дозволяє реалізовувати майбутньому провізору загальні вимоги освітніх стандартів; забезпечує здатність здобувача вищої освіти до здоров’язбережувальної діяльності, забезпечує застосування отриманих навичок та знань з анатомії не лише у професійній, а також і у громадській просвітницькій діяльності з метою популяризації якісної науково обґрунтованої інформації в суспільстві
The future specialty “226 – Pharmacy, Industrial Pharmacy” requires extensive knowledge in the field of fundamental theoretical and educational disciplines of medical and biological direction, which include human anatomy. The article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in human anatomy for the future pharmacist. Subject competence in human anatomy is an open system that develops dynamically throughout the professional life of a pharmacist. It requires not only the professional skills of teachers, but also the diligence and rational training of students, allows the future pharmacist to implement the general requirements of educational standards; ensures the ability of higher education seekers to health activities, ensures the application of acquired skills and knowledge of anatomy not only in professional but also in public education in order to promote quality scientifically sound information in society
Дод.точки доступу:
Шаталова, О. М.
Щербак, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Мисула, І. Р.
    Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату [Текст] = Experience of clinical practice for physical therapists on the basis of geriatric boarding house / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы)
ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY (методы, обучение)
ФИЗИОТЕРАПЕВТЫ -- PHYSICAL THERAPISTS (обучение)
ГЕРИАТРИЧЕСКИЙ ЦЕНТР -- SENIOR CENTERS (методы)
Анотація: У статті здійснено аналіз ролі клінічної практики для бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія» на базі геріатричного пансіонату у професійному становленні майбутніх фахівців. Показано, що важливу роль у підготовці фізичного терапевта відіграє клінічна практика, мета якої полягає у перевірці й закріпленні знань, отриманих студентами при вивченні основних клінічних та інших дисциплін, подальшому вдосконаленні практичних навичок, набутих упродовж навчального року, ознайомленні з організацією та умовами роботи фізичного терапевта в медичних закладах
The article analyzes the role of clinical practice for bachelors and masters in the specialty “Physical Therapy. Occupational therapy” on the basis of geriatric boarding house in the professional development of future specialists. It is shown that an important role in the training of physical therapists is played by clinical practice, the purpose of which is to test and consolidate the knowledge gained by students in the study of basic clinical and other disciplines, further improvement of practical skills acquired during the school year, acquaintance with the organization and working conditions in medical institutions
Дод.точки доступу:
Бакалюк, Т. Г.
Стельмах, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Василюк, В. М.
    Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час [Текст] = Scientific and methodological support of educational process in 1805-1833 in Kremenets secondary school (lyceum) in class hours and after-classes / В. М. Василюк // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ БЕЗ ОБУЧЕНИЯ ОПРЕДЕЛЕННОЙ ПРОФЕССИИ -- EDUCATION, NONPROFESSIONAL (история, методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (история, методы, обучение, организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Освіта молоді – це майбутнє його народу. Програма й система навчання Волинської гімназії та ліцею, згідно з рекомендаціями Тадеуша Чацького і Гуго Коллонтая, у перших класах передбачали вивчення класичних та навчання іноземних мов. З метою розвитку учня програма була складена так, щоб у першу чергу розвивалася памʼять, яка є фундаментом у пошуку майбутніх знань. На вищому рівні, тобто на курсах, переважало вивчення предметів, які вимагали не стільки памʼяті, скільки мислення. Розвивалися також здібності (таланти)
Тексти лекцій складали самі викладачі, учні (студенти) записували ці тексти (конспекти) у свої зошити під час читання текстів лекцій чи дискусій (семінарів). Бібліотека була забезпечена літературою в достатній кількості, а викладацький склад – європейськими професорами
The education of the younger generation is evidently the future of the nation. According to Tadeusz Czacki and Hugo Kollontai instructions the curriculum and the system of education in junior forms at the Volyn Grammar School (Gymnasium)provided the learning of classics and foreign languages mainly. The curriculum was compiled in such a way that it could develop a child’s memory first of all which still remains the basis for the search of knowledge-to-be
The instructors and professors prepared the lectures themselves, the pupils had to write the main statements and notions down into their compendia and notebooks in the process of listening. The library was provided with a sufficient amount of literature, and the teaching staff – European professors
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вергун, А. Р.
    Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы)
ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті розглянуто й охарактеризовано ключові засади, методологію та комплекс заходів щодо імплементації і забезпечення академічної доброчесності та високих професійних стандартів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, запобігання порушенням академічної доброчесності; честі, гідності, взаємної поваги і довіри, забезпечення рівноправності та толерантності всіх учасників освітнього процесу шляхом дотримання принципів і загальноприйнятих норм щодо етичної поведінки, протидії академічному плагіату з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про авторське право і суміжні права», рекомендацій Асоціації європейських університетів щодо відкритого доступу до наукової інформації та інших міжнародних асоціацій. Антиплагіатна перевірка наукових (включаючи дисертації) та навчально-методичних праць в Інтернеті та репозитарії університету здійснюється методом шингл-розбивки тексту ліцензованим та вільнодоступним ПЗ “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (ми жодним чином не рекламуємо якогось конкретного провайдера цих послуг чи алгоритму здійснення експертизи) і є достатньо ефективною, відповідає вимогам академічної доброчесності щодо трансдисциплінарної цінності проблемно-орієнтованого знання, сприяє покращенню якості освіти, підвищенню продуктивності навчального процесу та дослідницької діяльності
The article considers and describes the key principles, methodology and some measures of implementation and maintenance of academic integrity and high professional standards at Danylo Halytskyi Lviv National Medical University, prevention of academic integrity violations, honor, dignity, mutual respect and trust, ensuring of equality and tolerance of all educational process participants by adhering to the principles and generally accepted norms of ethical behavior, counteraction of academic plagiarism taking into account the Laws of Ukraine “On Education”, “On Higher Education”, “On copyright and related rights”, recommendations of the Association of European Universities on scientific open access information and other international associations. Anti-plagiarism verification of scientific (including dissertations) and educational-methodical works on the Internet and the University Repository is carried out by shingle-breaking of the text by licensed and free available software “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (we do not advertise any particular provider of these services or the algorithm of expertise) and is sufficiently effective, meets of the academic integrity requirements for the transdisciplinary value of problem-oriented knowledge, improves the quality of education, productivity of the educational process and research
Дод.точки доступу:
Ягело, С. П.
Стечак, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Руденко, М. І.
    Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") [Текст] = Study of urban vocabulary and the concept of locus at the lessons of the course “Ukrainian as a foreign language” (on the example of the topic “In the city. Lesson 1”) / М. І. Руденко // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: В умовах щораз більшої кількості іноземних студентів у ЗВО України перед фахівцями з української мови як іноземної постає проблема розробки нових підходів до її навчання. У руслі комунікативного підходу метою таких занять є вільне спілкування в чужомовному мовному середовищі. Лінгводидактичні чинники зумовлюють вибір викладачем методів та засобів навчання. У статті запропоновано апробоване заняття з дисципліни «Українська мова як іноземна» на тему «У місті. Урок 1». Визначальними для лексико-семантичної системи заняття є урбаністичні поняття, поняття місця (локусу) та розташування. Лексичне наповнення заняття розкривається через укладений текст «У місті» та комплекс граматичних вправ, які підпорядковані головній темі. Текст випереджає розуміння студентів та містить ті граматичні категорії, які є предметом розгляду на занятті. За допомогою таблиць розкрито такі граматичні категорії, як місцевий відмінок іменника та узгодження іменника з прикметником. Вміння використовувати у мовленні місцевий відмінок є дуже важливим при зануренні в іншомовне середовище. Ця граматична категорія розглядається у зіставленні з називним відмінком, що полегшує його вивчення і розуміння. Також розглянуто творення якісно-означальних прислівників від прикметників. Використання таблиць дозволяє візуалізувати граматичний матеріал, структурувати його, також сприяє кращому запам’ятовуванню. Запропоновано тренувальні вправи з метою розрізнення цих частин мови та вживання прикметників і прислівників у реченні з огляду на їх сполучуваність з різними частинами мови. Завдання скомпоновано так, щоб і вивчити новий матеріал, і повторити попередньо вивчений, як-от: узгодження прикметника з іменником. Практичним результатом повинне стати вільне застосування вивченого лексико-граматичного матеріалу у повсякденному спілкуванні
In the conditions of an increasing number of foreign students in the higher education establishments of Ukraine, the specialists in the Ukrainian as a foreign language face the problem of developing new approaches to its teaching. In terms of communicative approach, the purpose of such classes is free communication in a foreign language environment. Linguodidactic factors determine the lecturer choice of teaching methods and tools. The article offers a tested lesson on the subject “Ukrainian as a foreign language” on the example of the topic «In the city. Lesson 1». Urban concepts, the concept of place (locus) and location are the determinants for the lexical-semantic system of classes. The lexical content of the lesson is revealed through the concluded text “In the city” and a set of grammar exercises subordinated to the main topic. The text is ahead of students understanding and contains those grammatical categories that are the subject of the lesson. The tables reveal such grammatical categories as the locative case of the noun and the coordination of the noun with the adjective. The ability to use the locative case in speech is very important immersing into a foreign language environment. This grammatical category is considered in comparison with the nominative case, which facilitates its study and understanding. The formation of qualitative-defining adverbs from adjectives is also considered. Using tables allows you to visualize grammatical material, structure it, and also promotes better memorization. Training exercises are offered in order to distinguish these parts of speech and the use of adjectives and adverbs in a sentence and their compatibility with different parts of speech as well. The task is arranged in the following way: to study the new material and revise the previous one, such as coordination of the adjective with the noun. The practical result is the usage of the studied lexical and grammatical material in everyday communication
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Солодовникова, Ю. О.
    Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання [Текст] = Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
КИНОФИЛЬМЫ КАК ТЕМА -- MOTION PICTURES AS TOPIC (использование, тенденции)
Анотація: В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів
In the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis, epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Сон, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Танцюра, Л. Д.
    Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти [Текст] = Audit of doctor’s evaluation of distance learning at the postgraduate education stage / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: На прикладі опитування лікарів-інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. Показана затребуваність лікарів онлайн-формату для отримання теоретичних знань і неприйнятність дистанційної форми навчання в разі необхідності набуття або вдосконалення практичних/мануальних навичок. Виходячи з отриманих результатів опитування, наводяться позитивні і негативні сторони дистанційного навчання. Лікарі-інтерни й слухачі кафедри циклів спеціалізації та тематичного удосконалення віддали перевагу комбінованій моделі, тобто поєднанню очного і дистанційного видів навчання
During the quarantine, everyone was forced to start distance teaching and learning. This form of education has its advantages and disadvantages. A survey of interns and doctors who studied at the Department of Pediatric Anesthesiology and Intensive Care of P. Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education was carried out. Based on the results of the survey, the positive and negative aspects of distance learning are presented. Interns and doctors preferred the distance format to get theoretical knowledge. However, to obtain practical/manual skills, offline format is required. Interns and students of the department of cycles of specialty and thematic improvement gave preference to the combined model, i.e. a combination of full-time and distance learning
Дод.точки доступу:
Кисельова, І. В.
Біляєв, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Період карантинних заходів, запроваджених в Україні з березня 2020 р. у зв’язку із поширенням COVID-19, паралізував повноцінне життя країни. З’явилися неочікувані виклики, що спричинили трансформацію як у системі охорони здоров’я, так і в медичній освіті. Потреба у підготовці майбутніх лікарів та медичних сестер ніколи не була такою нагальною, як зараз, у контексті глобальної надзвичайної ситуації. У такій ситуації вимушено повинні змінитися методи та форми навчання, стандартна взаємодія учасників освітнього процесу, зміст навчальних циклів і роль суб’єктів вищої освіти – студентів
The full life of Ukrainian citizens has been paralyzing with the implementation of quarantine measures due to the COVID-19 pandemic period since March 2020. Unexpected challenges have emerged that have led to a transformation in both the health care system and medical education. The need to train future doctors and nurses has never been more urgent than it is now in the context of a global emergency. In this situation the methods, ways and forms of learning, the interaction of participants in the educational process, the content of educational cycles and the role of higher education players – students should be changed
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Іванченко, О. З.
    Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" [Текст] = The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training” / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS (методы, обучение)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, обучение)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті проаналізовано роль міждисциплінарних звʼязків між медичною і біологічною фізикою та нормальною фізіологією людини для підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка», знайдених шляхом порівняння навчальних програм з обох дисциплін. Розглянуто тестові питання з нормальної фізіології у базі тестів для підготовки й у буклетах для складання іспиту, і визначено завдання, які студенти виконують вже на першому курсі в процесі вивчення медичної і біологічної фізики. Показано, що у базі тестів число таких завдань складає в середньому 8,7 % загальної кількості питань з нормальної фізіології людини, тоді як у буклетах іспиту – в середньому 22 %. Такі дані свідчать про необхідність широкого залучення міждисциплінарних звʼязків у вивченні обох наук, що дозволить уникнути дублювання навчального матеріалу в процесі навчання, відкриваючи перспективи для ретельнішого освоєння студентами програми з нормальної фізіології
The article analyzes the role of interdisciplinary links between medical and biological physics and normal human physiology, found by comparing curricula in both disciplines, in preparing students for the licensing exam ‘‘STEP-1. General medical training’’. Test questions on normal physiology were considered in the test data base for preparation and in booklets for passing the exam, and tasks that students are taught in their first year in the process of studying medical and biological physics classes were defined. It is shown that in the test database the number of such tasks averages 8.7 % of the total number of questions on normal human physiology, while in exam booklets it averages 22 %. Such data indicate the need for broad involvement of interdisciplinary links in the study of both sciences, which will avoid duplication of educational material in the learning process, opening up prospects for more thorough mastering by students of the program of normal human physiology
Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Сергєєва, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Кавецька, Н. А.
    Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти [Текст] = Burnout among medical workers: psychological aspects / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (профилактика и контроль, психология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Анотація: У статті показано особливості професійного вигорання у медичних працівників. У літературі ця проблема вивчена недостатньо, є мало даних про вивчення придатності людей до медичних професій з точки зору їх психологічних особливостей, тим більше мало рекомендацій щодо адаптації до професійної діяльності. Досить детально індивідуальні психологічні особливості людей досліджено в рамках теорії К. Юнга, який перший стверджував, що мислення і поведінка людини безпосередньо залежать від структури її психіки. У подальшому його вчення розвинули послідовники, які виділили 16 психологічних типів за спільністю процесів сприйняття і обробки інформації, мислення, поведінки. Психотип – це інтегральне поняття, яке визначає психологічні особливості взаємодії індивіда з навколишнім середовищем. В основі юнгівських психотипів лягли такі властивості вищої нервової діяльності, як темперамент, швидкість процесів збудження і гальмування, у структурі психотипів взята за основу модель психіки З. Фрейда (свідоме і підсвідоме)
The article shows the features of professional burnout in health care professionals. In general, this problem has not been studied enough, there is little data on the study of people’s suitability for medical professions in terms of their psychological characteristics, especially the recommendations for adaptation to professional activity. The individual psychological features of people have been studied in great detail in the framework of K. Jung’s theory, which first stated that a person’s thinking and behavior depend directly on the structure of his psyche. Subsequently, his teachings were developed by followers who identified 16 psychological types in the common processes of perception and processing of information, thinking, behavior. Psychotype is an integral concept that defines the psychological features of the interaction of the individual with the environment. The basis of Jungian psychotypes were such properties of higher nervous activity as temperament, speed of processes of arousal and inhibition, in structure the model of psyche of S. Freud (conscious and subconscious) is taken as a basis
Дод.точки доступу:
Андрейчин, С.М.
Ярема, Н. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Анотація: Сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України функціонує 5-рівнева система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, яка побудована на основі «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» із залученням у систему всіх учасників освітнього процесу та розподілом функцій між різними структурними одиницями системи (децентралізація функцій). У статті описано, як функціонує кожен рівень системи та як взаємопов’язані всі структурні елементи системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університеті
Today at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine operates a 5-tier system of internal quality assurance in higher education, which is based on “Standards and Recommendations for Quality Assurance in the European Higher Education Area” with the involvement of all participants in the educational process and the distribution of functions between different structural system units (decentralization of functions). The article describes how each level of the system works and how all the structural elements of the internal quality assurance system of higher education at the university are interconnected. The system of internal quality assurance of higher education of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine is quite functional and effective, which allows covering all participants in the educational process under a single paradigm of ensuring the quality of education
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.
Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Вихрущ, А. В.
    Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування [Текст] = Children with special needs in the conditions of reforming the system of local government / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ИНВАЛИДНОСТЬ ВСЛЕДСТВИЕ НАРУШЕНИЯ РАЗВИТИЯ -- DEVELOPMENTAL DISABILITIES
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
ИНТЕГРАЦИЯ ДЕТЕЙ С ОТКЛОНЕНИЯМИ В СИСТЕМУ ОБРАЗОВАНИЯ -- MAINSTREAMING (EDUCATION) (методы, тенденции)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ СПЕЦИАЛЬНОЕ ДЛЯ ЛИЦ С НЕДОСТАТКАМИ РАЗВИТИЯ -- EDUCATION, SPECIAL (методы, организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Рівень розвитку суспільства, досягнення в утвердженні засад демократії та гуманізму можна оцінити за ставленням до дітей з особливими потребами. Якщо в минулі роки турбота про таких громадян здебільшого мала декларативний характер, то в даний час стаємо свідками системного вирішення проблем, які накопичувалися десятиліттями. Це обумовлено змінами в органах управління, прагненням досягти європейських стандартів, необхідністю використання можливостей кожної особистості. Аналіз нормативних документів, результатів наукових досліджень дозволяє зробити висновок про необхідність уточнення системи базових понять, узагальнення регіонального досвіду, вивчення переваг і недоліків діяльності органів місцевого самоврядування
The level of development of society, achievements in establishing the principles of democracy and humanism can be assessed by the attitude towards children with special needs. If previously the care of such citizens was mostly declarative, now we see a systematic solution to problems that have accumulated over the decades. This is due to changes in government, the desire to achieve European standards, and the need to use the capabilities of each individual. The analysis of normative documents and results of scientific researches allows concluding the necessity of specification of the basic concepts’ system, the generalization of regional experience, and studying of advantages and lack of local governments’ activity
Дод.точки доступу:
Яблонь, Т. В.
Драч, І. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" [Текст] = Advantages and disadvantages of distance learning in general and in the study of the discipline “Histology, cytology and embryology” / І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Сучaсні реaлії життя вимaгaють ширoкoгo викoристaння дистaнційнoгo нaвчaння у ВНЗ Укрaїни, що має свoї перевaги тa недoліки. У стaтті описано oсoбливoсті виклaдaння дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія» в умoвaх кaрaнтину. Бaгaтoрічний дoсвід викoристaння нoвітніх іннoвaційних технoлoгій у Тернoпільськoму нaціoнaльнoму медичнoму університеті імені І. Я. Гoрбaчевськoгo МОЗ України сприяв ефективній oргaнізaції дистaнційнoгo нaвчaння нa кaфедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії. Викoристaння особистісного підхoду дo кoжнoгo студентa сприялo крaщoму зaсвoєнню нaвчaльнoгo мaтеріaлу. При викoнaнні індивідуaльних зaвдaнь студенти кoристувaлися мaтеріaлaми СДO Moodle ТНМУ, рекомендованими викладачем дoступними інтернет-джерелaми, друкoвaнoю літерaтурoю, щo дoзвoлилo їм oтримaти якісні та глибoкі знaння
Modern realities of life require extensive use of distance learning in Ukrainian universities, which has its advantages and disadvantages. The article describes the peculiarities of teaching the discipline “Histology, Cytology and Embryology” in the quarantine time. Many years of experience in the use of the latest innovative technologies at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University contributed to the effective organization of distance learning. The use of a personal approach to each student contributed to a better mastering of the study material. When completing individual tasks, students used the materials of SDE Moodle TNMU, recommended by the teacher available online sources, printed literature, which allowed them to get on deep knowledge
Дод.точки доступу:
Гетмaнюк, І. Б.
Крамар, С. Б.
Небеснa, З. М.
Шутурмa, O. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Платонова, О. М.
    Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу [Текст] = Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Zoom та Microsoft Teams. Лише половина респондентів була задоволена якістю дистанційного навчання під час карантинних обмежень. Це свідчить про недостатню підготовленість як викладачів, так і студентів до такого формату освітнього процесу
In the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Zoom and Microsoft Teams platforms are the most suitable for distance learning needs. Only half of the respondents were satisfied with the quality of distance learning during quarantine restrictions. This indicates a lack of preparation of both teachers and students for this format of the educational process
Дод.точки доступу:
Стоєва, Т. В.
Тіткова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) [Текст] = Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey) / Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо їхнього ставлення до переваг та недоліків дистанційної форми навчання. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Отримані результати онлайн-анкетування студентів вказують на існування суб’єктивних перешкод у здобутті знань під час дистанційного навчання, яке передбачає значну самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалу
The article analyzes the results of online surveys of students regarding their attitudes to the advantages and disadvantages of distance learning. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning is one of the world leading trends in education. This technology implements the principle of continuing education and is able to meet the evergrowing demand for knowledge in the information society. The results of online surveys of students indicate the existence of subjective obstacles to the acquisition of knowledge during distance learning, which involves a significant self-motivation of the student to study, as well as a high level of self-organization. To improve the availability of teaching materials, increase contact between teacher and student, it is necessary to involve interactive platforms that will improve the teaching process and master the necessary initial material
Дод.точки доступу:
Теренда, Н. О.
Теренда, О. А.
Горішний, М. І.
Панчишин, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)