Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2021/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.5-10
2.

Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.11-16
3.

Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.17-22
4.

Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.23-30
5.

Бурак О. Л. Вплив пандемії Covid-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.31-39
6.

Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/Л. В. Журавльова [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.40-48
7.

Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.49-52
8.

Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.53-57
9.

Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.58-63
10.

Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.64-71
11.

Бандас І. А. Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов/І. А. Бандас, Л. М. Палиця, О. А. Скобеєва // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.72-76
12.

Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.77-80
13.

Ворона І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.81-86
14.

Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.87-91
15.

Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.92-96
16.

Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/І. І. Розман // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.97-100
17.

Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.101-105
18.

Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.106-112
19.

Zalipska I. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian/I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.113-118
20.

Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/Л. С. Фіра [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.119-122
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)