Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2021/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» при підготовці фахівців з фізичної терапії/Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.5-9
2.

Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.10-15
3.

Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.16-24
4.

Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.25-31
5.

Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/Н. І. Корильчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.32-36
6.

Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.37-41
7.

Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.42-46
8.

Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/О. М. Процайло [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.47-50
9.

Заліпська І. Я. Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.51-55
10.

Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.56-60
11.

Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/Ю. С. Мазуренко // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.61-67
12.

Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/Л. Я. Посоленик // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.68-73
13.

Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.74-79
14.

Nazaruk V. L. Рriorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Рhysical therapy, еrgotherapy”/V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.80-84
15.

Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Y. Kitura // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.85-89
16.

Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/Л. В. Лимар // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.90-96
17.

Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/Л. М. Лиха // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.97-101
18.

Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.102-106
19.

Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/К. Л. Стефанишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.107-116
20.

Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/T. I. Khvalyboha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.117-122
 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)