Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Smith, R.
    Медичні видання і фармацевтичні компанії: нелегке співжиття [Текст] / R. Smith // Медицина світу. - 2003. - Т. 15, № 12. - С. 432-438

Рубрики: Периодические издания

   Лекарства


   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І) [Текст] / М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59

Рубрики: Фармация--ист

   Аптечное законодательство


   Украина


   Этика фармацевтическая


   Рекламирование


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М.
Сятиня, М.
Бабський, А.


Знайти схожі

3.


    Кальниш, В.
    25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість [Текст] / В. Кальниш, В. Петрик, М. Галамба // Науковий світ. - 2007. - № 10. - С. 2-4

Рубрики: Сознание

   Рекламирование


   Компьютерные сети, объединения


   Интернет


Дод.точки доступу:
Петрик, В.
Галамба, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кузнецова, И. Д.
    Терапия, основанная на доказательствах [Текст] / И. Д. Кузнецова, Т. Ф. Одегова, А. В. Смирнов // Фармация. - 2007. - № 8. - С. 20-21

Рубрики: Рекламирование

   Интеллектуальная собственность


   Лекарственных средств утверждение


Дод.точки доступу:
Одегова, Т. Ф.
Смирнов, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Матвеева, В.
    Один день из жизни украинской фармации [Текст] / В. Матвеева // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 2. - С. 12-14

Рубрики: Этика фармацевтическая--тенденции

   Украина


   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ткачук, І. О.
    Етичні норми регулювання фармацевтичного бізнесу [Текст] / І. О. Ткачук, Л. Г. Новикова // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 1. - С. 17-19

Рубрики: Фармация

   Рекламирование


   Этика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Новикова, Л. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Хочу быть здоровым и счастливым! [Текст] // Фармацевт практик. - 2008. - № 6. - С. 63-64

Рубрики: Рекламирование

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Турко, Б.
    Медиапланирование: от сложного - к простому [Текст] / Б. Турко // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 6. - С. 36-37

Рубрики: Здравоохранения планирование--организ

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Buckley, J.
    Маркетинг в фарминдустрии: время перемен [Текст] / J. Buckley // Провизор. - 2008. - № 9. - С. 4-9

Рубрики: Экономика фармацевтическая

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кармазин, В.
    Маркетинг в помощь производителям лекарств [Текст] / В. Кармазин // Провизор. - 2008. - № 16. - С. 13-15

Рубрики: Рекламирование

   Экономика фармацевтическая


   Лекарства, информационные службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)