Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое -- тенденции<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-14 
1.


    Білай, І. М.
    Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 22-24

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

   Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Білай, І. М.
    Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2007. - № 1. - С. 22-25

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч

   Образование фармацевтическое--тенденции


   Фармакология клиническая--обуч


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Хомік, Є. В.
    Адаптація коледжу до Болонської системи освіти / Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 101-103

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

   Фармация--обуч


   Конференции


Дод.точки доступу:
Бойчук, І. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кресюн, В. Й.
    Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті [Текст] / В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 111-112

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

   Фармация--обуч


   Конференции


Дод.точки доступу:
Стречень, С. Б.
Тимчишин, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті [Текст] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 63-65.

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

Дод.точки доступу:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.

Примірників всього: 1
ВС (1)
Вільні: ВС (1)

Знайти схожі

6.


    Лазоришинець, В.
    Роль біоетики у вищій медичній та фармацевтичній освіті етичний кодекс лікаря України / В. Лазоришинець, М. Банчук, О. Волосовець // Вісник фармакології та фармації. - 2009. - № 4. - С. 42-45

Рубрики: Биоэтика

   Этика медицинская


   Этика фармацевтическая


   Образование медицинское--тенденции


   Образование фармацевтическое--тенденции


Дод.точки доступу:
Банчук, М.
Волосовець, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дедишина, Л.
    Молодість фармації зростає у Харкові [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2009. - № 12. - С. 36-38

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Друга вища освіта у сфері якості від Національного фармацевтичного університету. Спеціальність «Якість, стандартизація та сертифікація» [Текст] // Провизор. - 2010. - № 14. - С. 14-16

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Пухальская, В. Г.
    Инновационные образовательные технологии в фармации [Текст] / В. Г. Пухальская, А. И. Довгий, И. Б. Жукова // Фармация. - 2010. - № 5. - С. 46-48

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

   Фармация--обуч


Дод.точки доступу:
Довгий, А. И.
Жукова, И. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Чупандина, Е. Е.
    Развитие фармацевтического образования в условиях модернизации [Текст] / Е. Е. Чупандина // Фармация. - 2010. - № 7. - С. 46-49

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)