Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения служб маркетинг -- исп -- организ -- тенденции<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Частина 4. «Зовнішні впливачі» [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 2. - С. 74-75

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft SkiLLs («м’які навички») - особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок» [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2012. - № 3. - С. 54-55

Рубрики: Стоматологи--обуч--психол

   Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции


   Карьера--организ--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)