Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методы обучения и организация учебного процесса<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.


    Лоскутов, А. Е.
    Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам [Текст] = Application of interactive methods of education in the teaching of traumatology and orthopedics to foreign students / А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

Анотація: Отражен опыт использования интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам. Обсуждаются особенности применения кейс-метода, метода решения проблемных ситуаций, «мозгового штурма», конкурентных и кооперативных групп. Подчеркивается их положительная роль в усвоении учебного материала. Раскрыты положительные свойства метода «деловой игры» в стимулировании развития клинического мышления у студентов. Применение интерактивных методов при обучении иностранных студентов позволяет повысить качество усвоения информации, способствует отработке навыков поиска правильного решения клинической ситуации
Дод.точки доступу:
Синегубов, Д. А.
Олейник, А. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе [Текст] = The experience of using student conferences in the pedagogical process / В. Д. Гирка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 19-21. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

Анотація: Участие в студенческих конференциях является ярким событием в жизни студента высшего учебного заведения. Опыт, полученный во время подготовки и в ходе самой конференции, помогает студенту выбрать свой путь в науку или практику. В данной статье отображен опыт использования научно-практических студенческих конференций в медицинском колледже Харьковской медицинской академии последипломного образования в процессе обучения клиническим дисциплинам хирургического профиля. Проанализировано влияние проведенных студенческих научно-практических конференций на дальнейший выбор студентов в продолжении образования. Основное внимание авторы уделяют научно-исследовательской работе студентов отделения «Сестринское дело». Освещена роль научно-практической конференции в формировании профессиональных компетенций студентов. Их проведение представляется перспективным способом самостоятельной внеаудиторной работы студента, способствует расширению кругозора и профессиональной самореализации
Дод.точки доступу:
Гирка, В. Д.
Потапова, Л. Н.
Бердиков, И. А.
Савенко, Б. О.
Мехтиханов, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах [Текст] = Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions / Е. В. Хомченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

Анотація: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті
Дод.точки доступу:
Хомченко, Е. В.
Кузнецова, А. В.
Жадан, Т. П.
Маркова, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам [Текст] = Vebinar as a means of improving motivation to study disciplines / В. Д. Гирка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 26-29. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

Анотація: Вебинар является относительно новым видом проведения практических занятий. Использование интернет-ресурсов способствует расширению возможностей обычного занятия, позволяет включить в процесс специалистов, находящихся далеко от места его проведения. Одной из форм вебинара является интернет-конференция, проводимая в режиме реального времени. В статье подводятся итоги проведенных интернет-конференций. Отмечается активный интерес к подобным конференциям не только у студентов, но и у преподавателей. Интерактивность конференции способствует появлению духа научного соперничества между студентами, выявлению сильных и слабых сторон в процессе профессиональной подготовки в том или другом учебном заведении. По мнению авторов статьи, интернет-конференции способствуют улучшению качества профессиональной подготовки студентов, а также более тесному межколледжному сотрудничеству в педагогическом процессе
Дод.точки доступу:
Гирка, В. Д.
Жмурко, С. Г.
Бердиков, И. А.
Сайко, Д. В.
Мехтиханов, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями [Текст] = Organization of the educational process for students with disabilities / А. В. Кузнецова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

Анотація: Студенческие годы — это пора интенсивного взросления. В этот период происходит развитие самосознания личности, формирование таких качеств, как социальная ответственность, независимость в выборе пути развития, критичность мышления. Современное обучение направлено на установление продуктивного педагогического взаимодействия студента и преподавателей с использованием средств информационных и телекоммуникационных технологий. Исходя из нашего опыта, основными проблемами в обучении студентов-инвалидов являются ограничения в коммуникации и трудности получения учебной информации. В связи с этим нами применялась специальная методика, включающая в себя учебно-методический, коммуникативный, оценочно-рефлексивный элементы и предметный, модульный и учебный уровни практического воздействия. В новых экономических условиях обострились проблемы обучения и трудоустройства студентов-инвалидов. Это требует особого внимания к научно-методическим аспектам тифлопедагогики
Дод.точки доступу:
Кузнецова, А. В.
Бавыкина, Т. П.
Жадан, Т. П.
Калуцкая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дрогомерецька, О. І.
    Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології [Текст] = Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Дод.точки доступу:
Курилів, Г. М.
Мигович, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Текст] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Дод.точки доступу:
Мікулець, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології [Текст] = Clinical setting modeling – standard of doctors’ simulative learning program at the department of neonatology / Т. М. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY (методы, оборудование, обучение, организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РЕАНИМАЦИЯ -- RESUSCITATION (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Анотація: У статті розглядаються сучасні принципи та методика симуляційного навчання лікарів шляхом моделювання клінічних ситуацій та відповідне матеріальне і методичне забезпечення виконання практичних навиків первинної реанімації новонароджених згідно з вимогами LICOR 2015 р.
Дод.точки доступу:
Клименко, Т. М.
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.
Карапетян, О. Ю.
Закревський, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Козлова, І. О.
    Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини [Текст] = The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists / І. О. Козлова, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение)
Анотація: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Дод.точки доступу:
Федоров, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Текст] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Дод.точки доступу:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)