Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения служб маркетинг -- исп -- тенденции<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Конкуренти. Частина З [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 1. - С. 78-79

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--тенденции

   Стоматологические кадры лечебных учреждений--организ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Секрет успішних людей Soft Skills («м’які навички») - особистий розвиток кар’єри з використанням навичок міжособистісного спілкування [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2012. - № 2. - С. 67-69

Рубрики: Стоматологические кадры--методы--обуч--организ--эконом

   Здравоохранения служб маркетинг--исп--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)