Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2022/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.

Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.93-97
2.

Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.61-67
3.

Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.23-29
4.

Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.68-73
5.

Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.14-17
6.

Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.18-22
7.

Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.5-13
8.

Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.30-37
9.

Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.38-42
10.

Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/М. І. Марущак, М. Ю. Синенко // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.81-87
11.

Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.43-47
12.

Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/Н. Я. Олійник // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.48-55
13.

Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.74-80
14.

Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.88-92
15.

Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта, 2022,N № 1.-С.56-60
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)