Пошуковий запит: <.>II=ПУ56/2013/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/М. І. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.6-10
|
>2.
| Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.11-13
|
>3.
| Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии/Ю. В. Белоусов [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.14-16
|
>4.
| Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання/Л. К. Пархоменко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.17-18
|
>5.
| Актуальність упровадження інноваційних комп’ютерних технологій у післядипломній освіті/В. М. Ждан [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.19-21
|
>6.
| Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи/О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.22-24
|
>7.
| Лысенко В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога/В. И. Лысенко, С. В. Лысенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.25-27
|
>8.
| Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря/В. М. Ждан [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.28-29
|
>9.
| Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога/В. В. Щербакова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.30-31
|
>10.
| Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів/Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.32-34
|
>11.
| Савво В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача/В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.35-37
|
>12.
| Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей/М. А. Георгіянц [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.38-39
|
>13.
| Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті/Л. В. Глушко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.40-42
|
>14.
| Бодня К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі/К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.43-44
|
>15.
| Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів/О. М. Клигуненко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.45-47
|
>16.
| Гарюк О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух/О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.48-50
|
>17.
| Велигоцкий Я. Н. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии/Я. Η. Велигоцкий // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.51-54
|
>18.
| Демин Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты/Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.55-57
|
>19.
| Тондий Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования/Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.58-60
|
>20.
| Гончарова Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО/Е. Ю. Гончарова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.61-64
|
|
|