Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=СУ53/2019/5/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.


   
    Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходу [Текст] / М. М. Слободянюк [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 3-14


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
КАПИТАЛОВЛОЖЕНИЯ -- INVESTMENTS (использование)
РЕГИСТРАЦИЯ -- REGISTRIES
ЛЕКАРСТВА НЕПАТЕНТОВАННЫЕ -- DRUGS, GENERIC (экономика)
ТАБЛЕТКИ -- TABLETS
Анотація: Мета: визначення орієнтовної вартості інвестиційного проекту з розробки нового лікарського засобу (ЛЗ) за типом генеричного у формі таблеток на основі змістовного підходу в загальному технічному документі (ЗТД) формату реєстраційного досьє. Матеріали та методи: як матеріали використовували звіти про виконані науково-дослідні роботи з розробки ЛЗ, наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; методи: узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний та економічний. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо визначення вартості розробки нових ЛЗ. На прикладі ЛЗ генеричного типу у формі таблеток згідно з вимогами нормативних документів до формування реєстраційного досьє у ЗТД-форматі опрацьовано вартість розробок ЛЗ та необхідні інвестиції за кожним із п’яти модулів. Висновки. Обґрунтована важливість і необхідність визначення вартості розробки нового ЛЗ як комплексного продуктового проекту. На прикладі ЛЗ генеричного типу у формі таблеток з урахуванням вимог нормативних документів опрацьовано визначення вартості розробки за 5 модулями реєстраційного досьє
To determine the approximate cost of an investment project in developing a new medicine based on the generic type in the form of tablets taking into account the content approach in the common technical document (CTD) format of the registration dossier. Materials and methods. As materials the reports on research work in developing drugs, scientific publications, the own research and monitoring results of the pharmaceutical market of pharmaceutical company “Farmstandart” were used. The methods of generalization, systematization of the theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods were applied. Results. The analysis and generalization of materials in determining the cost of development of new drugs has been conducted. On the example of the generic type medicine in the form of tablets in accordance with the requirements of the normative documents to the formation of the registration dossier in the CTD format the cost of the drug development and the necessary investments for each of five modules has been processed. Conclusions. The importance and necessity of determining the cost of developing a new drug as a complex product project have been substantiated. On the example of the generic type medicine in the form of tablets taking into account the requirements of normative documents the definition of the cost of development by 5 modules of the registration dossier has been worked out
Дод.точки доступу:
Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Губін, Ю. І.
Мандзій, Т. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Юрченко, Г. М.
    Аналіз витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні [Текст] / Г. М. Юрченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 15-19


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
НОВОРОЖДЕННЫЙ -- INFANT, NEWBORN (иммунология)
(экономика)
ПАМПЕРСЫ ДЛЯ МЛАДЕНЦЕВ -- DIAPERS, INFANT (снабжение и распределение)
Анотація: Мета: проведення аналізу витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні. Матеріали та методи: дані Державного реєстру лікарських засобів України, електронна база даних інформаційно-пошукової програми «Моріон» та прайс-листи щотижневика «Аптека» станом на 15 грудня 2018 р.; були використані логічний, системно-аналітичний, математико-статистичний та порівняльний методи аналізу. Результати дослідження. Аналіз переліку фармацевтичного забезпечення для новонароджених показав, що він складається приблизно з 80 % парафармацевтичного товару і 20 % лікарських засобів. Проведений порівняльний аналіз ефективності та доступності фармацевтичного забезпечення новонароджених в Україні показав, що середня загальна сума витрат склала близько 12600 грн на місяць, а коефіцієнт доступності – 1,39. Висновки. Результати проведеного аналізу можуть бути використані при формуванні матеріальної допомоги новонародженим в Україні для поліпшення якості фармацевтичного забезпечення, розширення необхідного асортименту, підвищення доступності
To analyze the expenses on pharmaceutical provision of newborns in Ukraine. Materials and Methods. Data from the State Register of Medicines of Ukraine, the electronic database of the Morion information retrieval program and the price lists of the weekly “Pharmacy” as of December 15, 2018; logical, system-analytical, mathematical-statistical and comparative methods of analysis were used. Results. The analysis of the list of pharmaceutical provision for newborns has shown that it consists of approximately 80% of the parafarmaceutical products and 20% of medicines. A comparative analysis of the effectiveness and availability of pharmaceutical supply of newborns in Ukraine has demonstrated that the average total cost is about 12600 UAH per month, and the availability factor is 1.39. Conclusions. The results of the analysis conducted can be used when forming the financial aid for newborns in Ukraine to improve the quality of pharmaceutical provision, expand the range of products needed, and increase their availability
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Федяк, І. О.
    Оцінка соціально-економічної доступності діуретиків спіронолактону (С03DA01) та фуросеміду (C03CA01) на вітчизняному фармацевтичному ринку [Текст] / І. О. Федяк, О. В. Максименко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 20-30


MeSH-головна:
ДИУРЕТИКИ -- DIURETICS (снабжение и распределение, экономика)
СПИРОНОЛАКТОН -- SPIRONOLACTONE (снабжение и распределение, экономика)
ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
АСЦИТ -- ASCITES (лекарственная терапия, экономика)
Анотація: У статті висвітлені результати маркетингового аналізу діуретиків, які рекомендовано для терапії хворих на ускладнення цирозів печінки. Із 01.01.2017 р. по 31.12.2018 р. був проведений щомісячний моніторинг показників їх фізичної та соціально-економічної доступності для вітчизняних пацієнтів із асцитом
Мета: інтерпретація динаміки даних маркетингового аналізу лікарських препаратів, рекомендованих для терапії хворих на цироз печінки та його найбільш поширеного ускладнення – асциту. Методи дослідження: маркетинговий аналіз, проведений методом щомісячного моніторингу асортименту, середніх оптово-відпускних цін, показників соціально-економічної доступності (коефіцієнтів ліквідності ціни (Cliq), адекватності платоспроможності населення (Сa.s), доступності (D)) ЛЗ за даними ресурсу «Програмний комплекс «Аптека» (http://pharmbase.com.ua/) за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2018 р. Результати дослідження. Установлено, що лікарські препарати (ЛП) груп спіронолактону (C03DA01) та фуросеміду (С03СА01) достатньо представлені на вітчизняному фармацевтичному ринку, соціально-економічна доступність яких показала позитивну динаміку. Серед препаратів спіронолактону найнижчою оптово-відпускна ціна була на «Спіронолактон-Дарниця», ПрАТ «ФФ «Дарниця», а найвищою – на «Верошпірон», Gedeon Richter; серед ЛП фуросеміду – на «Фуросемід», ТзОВ «ДЗ «ГНЦЛС» і «Лазикс», «Санофі Індія Лімітед» відповідно. Різке зниження цін на деякі ЛП пояснюється включенням діючих речовин в урядову програму «Доступні ліки», а період спаду вартості співпав із часом внесення їх до Реєстру лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню. Щодо коливань цін, то вони зумовлені коливанням курсу гривні відносно долара упродовж 2017–2018 рр. Висновки. Оцінка соціально-економічної доступності сечогінних засобів груп спіронолактону і фуросеміду за моніторингом коефіцієнтів ліквідності (Cliq), адекватності платоспроможності населення (Сa.s), доступності (D) ЛП дозволяє вважати їх фінансово доступними для середньостатичного співвітчизника, хворого на асцит, зумовлений цирозом печінки. Виявлено ринкове вікно для майбутнього вітчизняного ЛП на основі комбінації спіронолактону та фуросеміду (100 мг + 40 мг відповідно), який, як очікується, матиме цінову перевагу перед імпортним аналогом
The results of market monitoring of diuretics recommended for the treatment of liver cirrhosis complications have been analyzed in the article. From 01/01/2017 till 31/12/2018 a monthly monitoring of the physical and socio-economic availability for domestic patients with ascites was performed
To interpret the dynamics of data of the marketing analysis of medicines recommended for the treatment of patients with liver cirrhosis and its most common complication – ascites. Materials and methods. Marketing analysis carried out by the method of monthly monitoring of the range, average wholesale and selling prices, indicators of socio-economic availability (price liquidity ratios, adequacy of solvency of the population, , availability (D) of medicines) according to the data “The software complex “Apteka” resource (http://pharmbase.com.ua/) for the period of 01.01.2017-31.12.2018. Results. It has been found out that diuretics of spironolactone (C03DA01) and furosemide (C03CA01) groups are sufficiently represented at the domestic pharmaceutical market; their socio-economic availability has shown a positive dynamics. Among the medicines of spironolactone the lowest wholesale and retail price was for Spironolacton-Darnitsa, PrAS FF “Darnitsa”, while the highest price was for Veroshpiron, Gedeon Richter; among the medicines of furosemide – for Furosemid, LTD RP “GNSSLS” and Lazyx, “Sanofi India Limited”, respectively. A sharp reduction in prices for some drugs was due to the inclusion of active substances in the Government program “Available medicines”, and the period of decline in cost coincided with the time of their introduction into the Register of Medicines, which cost was subjected to compensation. As for range in prices, they were due to the fluctuation of the hryvnia against the dollar in 2017-2018. Conclusions. The assessment of the social-economic availability of diuretics of the spironolactone and furosemide groups by monitoring of the liquidity ratios (Cliq), adequacy of the population’s solvency (Сa.s), availability (D) of medicines allows them to be considered financially affordable for an average inhabitant suffering from ascites because of liver cirrhosis. The market window for the future domestic medicine based on the combination of spironolactone and furosemide (100 mg + 40 mg, respectively) has been identified, it is expected to have a price advantage over the imported analog
Дод.точки доступу:
Максименко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Olkhovska, A. B.
    Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 31-40


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Aim. To substantiate theoretically and practically the essence, content, basic approaches, and tasks to effective formation of partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market, which activities are aimed at promoting medicines in Ukraine and foreign countries. Materials and Methods. To implement the objectives the methods of content analysis, logical analysis, grouping, generalization, graphical and marketing research methods were used. Results. The contemporary concepts and tools for establishing and developing partnership relations have been studied, the role and importance of partnership relations in the activities of the subjects of the pharmaceutical market have been determined. The essence, peculiarities and types of partnership relations in the links of the pharmaceutical chain “Manufacturer – Wholesale Company – Pharmacy” have been also described. The most advanced tools and technologies of interaction of the pharmaceutical market players, the main of them are: 1C Rarus (1C sectoral programs for automation of enterprises) and CRM systems as a complex of business processes of the company for interaction with customers (Customer Relationship, Min Peak, Win Peak CRM) have been detalized. The method for analysis of trends and specificity of partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market based on such criteria as duration of relationships, deep partnerships, the possibility of duplication, reliable partnerships, dynamic and effective partnership relations has been proposed. Conclusions. The theoretical significance of the research conducted is to specify the idea regarding the importance of partnership relations in the field of pharmaceutical business, which form the basis of the modern strategy of firms, and optimize their resources and opportunities for achieving competitive advantages at the market. The practical importance of the research is that the results obtained can be used for further analysis aimed at creating a more effective and long-term partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market in the field of promotion of medicines both in Ukraine and abroad
Мета: теоретичне та практичне обґрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв’язків між суб’єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи: контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Результати дослідження. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга «виробник – оптова фірма – аптека». Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб’єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: «Взаємовідносини з клієнтами», «Min Peak, Win Peak CRM». Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб’єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв’язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв’язків та ефективність партнерських відносин. Висновки. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб’єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном
Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Дахтаев, У. М.
    Анализ деятельности фармацевтических дистрибьюторов Республики Казахстан [Текст] / У. М. Дахтаев, А. Р. Шопабаева, Р. Б. Ержанова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 41-48


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
КАЗАХСТАН -- KAZAKHSTAN
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
Анотація: Сегодня фармацевтический рынок Республики Казахстан характеризуется активным взаимодействием предприятий оптового и розничного секторов и возрастающим влиянием фирм-дистрибьюторов на деятельность аптечных учреждений
Цель: анализ тенденций деятельности фармацевтических дистрибьюторов Республики Казахстан, особенности их деятельности и перспективы развития. Материалы и методы: статистические данные Республики Казахстан; методы исследования: логический, анализа и синтеза, математико-статистический и аналитико-сравнительный. Результаты исследования. По результатам анализа статистических данных проанализировано распределение сектора фармацевтического рынка Казахстана, свидетельствующее о весомой роли оптового рынка. Также в соответствии со статистическими данными в Республике Казахстан выдано более 2000 лицензий на оптовую реализацию фармацевтической продукции, при этом ведущие дистрибьюторские компании имеют национальный статус и осуществляют свою деятельность в нескольких регионах страны, остальные дистрибьюторы работают только на локальных рынках. В Казахстане доля дистрибьюторской компании не превышает 25-35 % ассортимента фармацевтической продукции. Отличительными условиями функционирования фармацевтических дистрибьюторов Казахстана являются отсутствие нормированного количества фирм, низкая производительность и использование ручного труда. Выводы. По результатам исследования установлены основные тенденции развития и недостатки деятельности фармацевтических дистрибьюторов Республики Казахстан. Выделены основные характеристики бизнеса, необходимые иностранным партнерам при работе с фармацевтическими дистрибьюторами Республики Казахстан. Исследован современный портфель услуг, предоставляемый фармацевтическими дистрибьюторами Республики Казахстан. На основании анализа предложены перспективы развития сектора фармацевтической дистрибьюции в Республике Казахстан
Today, the pharmaceutical market of the Republic of Kazakhstan is characterized by active interaction between enterprises of the wholesale and retail sector and the growing influence of distribution companies on the activities of pharmacies
Aim. To analyze trends in the activities of pharmaceutical distributors of the Republic of Kazakhstan, features of their activities and development prospects. Materials and methods. The materials of the study were the statistical data of the Republic of Kazakhstan. Such research methods as logical, analysis and synthesis, mathematical-statistical and analytical-comparative were used. Results. According to the analysis of statistical data the distribution of the pharmaceutical market sector in Kazakhstan has been analyzed. This indicates a significant role of the wholesale market. In addition, in accordance with the statistical data, over 2000 licenses for the wholesale sale of pharmaceutical products have been issued in the Republic of Kazakhstan, while the leading distribution companies have the national status and perform their activities in several regions of the country, the remaining distributors work at only local markets. In Kazakhstan, the share of the distribution company does not exceed 25-35% of the range of pharmaceutical products. The distinctive conditions for functioning of pharmaceutical distributors in Kazakhstan are the absence of a standardized number of firms, low productivity and the use of manual labor. Conclusions. According to the results of the study the main development trends and shortcomings of the activities of pharmaceutical distributors of the Republic of Kazakhstan have been determined. The main characteristics of the business required by foreign partners when working with pharmaceutical distributors of the Republic of Kazakhstan have been described. The modern portfolio of services provided by pharmaceutical distributors of the Republic of Kazakhstan has been investigated. Based on the analysis the development prospects for the pharmaceutical distribution sector in the Republic of Kazakhstan have been proposed
Дод.точки доступу:
Шопабаева, А. Р.
Ержанова, Р. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Панфілова, Г. Л.
    Аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Республіці Польща [Текст] / Г. Л. Панфілова, І. А. Сокуренко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 49-60


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
ПОЛЬША -- POLAND
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
Анотація: Мета: аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Польщі. Матеріали і методи: дані законодавчо-нормативної бази, що регулює фармацевтичну діяльність у Польщі, а також дані спеціальної літератури; історичний, аналітико-порівняльний, системний, логічний, математико-статистичний методи досліджень. Результати дослідження. На сьогодні система фармацевтичного забезпечення населення у Польщі розвивається у напрямку посилення державного регулювання доступності фармацевтичної допомоги через упровадження механізмів впливу на ціноутворення, реімбурсацію ліків та розвиток аптечної мережі (географічні, демографічні, фінансово-економічні фактори регуляції). У середньому на один аптечний заклад у Польщі припадає 2600-2767 мешканців, що відповідає середньоєвропейським показникам розвитку аптечної мережі. Доведено, що роздрібний сегмент ринку швидко зреагував на упровадження у 2012 р. нових підходів щодо проведення реімбурсації ліків. У 2011 р. його обсяг склав 28,14 млрд злотих, а у 2012 р. він зменшився на 2 млрд злотих (26,5 млрд злотих). Найбільший вплив реформа системи реімбурсації мала на розвиток рецептурного сегменту ринку. Після упровадження законодавчих змін («Apteka dla aptekarza») спостерігалось значне зниження кількості аптечних закладів – із 14838 у грудні 2017 р. до 14419 у жовтні 2018 р. (–2,8 %). У 2018 р. спостерігається суттєве збільшення кількості закритих аптек у сільській місцевості. Так, упродовж липня 2017 р. – липня 2018 р. із 352 закритих закладів 100 припадає на сільську місцевість. Установлено, що у 2018 р. мало місце значне превалювання кількості відкликаних над кількістю отриманих ліцензій на здійснення діяльності на роздрібному фармацевтичному ринку Польщі. Висновки. Проблеми на фармацевтичному ринку Польщі мають вирішуватися з урахуванням підвищення вимог суспільства до ефективності наданої фармацевтичної допомоги, а також соціально-економічного рівня доступності ліків, рекомендованих ВООЗ
Aim. To analyze modern organizational and economic approaches to functioning of pharmacies in Poland. Materials and methods. The data from the legislative and regulatory framework governing the pharmaceutical activity in Poland, as well as the data from specialized literature were used. The historical, analytical-comparative, system, logical, mathematical and statistical research methods were applied. Results. Currently, the system of pharmaceutical provision of the population in Poland is developing in the direction of strengthening the state regulation of availability of pharmaceutical care through the introduction of mechanisms of influence on pricing, drug reimbursement and development of the pharmacy network (geographical, demographic, financial and economic factors of regulation). On average, one pharmacy institution in Poland is per 2600-2767 inhabitants, and it corresponds to the average European indicators for development of a pharmacy chain. It was proven that the retail segment of the market quickly responded to the introduction of new approaches in the reimbursement of drugs in 2012. In 2011, its volume amounted to 28.14 billion zł, and in 2012 it decreased by 2 billion zł (26.50 billion zł). The greatest impact of the reimbursement system reform is the influence on development of the prescription market segment. After the introduction of legislative changes (“Apteka dla aptekarza”), there was a significant decrease in the number of pharmacies from 14838 at the end of December 2017 to 14419 in October 2018 (-2.8%). In 2018, a significant increase in the number of closed pharmacies in rural areas was observed. Thus, during July 2017 – July 2018 out of 352 closed pharmacies – 100 accounted for the countryside. It was found that in 2018 there was a significant prevalence of the number of the licenses revoked over the licenses obtained for activities at the retail pharmaceutical market in Poland. Conclusions. Problems at the Polish pharmaceutical market must be solved taking into account the increasing demands of society to the effectiveness of pharmaceutical care provided, as well as the socio-economic level of availability of drugs recommended by the WHO
Дод.точки доступу:
Сокуренко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Посилкіна, О. В.
    Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах [Текст] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 61-68


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (снабжение и распределение, экономика)

ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Анотація: Мета: обґрунтування науково-методичних підходів до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів (ЛКЗ) на підставі урахування особливостей цієї групи фармацевтичної продукції і визначення для кожного типу аптек ключових індикаторів діяльності. Матеріали та методи: праці вітчизняних і зарубіжних авторів у сфері оптимізації аптечного асортименту та формування ефективної асортиментної політики, законодавча та нормативно-правова база з регулювання фармацевтичної діяльності в Україні; використані методи експертних оцінок, критеріїв максимальної правдоподібності та парних порівнянь Манна-Уїтні, узагальнювальні адитивні сплайнові моделі та ін. Результати дослідження. Виявлено, що всі аптечні заклади (АЗ) за місцем розташування поділяються на прохідні, розташовані у супермаркетах, у спальних районах, транзитні. Споживачі ЛКЗ, які відвідують ці аптеки, відрізняються моделлю поведінки. Обґрунтовано, що з метою формування оптимального асортименту ЛКЗ необхідно враховувати не тільки особливості поведінки споживачів, але і стратегічні пріоритети в діяльності аптек різного типу. У роботі запропоновані методичні рекомендації щодо оптимізації асортименту ЛКЗ для аптек різного типу та розроблений алгоритм формування стратегії управління асортиментом ЛКЗ на підставі використання принципів категорійного менеджменту. Висновки. Доведено, що наявність в асортименті різних типів АЗ ЛКЗ позитивно впливає на фінансово-економічні показники їх діяльності. Для включення ЛКЗ до асортименту необхідно розробляти стратегію управління асортиментом конкретно для кожного типу аптек. В основу формування такої стратегії мають бути покладені, по-перше, ключові індикатори діяльності, які найбільше відбивають стратегічні орієнтири розвитку аптек певного типу; по-друге, методичні рекомендації щодо формування оптимального асортиментного портфеля ЛКЗ на підставі використання сучасних економіко-математичних методів
Aim. To substantiate scientific and methodological approaches for forming the management strategy for the assortment of medicinal cosmetic products taking into account the characteristics of this pharmaceutical product group and determining the key indicators of activities for each type of pharmacy. Materials and methods. The works of domestic and foreign authors in the field of optimization of the pharmacy assortment and formation of the effective assortment policy of drugs, the legislative and regulatory framework in the field of the pharmaceutical activity regulation in Ukraine were considered. The expert evaluation method, criteria of maximum reasonableness and non-parametric Mann-Whitney test, generalized additive spline models, etc., were used. Results. It has been found that all pharmacies depending on their location are divided into walkthrough ones located in supermarkets, those located in residential areas and transit. Medicinal cosmetic product consumers who visit these pharmacies differ in their behavior model. It has been proven that in order to form an optimal of medicinal cosmetic product assortment it is necessary to take into account not only the specificity of the consumer behavior, but also the strategic priorities in activities of pharmacies of various types. The methodological recommendations for optimizing the medicinal cosmetic product assortment in pharmacies of various types has been proposed, and the algorithm for forming the management strategy for the assortment of medicinal cosmetic products based on the use of category management principles has been developed. Conclusions. The presence of medicinal cosmetic products in the assortment of different types of pharmacies has a positive effect on the financial and economic indicators of their activities. To include them in the assortment it is necessary to develop the assortment management strategy specifically for each type of pharmacy. Formation of such a strategy should be based, firstly, on the key indicators of activities, which most adequately reflect the strategic benchmarks of development of pharmacies of a definite type; secondly, on methodical recommendations regarding formation of the optimal assortment portfolio of medicinal cosmetic products using modern economic and mathematical methods
Дод.точки доступу:
Котлярова, В. Г.
Чечотка, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Малий, В. В.
    Обгрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу [Текст] / В. В. Малий, Муса Істаніс Марвек Медхат, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 69-76


MeSH-головна:
ГЕПАТОПРОТЕКТОРЫ -- HEPATOPROTECTIVE AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (тенденции)
Анотація: Мета: обґрунтування та визначення складових маркетингових рішень при реалізації маркетингової діяльності з метою підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу (ЛЗ) та збільшення обсягів його продажів. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків системи «Фармстандарт» компанії «Моріон»; методи узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу. Результати досліджень. Проведено узагальнення даних наукової літератури щодо взаємозв’язку ринкового потенціалу ЛЗ із загальним потенціалом фармацевтичного підприємства і потенціалом ринку фармакотерапевтичної групи ЛЗ. Запропоновано підходи, інструменти і маркетингові рішення для посилення ринкового потенціалу гепатотропного ЛЗ під умовною назвою «Аргілів» після 2022 р. Обґрунтовано маркетингові рішення щодо визначення цільових аудиторій і позиціонування ЛЗ, напрямків і завдань із роботи з цільовими аудиторіями, стратегічних і тактичних цілей, критеріїв ефективності маркетингових комунікацій, напрямків планування бюджету маркетингових комунікацій. Висновки. Обґрунтовано важливість і необхідність використання маркетингових рішень й інструментарію у стратегії маркетингової діяльності фармацевтичного виробничого підприємства для підвищення ринкового потенціалу ЛЗ із метою розширення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажів
Aim. To substantiate and determine the components of marketing decisions in marketing activities in order to increase the market potential of a hepatotropic drug and increase its sales volumes. Materials and methods. Scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines of the “Pharmstandard” system of the company “Morion” were used as materials; such methods as generalization, systematization of theoretical and practical material, and marketing analysis were applied. Results. The generalization of scientific literature data on the relationship between the drug market potential with the general potential of a pharmaceutical enterprise, and the market potential of the drug pharmacotherapeutic group has been carried out. The approaches, tools and marketing decisions were proposed for intensification of the market potential of a hepatotropic drug under the conditional name Argiliv after 2022. Marketing decisions concerning the identification of target audiences and positioning of the drug, directions and tasks for work with target audiences, strategic and tactical goals, the criteria for the effectiveness of marketing communications, and directions of budget planning for marketing communications have been substantiated. Conclusions. The importance and necessity of using marketing decisions and tools in the strategy of the marketing activity of a pharmaceutical manufacturing enterprise has been substantiated to increase the drug market potential in order to expand the target audience and increase sales volumes
Дод.точки доступу:
Муса Істаніс Марвек Медхат
Жадько, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)