Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (15)Бібліотечні видання (1)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=додатки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.
Шифр: СУ36/2013/7/8
   Журнал

СтоматологИНФО . - Виходить щомісячно
2013р. N 7/8 . - 51.74, р.
Зміст:
Акредитація закладів охорони здоров’я. - С.1-87
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. №765 «Про затвердження Порядку державної акредитації закладу охорони здоров’я». - С.4-7
Стандарти державної акредитації лікувально-профілактичних закладів. - С.8-37
Інформаційна картка адміністративної послуги з проведення акредитації закладу охорони здоров’я. - С.38
Інформаційна картка адміністративної послуги з видачі дубліката акредитаційного сертифіката. - С.39
Інформаційна картка адміністративної послуги з переоформлення акредитаційного сертифіката. - С.40
Про затвердження стандартів надання адміністративних послуг Міністерством охорони здоров’я України. - С.41-42
Пояснення до загальної схеми процесу акредитації закладу охорони здоров’я. - С.43-44
Деякі корисні додатки. - С.45
Нормативно-правова база, що регламентує організацію роботи закладів охорони здоров’я. - С.45
Примерное «Положение об организационной структуре стоматологической клиники, занимающейся лечением зубов, пародонта, зубопротезированием, имплантологией, исправлением прикуса и профилактикой». - С.46-47
Аналіз діяльності медичного центру ТОВ «Панацея» щодо якості медичних послуг (допомоги) та критерії її оцінки. - С.48
АТЕСТАЦІЯ ЛІКАРІВ. - С.49
Про подальше удосконалення атестації лікарів. - С.50-56
Номенклатура лікарських спеціальностей. - С.57
Про затвердження Положення про проведення іспитів на передатестаційних циклах. - С.58-61
Про подальше удосконалення системи післядипломної підготовки лікарів (провізорів). - С.62
Стандарт надання адміністративної послуги Міністерством охорони здоров’я України з атестації лікарів. - С.70-72
Про проведення атестації лікарів (провізорів) — інтернів на визначення знань та практичних навиків у 2012/2013 навчальному році. - С.73-74
Про порядок направлення на стажування лікарів і їх наступного допуску до лікарської діяльності. - С.75
Про затвердження Положення про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти III-IV рівня акредитації медичних факультетів університетів. - С.75
Положення про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти III-IV рівнів акредитації медичних факультетів університетів. - С.76-82
Роз’яснення щодо правильного використання посад «лікар (провізор)-стажист». - С.83
Порядок табелювання працівників, які перебувають на навчанні з відривом від виробництва та без (передатестаційний цикл (ПАЦ) для отримання кваліфікаційної категорії). - С.84
Чи втрачає лікар-жінка право на атестаційну категорію під час перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку?. - С.84
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Деякі корисні додатки [Текст] // СтоматологИНФО. - 2013. - № 7/8. - С. 45

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ТУ7/2020/2
   Журнал

Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2 . - 80.59, р.
Зміст:
Рекалова, О. М. COVID-19 — нова вірусна інфекція: патогенез, діагностика, лікування / О. М. Рекалова. - С.7-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рекалова, О. М. Лабораторна діагностика імуноопосередкованих реакцій гіперчутливості до препаратів у хворих на туберкульоз легень / О. М. Рекалова [та ін.]. - С.21-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Матвієнко Ю. О., Панасюкова О. Р., Грабченко Н. І., Ясирь С. Г., Тлустова Т. В., Тараненко А. В.
Петренко, В. І. Особливості клінічного перебігу, діагностики та лікування пневмонії, спричиненої SARS-CoV-2 / В. І. Петренко [та ін.]. - С.29-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Норейко С. Б., Мостепан Т. В., Аксютін Г. В., Попова Л. І., Патюк Ю. О., Гамачек М. В., Гречанюк Ю. О., Бондаренко Я. В.
Дужий, І. Д. Порівняння ефективності лікування хворих на туберкульоз легень в умовах реорганізації фтизіатричної служби / І. Д. Дужий, Г. П. Олещенко. - С.37-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шевченко, О. С. Психологічні та психічні розлади у хворих на туберкульоз / О. С. Шевченко [та ін.]. - С.45-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петренко В. І., Киба В. П., Погорєлова О. О.
Про затвердження стандартів охорони здоров’я при туберкульозі. - С.53-74
Ліпоарабіноманнановий тест бокового зсуву (тест сечі LF-LAM) для діагностики туберкульозу в осіб, що живуть з вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ). Оновлення політики (2019). Додатки. - С.74-77
9-й Регіональний симпозіум з питань лікування туберкульозу в країнах Східної Європи та Центральної Азії. - С.78
Науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні питання фтизіатрії та пульмонології», присвячена 95-річчю від дня заснування кафедри фтизіатрії та пульмонології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. Київ, 2020. - С.79-101
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Ліпоарабіноманнановий тест бокового зсуву (тест сечі LF-LAM) для діагностики туберкульозу в осіб, що живуть з вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ). Оновлення політики (2019). Додатки [Текст] = Lateral flow urine lipoarabinomannan assay (LF-LAM) for the diagnosis of active tuberculosis in people living with HIV. Policy update 2019. Annexes // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 2. - С. 74-77


MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY (диагностика, моча, патофизиология, этиология)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (диагностика, патофизиология)
УРИНАЛИЗИС -- URINALYSIS (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Khlunovska, L. Yu.
    Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application [Text] = Оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання з використанням додатку google forms / L. Yu. Khlunovska // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P96-100. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
додатки -- здобуття освіти -- опитування студентів -- цифрові технології
Анотація: The objective of the article – to analyze the effectiveness of assessing the 4th year students’ knowledge during distance learning using the Google Forms application. Material and methods. Foreign students of Bukovinian State Medical University of the 4th year of education by «Medicine» specialty study «Pediatrics» discipline which includes 12 topics. Here is an example of an option for evaluating students’ knowledge acquired during a practical session on topic No 9 «Functional and organic diseases of the gastrointestinal tract in children». For the purpose of assessment, students were asked to solve the Google Form. During the use of this form (2020-2022 years of education), 257 responses were received from students of the 4th year by «Medicine» specialty of the Medical Faculty No 3. The possibility of using Google Forms for objective assessment of students’ knowledge during distance learning was analyzed
Мета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms. Матеріал і методи. Іноземні студенти Буковинського державного медичного університету 4 курсу спеціальності «Медицина» вивчають дисципліну «Педіатрія», яка включає 12 тем. Наводимо приклад варіанту оцінювання знань студентів, отриманих під час практичного заняття з теми No 9 «Функціональні та органічні захворювання шлунково-кишкового тракту в дітей». З метою оцінювання знань студентам було запропоновано заповнити відповідну Google Form. За час використання цієї форми (2020-2022 роки навчання) отримано 257 відповідей від студентів 4 курсу спеціальності «Медицина» медичного факультету No 3. Була проаналізована можливість використання Google Forms для об’єктивного оцінювання студентів під час дистанційного навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)