Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=УУ14/2022/4 спецвип<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів» [Текст] = First Scientific and Practical Conference with international participation "Communication as a necessary component of the educational process of future doctors and pharmacists" December, 14, 2022 // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Doroszewska, А.
    Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching [Text] / А. Doroszewska // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P5


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Doroszewska, А.
    Teaching communication to midwifery and nursery students [Text] / А. Doroszewska, J. Zawanowska // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P6


MeSH-головна:
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Teaching communication is a crucial matter in teaching nursery and midwifery students taking into consideration professional challenges in a daily contact with patient. Necessary basic communication skills seem to be the same for all medical faculties however specific needs about gaining self-confidence in that area vary depending on the faculty. There are particular uncertainties that differ midwifery and nursery students from those from other disciplines. The aim of the presentation is to show and compare the differences in needs about teaching communication skills between midwifery and nursery students. The goal is to specify the concerns of the midwifery and nursery students about their communication skills. The aim is also to deliver the instructions to communication teachers at medical universities to help to adjust the tools to the deficits of the students. It is vital to address specific students anxieties in communication matter
Дод.точки доступу:
Zawanowska, J.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Chylińska, J.
    Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university [Text] / J. Chylińska, D. Włodarczyk // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P7


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (обучение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: Psychosocial aspects of care delivered to patients are crucial in providing high quality medical services, leading to increased health outcomes. Therefore, medical doctors need to be well prepared to understand processes underlying patients’ health-related functioning, as well as the factors affecting their own professional well-being. Department of Health Psychology of the Medical University of Warsaw, has offered courses in psychology and communication to students of various divisions of the university for over 55 years. In our presentation, we would like to focus mainly on the Medical Psychology course, dedicated to the students of the Medical Faculty. Aims: Our goal is to briefly present the content of the Medical Psychology course and strategies we found useful in our experience, in the context of relationship with medical communication
Дод.точки доступу:
Włodarczyk, D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах [Текст] / С. М. Басманов [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 9


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (организация и управление)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (организация и управление)
Анотація: Перелічимо основні труднощі з якими доводиться стикатися викладачам кафедри. У нормальних умовах онлайн викладання може бути однією з форм роботи, при цьому бути вельми прогресивним. Відповідно до наказів Ректора, вимог МОЗ України навчання англомовних студентів відбувається лише в онлайн форматі. На нашій кафедрі одночасно читаються два цикли: 1. Анестезіологія та інтенсивна терапія та 2. Екстрена та невідкладна медична допомога. Слід зауважити, що при неабиякому теоретичному навантаженні, яке закладено в обидва ці курси, багато часу і зусиль витрачається на виклад і навчання суто практичним навичкам. Інтенсивна терапія та лікування критичних хворих включають значну кількість практичних процедур і умінь. Наша спеціальність і, власне, обидва цикли є інтегративними, досить складними. Коли одночасно студентам доводиться користуватися знаннями, отриманими на ранішних курсах і циклах. Іноді для них це дуже складно. Тим більше, що у ряду учнів є суттєві прогалини навіть у знаннях, які вони мали б отримувати ще в середній школі. Однак, швидкість Інтернету і сама наявність зв’язку, різниця в часових поясах, вплив місцевих національних особливостей, відсутність прямого безпосереднього впливу особистості викладача на студентів створює низку труднощів з якими необхідно зважати. Свого часу довго дискутувалося питання, скільки викладачів мають вести групу. Питання вирішено на користь одного викладача, щоб зберегти особистий вплив на студентів. Зрозуміло, у спеціальних ситуаціях ми використовуємо досвід доктора працюючого в нейрохрургії (к.м.н. Мамонова) або просимо нашого головного спеціаліста (зав. каф. проф. С. О. Дубров) провести окремі заняття. Основне, зрозуміло, прищепити студентам повагу до спеціальності. Сподіваємося, що у більшості випадків цього вдається досягти
Дод.точки доступу:
Басманов, С. М.
Олійник, О. В.
Ярославська, С. М.
Стрєпетова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Біденко, Н. В.
    Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого [Текст] / Н. В. Біденко, О. І. Остапко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
спілкування з дітьми -- вміння спілкуватися -- відчуття колегіальності
Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності
Дод.точки доступу:
Остапко, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України [Текст] / Ю. М. Бойко [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 12-13


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (тенденции)
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
АВАРИЙНЫЙ РАДИОАКТИВНЫЙ ВЫБРОС -- RADIOACTIVE HAZARD RELEASE (профилактика и контроль, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
starlink -- громадське здоров'я -- транкінговий зв'язок
Анотація: В зв’язку з інтервенцією країни агресора на територію держави України, для збереження здоров’я населення (відповідно до визначення ВООЗ: соціального, біологічного та психологічного), вітчизняна медична система має бути готова до всіх варіантів сценаріїв з розвитком масштабних катастроф. Ключовим аспектом являться профілактика виникнення стресових та панічних настроїв серед населення, що досягається шляхом проведення комунікаційних заходів направлених на інформування населення заздалегідь стосовно алгоритмів реагування на інциденти та надзвичайні ситуації у відповідності до існуючих планів дій ДСНС, медичних формувань та місцевої влади. В останні роки тенденція впровадження новітніх підходів до розвитку комунікаційних наук набула неабиякого розвитку, що значно допомогло та спростило життя під час карантинних заходів та трагічних подій з якими зіткнулася наша країна. Беручи до уваги всі питання комунікації, нам не варто забувати їх важливість, так як вони є фундаментальним підґрунтям в забезпеченні зв’язку медичних (клінічних закладів та установ системи Громадського здоров’я) органів і систем законодавчої та виконавчої влади під час надзвичайних ситуацій спричинених використанням особливо небезпечних агентів хімічного, біологічного, радіаційного та ядерного характеру. Мета: Оцінити вплив та значення сучасних комунікаційних технологій в системі реагування на надзвичайні події, дослідити методи комунікації, які можливі при відключенні мереж зв’язку та інтернету під час надзвичайних ситуацій пов’язаних з використанням ХБРЯ агентів
Дод.точки доступу:
Бойко, Ю. М.
Козак, Н. Д.
Гринзовський, А. М.
Калашченко, С. І.
Луцак, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бондар, С. С.
    Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації [Текст] / С. С. Бондар // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 14-15


MeSH-головна:
ТРАНСПЛАНТАЦИЯ ОРГАНА -- ORGAN TRANSPLANTATION (законодательство и юриспруденция, тенденции)
ДОНОРЫ ТКАНЕЙ -- TISSUE DONORS (законодательство и юриспруденция)
МОЗГА ГОЛОВНОГО СМЕРТЬ -- BRAIN DEATH (законодательство и юриспруденция)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции)
Анотація: Рівень розвитку медицини досяг можливостей використання для збереження і продовження життя людини трансплантології, однієї із найбільш високо технологічних галузей сучасної медицини. Україна значно відставала від розвинутих країн по кількості трансплантованих органів внаслідок недостатнього правового унормування цього процесу та фінансування. На сьогодні створена необхідна законодавча база для проведення трансплантації, для її реалізації прийнято ряд нормативних документів МОЗ України, створена необхідна організаційно-матеріальна основа доля проведення трансплантації. На базі практичних та наукових медичних установ створені центри трансплантації, які оснащені необхідним медико-технічним устаткуванням, витратними матеріалами, проведено і проводиться навчання лікарів-трансплантологів. Мета: Висвітлення питань комунікативних навичок трансплант-координатора при організації процесів трансплантації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Власенко, О. М.
    Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання [Текст] / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 16-17


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
Кл.слова (ненормовані):
медична освіта
Анотація: Комунікації та й загалом, система взаємовідносин між викладачем та студентом може розглядатись як один із основних інструментів побудови освітнього процесу. Актуальність вирішення проблем комунікацій, сьогодні, є гострою як ніколи. Зазначимо, що за час карантинних заходів, які тривали майже два роки, в університеті було реалізовано інформаційно-освітнє середовище, використання якого покликане об’єднати всіх учасників освітнього процесу та забезпечити потреби як викладачів, так і студентів у навчальних ресурсах і матеріалах. Однак виклики сьогодення, які постали після повномасштабного вторгнення країни агресора, перед медичною системою освіти потребують ґрунтовного аналізу освітнього процесу та відповідно зумовлюють до пошуку нових адекватних педагогічних підходів. Комунікація окрім передачі даних в часі і просторі від реципієнта до комуніканта (викладач - студент) є системою взаємовідносин та спілкування між основними учасниками осітнього процесу. Тому доцільне дослідження не тільки на предмет: за допомогою яких цифрових технологій здійснюється комунікація під час змішаного навчання, а й самого характеру комунікації між викладачем та студентами. Мета: Дослідження комунікативних аспектів у системі вищої медичної освіти, а також визначення психологічних особливостей міжособистісної взаємодії викладачів та студентів медичного університету
Дод.точки доступу:
Микитенко, П. В.
Кучеренко, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гнатюк, В. В.
    Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта [Текст] / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 18-19


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (психология, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология, тенденции)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- харизматичні особистості
Анотація: Дуже часто ми чуємо, що цій лікар є кращим за інших, а в аптеці, звертаємося саме до певного фармацевта за консультацією та допомогою. Що рухає людиною коли вона обирає того чи іншого фахівця. Чи лише довіра до його професіоналізму чи ще щось? Мета: Проаналізувати значення та оцінити важливість харизми у професійні діяльності лікаря та фармацевта. Матеріали і методи: Аналіз сучасної наукової і художньої літератури, відеоматеріалів, інтернет джерел
Дод.точки доступу:
Дяченко, В. Ю.
Самойлов, Є. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології [Текст] / А. С. Демидчук [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 20


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
Анотація: Комунікативні навички у студентів-медиків, як у майбутніх лікарів, потрібно починати опрацьовувати вже з перших курсів. Вони є такими ж обов’язковими як і інші професійні. Студентам потрібно чітко визначити, які навички вони можуть використовувати під час вирішення тих чи інших комунікативних задач у навчальному процесі. Надання студентам молодших курсів медичних спеціальностей можливостей брати участь у дослідницько-навчальній роботі, скоріш за все, вплине на їхні погляди на навчання, закладе розуміння комунікації у колективі та може вплинути на їхнє рішення продовжувати навчання до закінчення ВУЗу. Основною метою теоретичних кафедр є методичний процес формування комунікативної компетентності в склад якої входить формування навичок психологічної комунікації (переконання, впливу), підтримка та допомога; підвищення психоемоційної стійкості; розширення вербальних та невербальних засобів комунікації. Також, однією з найважливіших результатів успіху, яка не є частиною стандартизованих програм професійної підготовки, є розвиток правильного мислення для загального командного навчання. Мета: Оцінка отримання студентами молодших курсів медичних спеціальностей змішаної форми навчання отримання комунікативних компетентностей та культури спілкування у групі та під час проведення практичної частини заняття
Дод.точки доступу:
Демидчук, А. С.
Кондаурова, Г. Ю.
Раскалєй, Т. Я.
Шамало, С. М.
Раскалєй, В. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Жук, О. В.
    Комунікативний процес: природа, структура, аспекти [Текст] / О. В. Жук // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: Особливий вид спілкування це комунікаційна діяльність: передача інформації від комунікатора (джерело) до реципієнта (одержувач) за допомогою певного каналу. Комунікативний процес є суттю спілкування: встановлення й підтримання контактів. Головною метою комунікативного процесу є забезпечення розуміння інформації, тобто повідомлень. Щоб з’ясувати природу комунікативного процесу розглянемо деякі моделі комунікацій. Однією з перших була розроблена комунікаційна модель Г.Лассуелла, 1948р. (Lasswell H. D. (1948)). Згідно цієї формули комунікація розглядається як відповідь на питання: ХТО - ЩО (повідомлення) - КАНАЛ - КОМУ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Г. М. Зайцева [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: Вища фармацевтична освіта зазнає змін відповідно до потреб системи охорони здоров’я та вимог міжнародних стандартів. Головна мета вищої фармацевтичної освіти - забезпечення висококваліфікованої підготовки фармацевтів, здатних до критичного мислення та до приймання свідомих та якісних рішень у різних практичних ситуаціях професійного спрямування. У зв’язку з цим зазнати змін має і стиль педагогічного викладання дисципліни «Загальна та неорганічна хімія». При цьому основними завданнями стають формування всебічно освіченої людини та стійкої мотивації до постійного самовдосконалення, надання необхідних знань, навичок, умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій та науки (Рева та ін., 2020; Пельо та ін., 2020). Мета: Висвітлити особливості педагогічного підходу та комунікативної взаємодії викладачів і студентів при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Дод.точки доступу:
Зайцева, Г. М.
Рева, Т. Д.
Пушкарьова, Я. М.
Гождзінський, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Коломієць, Т. В.
    Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови [Текст] / Т. В. Коломієць // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів є дуже важливим для їх професійного та особистісного розвитку. Формування комунікативних навичок відбувається не тільки під час вивчення фахових дисциплін, а й у процесі вивчення іноземної мови. Для цього на заняттях з іноземної мови використовуються такі методи, як моделювання комунікативної ситуації, кейс-метод, метод емпатії, метод проєктів, ділові та рольові ігри тощо. Вступ: Процес розширення та зміцнення міжнародних економічних зав’язків визначає потребу в підготовці кваліфікованих спеціалістів, які володіють іноземною мовою на рівні, достатньому для усного та письмового спілкування із зарубіжними партнерами в професійній діяльності. Сучасні стандарти освіти регламентують необхідність оволодіння студентами не тільки знаннями, але й розвиток особистісних та пізнавальних компетентностей. Мета: виявити можливості формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кучин, Ю. Л.
    Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
Анотація: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Дод.точки доступу:
Ергард, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Лехніцька, С. І.
    Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта [Текст] / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: Важливою частиною професійної підготовки фармацевта є формування комунікативних навичок, і відповідно, засвоєння спеціальної термінологічної складової, знання якої забезпечуватимуть якісну роботу із навчальним матеріалом, довідниковою літературою, веденням і обробкою медичної і соціальної документації та інформації. Мета: Зумовлена необхідністю цілісного і комплексного аналізу термінологічної складової професійної комунікації майбутнього фармацевта для подальшої реалізації у науковій та науково-виробничій сфері. Методи: Класифікаційний, описовий, зіставний
Дод.точки доступу:
Саханда, І. В.
Литвин, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Лимар, Л. В.
    Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя [Текст] / Л. В. Лимар // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 32


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРОФЕССИИ -- HEALTH OCCUPATIONS (обучение, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (обучение)
Анотація: Високий рівень сформованості англомовної комунікативної академічної та фахової (медичної) компетентності забезпечує майбутнім докторам філософії галузі Охорона Здоров’я можливість представляти результати власного дослідження у світі, а також безпосередньо взаємодіяти зі світовою академічною та фаховою спільнотою. Мета: Визначити особливості сформованості структури англомовної комунікативної академічної та фахової компетентності майбутніх докторів філософії-медиків, з метою удосконалення підготовки в системі післядипломної освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Литвиненко, Н. П.
    Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів [Текст] / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 33-32


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, организация и управление, тенденции)
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Комунікативні навички - це важливий компонент професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців, які забезпечують обмін інформацією та формуються на основі мовленнєвих дій. Професійні комунікативні навички - це навички спілкування фахівців певної галузі в межах їхньої діяльності. Рівень сформованості такого виду комунікативних навичок - умова, за якої може бути продуктивною професійна комунікація. У галузі медичної освіти актуальним аспектом є формування професійних комунікативних навичок у контексті підготовки висококваліфікованого лікаря. Такі навички реалізуються насамперед у мовленнєвих діях, що забезпечують спроможність лікаря здійснювати продуктивну фахову комунікацію. Комунікативні навички майбутніх лікарів (здатність вступати в контакт, вести опитування, обстеження, давати рекомендації, здійснювати керівництво процесом лікування та ін.) багато в чому визначають успішність їх діяльності. Причина цього полягає насамперед у тому, що сучасний лікар повинен не лише володіти сукупністю спеціальних знань, а бути особистістю з певним ціннісним світоглядом, морально-етичними принципами та моделями комунікативної взаємодії
Дод.точки доступу:
Сергієнко, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Любарець, С. Ф.
    Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення [Текст] / С. Ф. Любарець // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (организация и управление)
Анотація: Актуальним питанням сьогодення є моделювання багатофункціонального середовища в освітньому просторі, зокрема шляхом впровадження дистанційного навчання (Наказ МОН України № 466 від 25.04.2013). Керівництво закладу вищої освіту “Національний медичний університет (НМУ) імені О.О. Богомольця” приділяє значну увагу питанню розробки та впровадження сучасних підходів до дистанційного навчання. Мета: Проаналізувати особливості впровадження дистанційного навчання студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології та профілактики стоматологічних захворювань НМУ в умовах сьогодення (пандемії, воєнний стан)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)