Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С.
Назва : Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)
Паралельн. назви :Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey)
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вихрущ А. В., Яблонь Т. В., Драч І. Д.
Назва : Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування
Паралельн. назви :Children with special needs in the conditions of reforming the system of local government
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 10-15 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ДЕТЕЙ ИНВАЛИДНОСТЬ ВСЛЕДСТВИЕ НАРУШЕНИЯ РАЗВИТИЯ -- DEVELOPMENTAL DISABILITIES
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
ИНТЕГРАЦИЯ ДЕТЕЙ С ОТКЛОНЕНИЯМИ В СИСТЕМУ ОБРАЗОВАНИЯ -- MAINSTREAMING (EDUCATION)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ СПЕЦИАЛЬНОЕ ДЛЯ ЛИЦ С НЕДОСТАТКАМИ РАЗВИТИЯ -- EDUCATION, SPECIAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Рівень розвитку суспільства, досягнення в утвердженні засад демократії та гуманізму можна оцінити за ставленням до дітей з особливими потребами. Якщо в минулі роки турбота про таких громадян здебільшого мала декларативний характер, то в даний час стаємо свідками системного вирішення проблем, які накопичувалися десятиліттями. Це обумовлено змінами в органах управління, прагненням досягти європейських стандартів, необхідністю використання можливостей кожної особистості. Аналіз нормативних документів, результатів наукових досліджень дозволяє зробити висновок про необхідність уточнення системи базових понять, узагальнення регіонального досвіду, вивчення переваг і недоліків діяльності органів місцевого самоврядуванняThe level of development of society, achievements in establishing the principles of democracy and humanism can be assessed by the attitude towards children with special needs. If previously the care of such citizens was mostly declarative, now we see a systematic solution to problems that have accumulated over the decades. This is due to changes in government, the desire to achieve European standards, and the need to use the capabilities of each individual. The analysis of normative documents and results of scientific researches allows concluding the necessity of specification of the basic concepts’ system, the generalization of regional experience, and studying of advantages and lack of local governments’ activity
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гетмaнюк І. Б., Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Назва : Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"
Паралельн. назви :Advantages and disadvantages of distance learning in general and in the study of the discipline “Histology, cytology and embryology”
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 16-19 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Сучaсні реaлії життя вимaгaють ширoкoгo викoристaння дистaнційнoгo нaвчaння у ВНЗ Укрaїни, що має свoї перевaги тa недoліки. У стaтті описано oсoбливoсті виклaдaння дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія» в умoвaх кaрaнтину. Бaгaтoрічний дoсвід викoристaння нoвітніх іннoвaційних технoлoгій у Тернoпільськoму нaціoнaльнoму медичнoму університеті імені І. Я. Гoрбaчевськoгo МОЗ України сприяв ефективній oргaнізaції дистaнційнoгo нaвчaння нa кaфедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії. Викoристaння особистісного підхoду дo кoжнoгo студентa сприялo крaщoму зaсвoєнню нaвчaльнoгo мaтеріaлу. При викoнaнні індивідуaльних зaвдaнь студенти кoристувaлися мaтеріaлaми СДO Moodle ТНМУ, рекомендованими викладачем дoступними інтернет-джерелaми, друкoвaнoю літерaтурoю, щo дoзвoлилo їм oтримaти якісні та глибoкі знaнняModern realities of life require extensive use of distance learning in Ukrainian universities, which has its advantages and disadvantages. The article describes the peculiarities of teaching the discipline “Histology, Cytology and Embryology” in the quarantine time. Many years of experience in the use of the latest innovative technologies at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University contributed to the effective organization of distance learning. The use of a personal approach to each student contributed to a better mastering of the study material. When completing individual tasks, students used the materials of SDE Moodle TNMU, recommended by the teacher available online sources, printed literature, which allowed them to get on deep knowledge
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Сергєєва Л. Н.
Назва : Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"
Паралельн. назви :The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training”
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 20-26 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті проаналізовано роль міждисциплінарних звʼязків між медичною і біологічною фізикою та нормальною фізіологією людини для підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка», знайдених шляхом порівняння навчальних програм з обох дисциплін. Розглянуто тестові питання з нормальної фізіології у базі тестів для підготовки й у буклетах для складання іспиту, і визначено завдання, які студенти виконують вже на першому курсі в процесі вивчення медичної і біологічної фізики. Показано, що у базі тестів число таких завдань складає в середньому 8,7 % загальної кількості питань з нормальної фізіології людини, тоді як у буклетах іспиту – в середньому 22 %. Такі дані свідчать про необхідність широкого залучення міждисциплінарних звʼязків у вивченні обох наук, що дозволить уникнути дублювання навчального матеріалу в процесі навчання, відкриваючи перспективи для ретельнішого освоєння студентами програми з нормальної фізіологіїThe article analyzes the role of interdisciplinary links between medical and biological physics and normal human physiology, found by comparing curricula in both disciplines, in preparing students for the licensing exam ‘‘STEP-1. General medical training’’. Test questions on normal physiology were considered in the test data base for preparation and in booklets for passing the exam, and tasks that students are taught in their first year in the process of studying medical and biological physics classes were defined. It is shown that in the test database the number of such tasks averages 8.7 % of the total number of questions on normal human physiology, while in exam booklets it averages 22 %. Such data indicate the need for broad involvement of interdisciplinary links in the study of both sciences, which will avoid duplication of educational material in the learning process, opening up prospects for more thorough mastering by students of the program of normal human physiology
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кавецька Н. А., Андрейчин С.М., Ярема Н. З.
Назва : Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти
Паралельн. назви :Burnout among medical workers: psychological aspects
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 27-31 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Анотація: У статті показано особливості професійного вигорання у медичних працівників. У літературі ця проблема вивчена недостатньо, є мало даних про вивчення придатності людей до медичних професій з точки зору їх психологічних особливостей, тим більше мало рекомендацій щодо адаптації до професійної діяльності. Досить детально індивідуальні психологічні особливості людей досліджено в рамках теорії К. Юнга, який перший стверджував, що мислення і поведінка людини безпосередньо залежать від структури її психіки. У подальшому його вчення розвинули послідовники, які виділили 16 психологічних типів за спільністю процесів сприйняття і обробки інформації, мислення, поведінки. Психотип – це інтегральне поняття, яке визначає психологічні особливості взаємодії індивіда з навколишнім середовищем. В основі юнгівських психотипів лягли такі властивості вищої нервової діяльності, як темперамент, швидкість процесів збудження і гальмування, у структурі психотипів взята за основу модель психіки З. Фрейда (свідоме і підсвідоме)The article shows the features of professional burnout in health care professionals. In general, this problem has not been studied enough, there is little data on the study of people’s suitability for medical professions in terms of their psychological characteristics, especially the recommendations for adaptation to professional activity. The individual psychological features of people have been studied in great detail in the framework of K. Jung’s theory, which first stated that a person’s thinking and behavior depend directly on the structure of his psyche. Subsequently, his teachings were developed by followers who identified 16 psychological types in the common processes of perception and processing of information, thinking, behavior. Psychotype is an integral concept that defines the psychological features of the interaction of the individual with the environment. The basis of Jungian psychotypes were such properties of higher nervous activity as temperament, speed of processes of arousal and inhibition, in structure the model of psyche of S. Freud (conscious and subconscious) is taken as a basis
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Назва : Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Паралельн. назви :Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 32-37 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України функціонує 5-рівнева система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, яка побудована на основі «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» із залученням у систему всіх учасників освітнього процесу та розподілом функцій між різними структурними одиницями системи (децентралізація функцій). У статті описано, як функціонує кожен рівень системи та як взаємопов’язані всі структурні елементи системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університетіToday at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine operates a 5-tier system of internal quality assurance in higher education, which is based on “Standards and Recommendations for Quality Assurance in the European Higher Education Area” with the involvement of all participants in the educational process and the distribution of functions between different structural system units (decentralization of functions). The article describes how each level of the system works and how all the structural elements of the internal quality assurance system of higher education at the university are interconnected. The system of internal quality assurance of higher education of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine is quite functional and effective, which allows covering all participants in the educational process under a single paradigm of ensuring the quality of education
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лиха Л. М., Господарський І. Я.
Назва : Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу
Паралельн. назви :Analysis of professional ethics and the rqle of the work of nursing medical staff
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 38-42 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЭТИКА МЕДИЦИНСКИХ СЕСТЕР -- ETHICS, NURSING
МЕДСЕСТРА-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- NURSE-PATIENT RELATIONS
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРИНСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОЦЕНКА -- NURSING ASSESSMENT
Анотація: Глобалізаційні та інтеграційні процеси в суспільстві, динамічний розвиток медичних технологій, визнання світовою спільнотою проблеми фізичного, морального і соціального здоров’я як головного показника соціально-економічної зрілості, культури й успішності держави, соціальний запит на якість медичних послуг зумовлюють особливі вимоги до професійної діяльності середнього медичного персоналу загалом і медичних сестер зокрема. Медична сестра повинна успішно володіти фундаментальними та спеціальними знаннями й уміннями в питаннях комплексного догляду за пацієнтами, надавати медичну допомогу, що відповідає принципу гуманності, національним і світовим професійним стандартам, активно здійснювати профілактичну діяльність у сфері охорони здоров’я. У виконанні своїх фахових обов’язків медична сестра має керуватися нормами професійної моралі й етикиGlobalization and integration processes in society, dynamic development of medical technologies, the world recognition of the physical, moral and social health problems as the main indicator of socio-economic maturity, culture and success of the state, social demand for the quality of medical services determine special requirements for professional activity of medical staff in general and nurses in particular. The nurse must successfully possess fundamental and specialized knowledge and skills in matters of comprehensive patient care, provide medical care that meets the principle of humanity, national and international professional standards, actively implement preventive activities in the field of health care. In performing her professional duties, the nurse must be guided by the norms of professional morality and ethics
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук І. М.
Назва : Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді
Паралельн. назви :Using interactive methods of study in training of future pediatricians for teamwork
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 43-46 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті аргументовано, що обов’язковою професійною характеристикою кваліфікованого та компетентного лікаря-педіатра є володіння вміннями і навичками організації ефективної командної роботи. Педіатру необхідно володіти критичним, творчим мисленням, враховувати альтернативні підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання у вищій школі. Формування такого досвіду уможливлюється за рахунок використання в підготовці майбутніх педіатрів інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні квазіпрофесійних ситуативних завдань тощоThe article argues that the obligatory professional characteristic of a qualified and competent pediatrician is possession of skills and abilities to organize effective teamwork. Pediatrician need to have critical, creative thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in high school. Formation of such experience becomes possible using inter­active forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in the process of training of future pediatricians, students’ participation in business games, discussions, solving quasi-professional situational problems etc
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михалків М. М., Івануса І. Б., Загричук Г. Я.
Назва : Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі
Паралельн. назви :Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 47-51 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
УКРАИНА -- UKRAINE
ПОЛЬША -- POLAND
Анотація: Аналітична хімія належить до базових дисциплін у фармацевтичній освіті. Вона є підґрунтям для подальшого вивчення таких дисциплін, як фармацевтична хімія, токсикологічна та судова хімія, стандартизація лікарських засобів тощо, та передбачає формування умінь застосування одержаних знань для вивчення спеціальних дисциплін та у професійній діяльності. Навички виконання якісного та кількісного аналізу хімічними й інструментальними методами вкрай необхідні для подальшого успішного засвоєння фізичної та колоїдної, органічної, біологічної, фармацевтичної, токсикологічної та судової хімії, технології ліків й інших спеціальних дисциплінAnalytical chemistry is one of the basic disciplines in pharmaceutical education. It is the basis for further study of such disciplines as pharmaceutical chemistry, toxicological and forensic chemistry, standardization of drugs, etc. and involves the practical skills formation obtained by applying the acquired knowledges to study special disciplines and in professional activities [1, 2, 3]. Skills of qualitative and quantitative analysis by chemical and instrumental methods performing are necessary for further successful learning of physical and colloidal, organic, biological, pharmaceutical, toxicological and forensic chemistry, drug technology and other special disciplines
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В.
Назва : Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу
Паралельн. назви :Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 52-56 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Zoom та Microsoft Teams. Лише половина респондентів була задоволена якістю дистанційного навчання під час карантинних обмежень. Це свідчить про недостатню підготовленість як викладачів, так і студентів до такого формату освітнього процесуIn the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Zoom and Microsoft Teams platforms are the most suitable for distance learning needs. Only half of the respondents were satisfied with the quality of distance learning during quarantine restrictions. This indicates a lack of preparation of both teachers and students for this format of the educational process
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теренда Н. О., Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Назва : Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)
Паралельн. назви :Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey)
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 57-60 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо їхнього ставлення до переваг та недоліків дистанційної форми навчання. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Отримані результати онлайн-анкетування студентів вказують на існування суб’єктивних перешкод у здобутті знань під час дистанційного навчання, яке передбачає значну самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалуThe article analyzes the results of online surveys of students regarding their attitudes to the advantages and disadvantages of distance learning. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning is one of the world leading trends in education. This technology implements the principle of continuing education and is able to meet the evergrowing demand for knowledge in the information society. The results of online surveys of students indicate the existence of subjective obstacles to the acquisition of knowledge during distance learning, which involves a significant self-motivation of the student to study, as well as a high level of self-organization. To improve the availability of teaching materials, increase contact between teacher and student, it is necessary to involve interactive platforms that will improve the teaching process and master the necessary initial material
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Baibakov V. M., Hryhorenko L. V.
Назва : Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students
Паралельн. назви :Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ГИГИЕНА -- HYGIENE
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Анотація: The article adduces the features of training English-speaking students of graduate courses in the departments of hygienic profile at the medical schools. It was established that the following issues remain difficult at the implementation of ecological education for English-speaking students in the departments of hygienic profile: adaptation of current national normative documents to the educational process; application of international regulatory standards and recommendations of US EPA and WHO international organizations, if compared with domestic counterparts; at the teaching of lectures and practical classes, especially on ecological-dependent pathology, should be taking into account deontological, national and religious peculiarities of foreign students. The results of the survey conducted among English-speaking six year students (36 students in total) showed that 40 to 60 % from total number of academic hours in the discipline should be assigned to independent work in a medical university, according to (25 and 19.4 %) respondents. At the same time, the time budget for IWS preparation differs: for theoretical subjects, on average, a foreign student spends 1–2 hours (30.5 %), while less than 1 hour (22.2 %) preparation for clinical disciplines. Majority of English-speaking students (53 %) believe that the amount of time they spend preparing for classes depends on their interest in learning a particular discipline. This is due to the complexity of this or that topic, as 55.5 % of respondents noted. The other 30.8 % of foreigners do not think so, which indicates about low motivation this quota of senior students to study in Medical Higher Education Institutions, and requires more careful attention of teachers in creating interest in the study of hygiene disciplinesУ статті показано особливості підготовки англомовних студентів старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. Встановлено, що проблемними питаннями при впровадженні екологічної освіти для англомовних студентів на кафедрах гігієнічного профілю залишаються такі: адаптація чинних вітчизняних нормативних документів до навчального процесу; застосування міжнародних нормативних стандартів та рекомендацій міжнародних організацій US EPA і ВООЗ, при порівнянні з вітчизняними аналогами; викладання лекційного матеріалу і практичних занять, особливо екологозалежної патології, повинно бути з урахуванням деонтологічних, національних і релігійних особливостей іноземних студентів. Результати проведеного анкетування серед англомовних студентів 6 курсів (загалом – 36 осіб) свідчать, що на самостійну роботу у медичному виші повинно відводитися від 40 до 60 % від загальної кількості навчальних годин з дисципліни, як вважають (25 і 19,4 %) респондентів. При цьому бюджет часу на підготовку СРС відрізняється: для теоретичних дисциплін у середньому іноземний студент витрачає 1–2 год (30,5 %), тоді як на підготовку до клінічних дисциплін – менше 1 год (22,2 %). Більшість англомовних студентів (53 %) вважає, що кількість часу, яку вони витрачають на підготовку до заняття, залежить від їхньої зацікавленості у вивченні конкретної дисципліни. Це обумовлено складністю тієї чи іншої теми заняття, як відмітили 55,5 % респондентів. Інші 30,8 % іноземців так не вважають або не замислювалися, що свідчить про низьку мотивацію цієї квоти студентів старших курсів до навчання у медичному виші, та потребує більш ретельної уваги викладачів у створенні зацікавленості до вивчення дисциплін гігієнічного профілю
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кирик Х. А., Борис Р. Я., Михалевич М. М.
Назва : Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам
Паралельн. назви :Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 68-72 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Анотація: Анатомія людини – фундаментальна базова дисципліна, яку в повному обсязі мають засвоїти студенти всіх факультетів, у тому числі студенти-іноземці. Ця категорія студентів, навчаючись в українських вузах, відчуває складність не тільки в плані мовного бар’єра, оскільки перебуває в чужій для них країні, але й знаходиться в іншому культурному осередку, що потребує, в більшості випадків, тривалої адаптації. З потребою у вирішенні цих проблем зустрічається кожен викладач, який займається з даною категорією студентів, особливо на початкових курсах викладання, а також при організації процесу співпраці з іноземцямиHuman anatomy is a fundamental basic discipline that must be fully mastered by students of all faculties, including foreign students. This category of students studying in Ukrainian universities, feels difficulty not only in terms of language barrier, as it is in a foreign country, but is in a different cultural environment which requires in most cases, long-term adaptation. The need to solve these problems is met by every teacher who deals with this category of students, especially in the initial courses of teaching, as well as in organizing the process of cooperation with foreigners
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кононенко А. Г., Шаталова О. М., Щербак О. А.
Назва : Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора
Паралельн. назви :Aspects of formation of subject competence in human anatomy in the future pharmacist
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 73-75 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Майбутня спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація» вимагає широких знань у галузі фундаментальних теоретичних та навчальних дисциплін медико-біологічного напряму, до числа яких відносять й анатомію людини. У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з анатомії людини для майбутнього провізора. Предметна компетентність із анатомії людини є відкритою системою, що динамічно розвивається впродовж усього професійного життя провізора. Потребує не тільки професійної майстерності викладачів, але й старанності та раціональної підготовки студентів, дозволяє реалізовувати майбутньому провізору загальні вимоги освітніх стандартів; забезпечує здатність здобувача вищої освіти до здоров’язбережувальної діяльності, забезпечує застосування отриманих навичок та знань з анатомії не лише у професійній, а також і у громадській просвітницькій діяльності з метою популяризації якісної науково обґрунтованої інформації в суспільствіThe future specialty “226 – Pharmacy, Industrial Pharmacy” requires extensive knowledge in the field of fundamental theoretical and educational disciplines of medical and biological direction, which include human anatomy. The article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in human anatomy for the future pharmacist. Subject competence in human anatomy is an open system that develops dynamically throughout the professional life of a pharmacist. It requires not only the professional skills of teachers, but also the diligence and rational training of students, allows the future pharmacist to implement the general requirements of educational standards; ensures the ability of higher education seekers to health activities, ensures the application of acquired skills and knowledge of anatomy not only in professional but also in public education in order to promote quality scientifically sound information in society
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О.
Назва : Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату
Паралельн. назви :Experience of clinical practice for physical therapists on the basis of geriatric boarding house
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 76-79 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY
ФИЗИОТЕРАПЕВТЫ -- PHYSICAL THERAPISTS
ГЕРИАТРИЧЕСКИЙ ЦЕНТР -- SENIOR CENTERS
Анотація: У статті здійснено аналіз ролі клінічної практики для бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія» на базі геріатричного пансіонату у професійному становленні майбутніх фахівців. Показано, що важливу роль у підготовці фізичного терапевта відіграє клінічна практика, мета якої полягає у перевірці й закріпленні знань, отриманих студентами при вивченні основних клінічних та інших дисциплін, подальшому вдосконаленні практичних навичок, набутих упродовж навчального року, ознайомленні з організацією та умовами роботи фізичного терапевта в медичних закладахThe article analyzes the role of clinical practice for bachelors and masters in the specialty “Physical Therapy. Occupational therapy” on the basis of geriatric boarding house in the professional development of future specialists. It is shown that an important role in the training of physical therapists is played by clinical practice, the purpose of which is to test and consolidate the knowledge gained by students in the study of basic clinical and other disciplines, further improvement of practical skills acquired during the school year, acquaintance with the organization and working conditions in medical institutions
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Посоленик Л. Я., Видойник О. Я.
Назва : Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину
Паралельн. назви :Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 80-84 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено досвід використання освітніх платформ навчання Moodle та Microsoft Teams для проведення практичного онлайн-заняття й оцінено ефективність інтерактивної інноваційної технології «круглий стіл» у формуванні професійних та комунікативних компетентностей у майбутніх медичних працівників у ТНМУ імені І. Я. Горбачевського МОЗ УкраїниЕфективне поєднання інтерактивних методів навчання та систем електронних освітніх платформ протягом дистанційного навчання дозволяє забезпечити максимальне здобуття студентом практичних знань й умінь, розвинути його комунікативні компетентності, забезпечує високий рівень клінічного мислення, полегшить поєднання теоретичних знань з практичною діяльністю після закінчення карантинних обмежень і може бути рекомендованим для широкого впровадження в навчальний процес у закладах вищої освіти та безперервного професійного розвитку лікарів через запровадження доступних слухачам освітніх платформ із широким використанням наявних WEB-ресурсівThe article highlights the experience of using educational training platforms Moodle and Microsoft Teams for practical online classes and evaluates the effectiveness of interactive innovative technology ‘‘round table’’ in the formation of professional and communicative competencies of future medical workers at I. Horbachevsky Ternopil National Medical UniversityEffective combination of interactive teaching methods and systems of electronic educational platforms during distance learning allows to ensure maximum acquisition of practical knowledge and skills by students, to develop their communicative competencies, provides a high level of clinical thinking and facilitates combination of theoretical knowledge with practical activities after quarantine restrictions wide introduction into the educational process in higher education institutions and continuous professional development of doctors through the introduction of educational platforms available to students with extensive use of available WEB-resources
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kitura H. Ya., Vorona I. I.
Назва : Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors
Паралельн. назви :Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this articleСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченкова Н. О., Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Назва : Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"
Паралельн. назви :Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology”
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING
Анотація: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методівThe article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солодовникова Ю. О., Добровольський В. В., Сон А. С.
Назва : Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 96-99 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
КИНОФИЛЬМЫ КАК ТЕМА -- MOTION PICTURES AS TOPIC
Анотація: В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентівIn the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis, epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Танцюра Л. Д., Кисельова І. В., Біляєв А. В.
Назва : Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти
Паралельн. назви :Audit of doctor’s evaluation of distance learning at the postgraduate education stage
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 100-104 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: На прикладі опитування лікарів-інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. Показана затребуваність лікарів онлайн-формату для отримання теоретичних знань і неприйнятність дистанційної форми навчання в разі необхідності набуття або вдосконалення практичних/мануальних навичок. Виходячи з отриманих результатів опитування, наводяться позитивні і негативні сторони дистанційного навчання. Лікарі-інтерни й слухачі кафедри циклів спеціалізації та тематичного удосконалення віддали перевагу комбінованій моделі, тобто поєднанню очного і дистанційного видів навчанняDuring the quarantine, everyone was forced to start distance teaching and learning. This form of education has its advantages and disadvantages. A survey of interns and doctors who studied at the Department of Pediatric Anesthesiology and Intensive Care of P. Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education was carried out. Based on the results of the survey, the positive and negative aspects of distance learning are presented. Interns and doctors preferred the distance format to get theoretical knowledge. However, to obtain practical/manual skills, offline format is required. Interns and students of the department of cycles of specialty and thematic improvement gave preference to the combined model, i.e. a combination of full-time and distance learning
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)