Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=СУ53/2020/6/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.


   
    Особливості викладання товарознавства в системі дистанційного навчання [Текст] / С. М. Коваленко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 3-12


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Мета: аналіз особливостей викладання дисципліни «Медичне та фармацевтичне товарознавство» кафедри товарознавства Національного фармацевтичного університету (НФаУ) за допомогою дистанційних технологій. Матеріали та методи: наукові публікації, а також системний, логічний, аналітичний, ретроспективний методи. Результати дослідження. У статті розглянуто актуальність та проблеми дистанційної освіти, а також проаналізовано основні чинники, які сприяють ефективному дистанційному навчанню в Україні, зокрема на кафедрі товарознавства НФаУ. Стаття присвячена особливостям використання дистанційного навчання із застосуванням системи Moodle у процесі викладання дисципліни «Медичне та фармацевтичне товарознавство» на кафедрі товарознавства НФаУ (м. Харків). Висновки. На підставі проведеного аналізу встановлено, що особливостями дистанційного курсу «Медичне та фармацевтичне товарознавство» кафедри товарознавства є якнайбільша візуалізація (за допомогою рисунків, фотографій товарів) асортименту, зовнішнього вигляду, первинного і вторинного паковання та маркування товарів аптечного асортименту, що необхідно для формування теоретичних знань і практичних навичок у здобувачів вищої освіти з метою проведення товарознавчого аналізу цих товарів
Дод.точки доступу:
Коваленко, С. М.
Бреусова, С. В.
Баранова, І. І.
Дядюн, Т. В.
Запорожська, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Семченко, К. В.
    Методологічні аспекти розробки протигельмінтного лікарського засобу у формі таблеток [Текст] / К. В. Семченко, Л. І. Вишневська // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 13-18


MeSH-головна:
ПРОТИВОГЕЛЬМИНТНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTHELMINTICS
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (методы)
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ТАБЛЕТКИ -- TABLETS
Анотація: Мета: обґрунтування методології розробки вітчизняного оригінального високоефективного лікарського засобу у формі таблеток для лікування гельмінтозів травної системи відповідно до чинних норм. Матеріали та методи: наукові публікації, електронні бази МОЗ України та власні дослідження, а також методи узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, бібліосемантичного та системного аналізу. Результати дослідження. Проаналізовано основні підходи до фармацевтичної розробки оригінальних вітчизняних лікарських засобів, зокрема для лікування гельмінтозів системи травлення, відповідно до вимог Настанови СТ-Н МОЗУ 42-3.0:2011 «Лікарські засоби. Фармацевтична розробка (ICH Q8)». Описано загальну схему фармацевтичної розробки таблеток з урахуванням вимог чинних норм і стандартів України та закордонний досвід. Запропоновано дерево рішень з вибору активного фармацевтичного інгредієнта для розробки протигельмінтних лікарських препаратів. Описано основні етапи розробки протигельмінтного препарату у формі таблеток. Висновки. Обґрунтовано доцільність розробки вітчизняного оригінального лікарського препарату у формі таблеток для етіотропного лікування гельмінтозів травної системи з метою забезпечення потреби населення в якісних, доступних та безпечних протигельмінтних лікарських засобах, що є особливо актуальним в умовах політики імпортозаміщення
Дод.точки доступу:
Вишневська, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Оцінка якості фармакотерапії пацієнтів із ко-інфекцією туберкульоз / ВІЛ-інфекція / СНІД за результатами АВС / VEN / частотного аналізу (фрагмент досліджень) [Текст] / Л. В. Яковлєва [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 19-26


MeSH-головна:
ПРОТИВОРЕТРОВИРУСНАЯ ТЕРАПИЯ ВЫСОКОЭФФЕКТИВНАЯ -- ANTIRETROVIRAL THERAPY, HIGHLY ACTIVE (методы)
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS (лекарственная терапия)
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (лекарственная терапия)
Анотація: Ко-інфекція туберкульоз / ВІЛ / СНІД належить до тривалих інфекційних захворювань, що мають важливе медико-соціальне значення, пов’язане з широким розповсюдженням, прогресуючим ураженням імунної системи, ризиком розвитку опортуністичних інфекцій, зниженням якості життя пацієнтів, високою загальною вартістю лікування
Основні напрямки фармакотерапії пацієнтів із ко-інфекцією туберкульоз / ВІЛ-інфекція / СНІД у ЗОЗ м. Миколаєва відповідають чинному на момент дослідження клінічному протоколу надання медичної допомоги хворим. Переважну більшість лікарських призначень складають ЛЗ, рекомендовані УКПМД і наявні в ДФЛЗУ. В цілому фармакотерапію пацієнтів із ТБ / ВІЛ / СНІД у ЗОЗ Миколаєва можна вважати раціональною з клінічного погляду. Але також установлено, що мало хворих (23 %) із супутніми захворюваннями отримували відповідне лікування
Дод.точки доступу:
Яковлєва, Л. В.
Ткачова, О. В.
Висоцька, О. І.
Гонтова, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Корж, Ю. В.
    Аналіз публічних закупівель лікарських засобів для лікування хворих на епілепсію [Текст] / Ю. В. Корж, Н. В. Олєйнікова, Ю. Л. Зайцева // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 27-36


MeSH-головна:
ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY (лекарственная терапия, экономика)

ПРОТИВОСУДОРОЖНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTICONVULSANTS (терапевтическое применение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Мета: аналіз публічних закупівель лікарських засобів для лікування хворих на епілепсію з використанням методів клініко-економічного аналізу. Матеріали та методи. Для проведення дослідження були використані офіційні дані МОЗ України за 2014-2018 рр. щодо обсягів публічних закупівель протиепілептичних препаратів. Визначена загальна сума публічних закупівель лікарських препаратів за всіма торговими назвами та проведено групування сум закупівель за міжнародними непатентованими назвами. Публічні закупівлі протиепілептичних препаратів були проаналізовані за допомогою АВС- та VEN-аналізу. За результатами інтегрованого ABC/VEN-аналізу проведено ранжування обсягів витрат на закупівлі з урахуванням вимог нормативно-правової бази, що регулює надання медичної та фармацевтичної допомоги хворим на епілепсію. Результати. За результатами дослідження встановлено, що протягом 2014-2018 рр. середній темп росту обсягів публічних закупівель ПЕП у гривневому еквіваленті мав значення 136 %, а у доларовому – 110 %. Визначено, що у 2018 р. обсяги витрат на одного хворого на закупівлю протиепілептичних препаратів у гривневому еквіваленті зросли на 305 % порівняно з 2014 р. Разом з тим обсяг витрат у перерахунку на дол. США у 2018 р. збільшився тільки на 22 % порівняно з 2014 р. Це обумовлено тим, що у 2014 р. відбулися кризові процеси на фінансовому ринку України, що призвели до зростання цін на лікарські засоби та чинили безпосередній вплив на обсяги витрат на закупівлю ліків. Доведено, що протягом 2014-2018 рр. в обсягах публічних закупівель спостерігається негативна тенденція превалювання протиепілептичних препаратів іноземного виробництва. Так, співвідношення обсягів витрат на закупівлі іноземних і вітчизняних препаратів склало 87 та 13 % відповідно. Аналіз публічних закупівель за лініями терапії визначив, що основна частка витрат припадала на препарати першої лінії фармакотерапії. Проведений АВС-аналіз показав, що задинаміку. Результати VEN-аналізу свідчать, що до категорії «N» не було віднесено жодного ПЕП за МНН. За підсумками інтегрованого АВС/VEN аналізу встановлено, що частка витрат з групи А/V у загальній сумі закуплених ПЕП коливались від 70,1 % (2014 р.) до 72,8 % (2018 р.). Висновки. Результати дослідження можуть бути використанні у розробці науково-прикладних підходів до організації ефективного фінансування надання фармацевтичної допомоги в Україні
Дод.точки доступу:
Олєйнікова, Н. В.
Зайцева, Ю. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Волкова, А. В.
    Аналіз діяльності аптечного закладу за програмами добровільного медичного страхування [Текст] / А. В. Волкова, А. В. Черкашина // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 37-43


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, экономика)
СТРАХОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- INSURANCE, PHARMACEUTICAL SERVICES
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
Анотація: Своєчасна та комплексна фармацевтична допомога населенню, зокрема забезпечення лікарськими засобами і товарами аптечного асортименту, є місією аптечних закладів, а їх співпраця зі страховими компаніями сприяє підвищенню якості фармацевтичного забезпечення усіх верств населення. Мета: аналіз діяльності аптечного закладу за програмами добровільного медичного страхування та визначення підходів до удосконалення фармацевтичного забезпечення населення. Матеріали та методи: дані мережевої аптеки (м. Київ) за показниками співпраці зі страховими компаніями і медичними асистансами у період роботи травень-грудень 2017 р. (товарообіг за страховою рецептурою, товарні запаси). Під час дослідження використовувався метод системного аналізу, графічний метод, фінансово-економічний аналіз, метод наукового узагальнення. Результати дослідження. Досліджено досвід співпраці мережевої аптеки, як суб’єкта страхових відносин, зі страховими компаніями та медичними асистансами за програмами добровільного медичного страхування, а також проєктами вітамінізації та вакцинації населення. Визначено підходи до налагодження співпраці зі страховими компаніями. Проаналізовано динаміку змін товарообігу за страховою рецептурою та товарними запасами досліджуваного аптечного закладу. Визначено підходи до удосконалення фармацевтичного забезпечення осіб, що користуються послугами добровільного медичного страхування, і, як наслідок, підвищення фінансових результатів господарської діяльності аптечних закладів за результатами співпраці зі страховими компаніями та асистансами. Висновки. Проведено аналіз діяльності аптечного закладу за програмами добровільного медичного страхування та визначено підходи до удосконалення фармацевтичного забезпечення як застрахованих осіб, так і населення в цілому. Установлено, що постійний перегляд товарних запасів, аналіз дефектури, підвищення швидкості та якості обслуговування застрахованих осіб, підвищення швидкості обробки замовлення від страхових компаній, напрацювання лояльних відносин зі страховими компаніями, дотримання договірних умов із фармацевтичного забезпечення застрахованих осіб, безперервне навчання персоналу, безперервний пошук нових проєктів співпраці із страховими компаніями сприяють удосконаленню фармацевтичного забезпечення населенні і, як наслідок, підвищенню фінансових результатів господарської діяльності аптечних закладів
Дод.точки доступу:
Черкашина, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Лебединець, В. О.
    Аналіз та визначення перспектив розвитку ринку лікарських косметичних засобів в Україні [Текст] / В. О. Лебединець, І. С. Казакова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 44-60


MeSH-головна:
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (экономика)
Анотація: Мета: визначення, аналіз та прогнозування змін асортименту лікарської косметичної продукції, що реалізується у вітчизняних аптечних закладах, для актуалізації тенденцій і шляхів подальшого розвитку цього сегмента споживчого ринку в Україні. Матеріали та методи. Як інформаційні матеріали використовували фахові наукові публікації, електронну інформаційну базу Державного реєстру лікарських засобів України, аналітичні публікації щотижневика «Аптека», довідник «Компендіум», результати власних соціологічних досліджень. Проаналізовано дані продажів продукції в аптеках Східного та Центрального регіонів України у період з січня 2018 р. по січень 2019 р. Застосовано методи маркетингового аналізу, а також аналітичний, порівняльний, метод контент-аналізу, узагальнення інформації та прогнозування. Результати досліджень. Вивчено структуру та особливості сучасного вітчизняного ринку косметичної продукції, що реалізується в аптечних закладах. Досліджено асортимент лікарських засобів дерматологічного призначення; проаналізовано сегмент лікарських косметичних засобів та встановлено його особливості залежно від форми випуску, вмісту діючих речовин для усіх категорій продукції. Висновки. За результатами систематизації асортименту лікарських косметичних засобів на споживчому ринку України визначено напрями й перспективи подальшого розвитку цього сегмента фармацевтичної продукції. Обґрунтовано необхідність подальшого розвитку системи державного контролю обігу лікарських косметичних засобів з метою забезпечення їх якості і безпеки для здоров’я споживача
Дод.точки доступу:
Казакова, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку [Текст] / С. М. Запорожська [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 61-68


MeSH-головна:
БАЛЬЗАМЫ -- BALSAMS (снабжение и распределение, экономика)
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (снабжение и распределение, экономика)
ГУБ БОЛЕЗНИ -- LIP DISEASES (лекарственная терапия)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Мета: проведення маркетингового аналізу лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку. Матеріали та методи: дані аналітичної системи «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research», а також внутрішньогосподарського обліку реалізації косметичних засобів в аптеках Харківської, Київської, Одеської, Тернопільської областей; порівняльний, графічний, логічний, математико-статистичний і методи маркетингового аналізу ринку. Результати. Установлено, що сегмент ринку лікувальних бальзамів для губ є імпортозалежним (72,22 %) та сегментованим за різними компаніями. Спостерігається домінування (55,56 %) продукції європейських компаній-виробників лікувальних косметичних засобів. Переважна більшість (94,44 %) засобів відрізнялись комплексною лікувальною дією, описаною в інструкції, і мали у складі від 2-х і більше біологічно активних речовин. Найбільша кількість асортиментних позицій припадала на такі фірми, як «Uriage», «La Roche», «Belweder» (Франція). Вітчизняний асортимент засобів був представлений усього трьома фірмами: «Біокон» (3 асортиментних позиції), «Irene Bukur» та «Siela Cosmetic» (по одній асортиментній позиції відповідно). Установлено, що більше половини (66,67 %) асортиментних позицій є малодоступними для населення країни, оскільки належать до групи «високовартісних» (середньозважена роздрібна ціна становить від 100,0 грн і вище). Висновок. Враховуючи підвищення рівня вимог споживачів до якості життя та низький рівень платоспроможності населення країни, розробка, й упровадження лікувальних бальзамів, що містять біологічно активні речовини природного походження, мають лікувально-косметичні властивості та є відносно доступними за ціною, є актуальним та перспективним завданням для вітчизняного фармацевтичного ринку
Дод.точки доступу:
Запорожська, С. М.
Панфілова, Г. Л.
Криклива, І. О.
Шостак, Л. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    The current state and the development prospects of the ukrainian market of antihistamines [Text] / O. V. Andryushayev [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - P69-80


MeSH-головна:
ГИСТАМИНА АНТАГОНИСТЫ -- HISTAMINE ANTAGONISTS (экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Nowadays allergy has become a global problem for all humanity. According to the WHO about 30-40 % of the world’s population suffers from allergic diseases. Environment pollution, as well as everyday use of a large number of synthetic substances, contribute to the rapid increase in incidence of allergic reactions. The therapy of these diseases is based mainly on the antihistamine drugs (AHD), which makes it reasonable to study the Ukrainian market of AHD and to identify its promising directions of development. Aim. To study the assortment of antihistamine drugs registered in Ukraine. Materials and methods. The analysis was based on the official sources of information and materials of the previous marketing research using the methods of systematic, graphical and comparative analysis with the subsequent obtaining of explanations and conclusions. Results. During the analysis of the domestic pharmaceutical market regarding the assortment of antihistamines it has been found that 128 drugs are used in Ukraine for the treatment of allergic diseases. The study of distribution by dosage forms has revealed the prevalence of solid dosage forms – tablets and dragee – their percentage is 71 %. The analysis of AHD by the manufacturing countries has shown the import dependence of the Ukrainian market: the foreign manufacturers represent 61 % of the drugs. Moreover, in recent years there is a downward trend of the share of domestic manufacturers (50 % – in 2014; 39 % – in 2019). India is the largest importer of antihistamines at the market (17.2 %); the total market share of the European Union countries is 39 %. The analysis of the current state of the pharmaceutical market has determined a change in the distribution of AHD by INN in favor of the new-generation drugs. The study has revealed the absence of anti-allergic herbal medicines in Ukraine; it substantiates the development of new drugs for the phytotherapy of allergic diseases. Conclusions. The absence of plant-based anti-allergic drugs at pharmaceutical market of Ukraine has been found. Taking into account an increasing popularity of herbal medicines and growing demand for drugs with a good safety profile we have concluded that the development of a new plant-based drug for the allergy treatment is a topical direction for further studies
У наш час алергія стала глобальною проблемою для всього людства. За даними ВООЗ, близько 30-40 % населення земної кулі страждають від алергічних захворювань. Забруднення зовнішнього середовища разом із частим використанням у побуті великої кількості синтетичних речовин сприяють стрімкому розповсюдженню алергічних реакцій. Терапія цих захворювань ґрунтується більшою мірою на застосуванні антигістамінних препаратів (АГП), що обумовлює доцільність дослідження ринку АГП в Україні та виявлення пріоритетних напрямів його розвитку. Мета: дослідження асортименту зареєстрованих в Україні антигістамінних лікарських засобів. Матеріали та методи. Аналіз проводився на основі офіційних джерел інформації та матеріалів попередніх маркетингових досліджень із використанням методів системного, графічного і порівняльного аналізу та наступним одержанням пояснень і висновків. Результати дослідження. У ході аналізу вітчизняного фармацевтичного ринку щодо асортименту антигістамінних лікарських засобів було встановлено, що в Україні зареєстровано 128 препаратів, які застосовуються для лікування алергічних захворювань. Дослідження розподілу за лікарськими формами виявило перевагу твердих лікарських форм – таблетки і драже становлять 71 %. Аналіз АГП за країнами-виробниками показав імпортозалежність ринку – 61 % препаратів представлено імпортними виробниками. При цьому останнім часом спостерігається тенденція до зменшення частки вітчизняного виробника (50 % – у 2014 р.; 39 % – у 2019 р.). Найбільшим імпортером антигістамінних лікарських засобів на ринок є Індія (17,2 %); сумарний внесок країн Європейського Союзу становить 39 %. Аналіз сучасного стану фармацевтичного ринку виявив зміну розподілу АГП за МНН на користь лікарських засобів нового покоління. У ході дослідження виявлено відсутність в Україні протиалергічних лікарських засобів рослинного походження, що дає підстави для розробки нових препаратів для фітотерапії алергічних захворювань. Висновки. Установлено відсутність протиалергічних рослинних препаратів на фармацевтичному ринку України. Враховуючи зростаючу популярність рослинних лікарських засобів та високий рівень попиту на лікарські засоби з хорошим профілем безпеки, ми дійшли висновку, що розробка нового протиалергічного препарату на рослинній основі є актуальним напрямком подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Andryushayev, O. V.
Ruban, О. A.
Masliy, Yu. S.
Iakovlieva, L. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)