Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2021/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» при підготовці фахівців з фізичної терапії/Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.5-9
|
>2.
| Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.10-15
|
>3.
| Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.16-24
|
>4.
| Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.25-31
|
>5.
| Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/Н. І. Корильчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.32-36
|
>6.
| Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.37-41
|
>7.
| Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.42-46
|
>8.
| Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/О. М. Процайло [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.47-50
|
>9.
| Заліпська І. Я. Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.51-55
|
>10.
| Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.56-60
|
>11.
| Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/Ю. С. Мазуренко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.61-67
|
>12.
| Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/Л. Я. Посоленик // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.68-73
|
>13.
| Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.74-79
|
>14.
| Nazaruk V. L. Рriorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Рhysical therapy, еrgotherapy”/V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.80-84
|
>15.
| Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Y. Kitura // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.85-89
|
>16.
| Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/Л. В. Лимар // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.90-96
|
>17.
| Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/Л. М. Лиха // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.97-101
|
>18.
| Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.102-106
|
>19.
| Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/К. Л. Стефанишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.107-116
|
>20.
| Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/T. I. Khvalyboha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.117-122
|
|
|