Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Цена экономическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-12 
1.


    Ляшенко, О. В.
    До політики ціноутворення вартості стоматологічних послуг в умовах приватної практики [Текст] / О. В. Ляшенко // Современная стоматология. - 2006. - № 1. - С. 150-151

Рубрики: Стоматологическая помощь--эконом

   Цена экономическая


   Стоматологической практики типы--эконом


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Оценка эффективности ценовой стратегии при реализации медицинских услуг [Текст] // Менеджер здравоохранения. - 2008. - № 12. - С. 59-62

Рубрики: Медико-санитарной помощи экономический сектор

   Цена экономическая


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гильдяева, Г. Н.
    Референтное ценообразование на лекарственные препараты в странах Европы [Текст] / Г. Н. Гильдяева, Д. А. Старых // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2013. - № 3. - С. 45-49. - Библиогр.: с. 49 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ЕВРОПА -- EUROPE
Дод.точки доступу:
Старых, Д. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Scharf, J.
    Зуб против имплантата [Текст] / J. Scharf // Новое в стоматологии. - 2015. - № 1. - С. 24-31


MeSH-головна:
ЗУБОВ АТРАВМАТИЧЕСКОЕ ВОССТАНОВИТЕЛЬНОЕ ЛЕЧЕНИЕ -- DENTAL ATRAUMATIC RESTORATIVE TREATMENT (методы, статистика, экономика)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (патофизиология, профилактика и контроль, реабилитация, экономика, этиология)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ СТОИМОСТЬ -- HEALTH CARE COSTS (статистика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (статистика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 448 від 10.09.2014, № 518 від 01.10.2014, № 536 від 01.10.2014, № 589 від 22.10.2014, № 613 від 05.11.2014, № 619 від 12.11.2014, № 657 від 22.10.2014): постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 [Текст] // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2015. - № 1. - С. 111-117


MeSH-головна:
БЮДЖЕТЫ -- BUDGETS
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Наркевич, И. А.
    Дифференцированный анализ ценовых изменений в коммерческом розничном секторе фармацевтического рынка России и Санкт-Петербурга [Текст] / И. А. Наркевич, А. А. Лин, А. С. Орлов // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2015. - № 6. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0367-3014


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Дод.точки доступу:
Лин, А. А.
Орлов, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Клименюк, Ю.
    Категорийный менеджмент — процесс управления товарными категориями [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2016. - № 12. - С. 30-32


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, тенденции, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, тенденции, экономика)
Анотація: В прошлом номере мы представили классическую модель категорийного менеджмента (КМ). Давайте разберем эту модель подробней
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Байгуш, Ю. В.
    Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства [Текст] / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 63-74


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (экономика)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS (экономика)

Анотація: Мета: теоретичне обґрунтування та проведення дослідження впливу маркетингових і економічних факторів на формування ціни лікарського засобу на основі соціально орієнтованого підходу на прикладі неселективного β-блокатора із судинорозширювальною дією карведилолу. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний і економічний методи. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо методичного обґрунтування підходів до використання маркетингових і економічних складових соціально орієнтованої маркетингової товарної політики щодо установлення вартості розробки та формування ринкової ціни на лікарський засіб (ЛЗ). На прикладі таблеток карведилолу 0,015 г практично опрацьовано моделі грошових потоків з урахуванням змін ціни виробника, ринкової ціни та обсягів продажів. Визначено вплив ціни, прибутковості й обсягів продажів на терміни повернення дисконтованих інвестиційних вкладень у розробку нового ЛЗ. Висновки. Обґрунтована можливість і необхідність використання маркетингових та економічних показників продуктового проекту з розробки нового ЛЗ при визначенні підходів до формування ринкової ціни та ціни виробника на новий ЛЗ у соціально орієнтованій маркетинговій політиці виробника
To substantiate theoretically and study the influence of marketing and economic factors on formation of the price of a drug based on the socially oriented approach on the example of a nonselective β-blocker with the vasodilator effect of cardevylol. Materials and methods. As materials scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines in the Pharmstandard company were used; as methods the following ones were applied: generalization, systematization of theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods. Results. The analysis and generalization of materials for the methodological substantiation of approaches to the use of marketing and economic components of the socially oriented marketing commodity policy in determining the cost of the development and formation of market prices for a medicinal product (drug) have been conducted. On the example of carvedilol tablets, 0.015 g, the practical development of cash flow models has been made taking into account the changes in manufacturing prices, market prices and sales volumes. The influence of prices, profitability and sales volumes on the terms of return of discounted investments in the development of a new drug has been determined. Conclusions. The possibility and necessity of using marketing and economical indicators of a product project in developing a new drug when forming the market prices and the manufacturing prices for a new drug based on the socially oriented marketing policy of the manufacturer have been substantiated
Дод.точки доступу:
Семенів, Д. В.
Слободянюк, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Моніторинг асортиментної структури та динаміки цінових показників гепатопротекторів на сучасному фармацевтичному ринку України [Текст] / І. О. Пухальська [та ін.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 3. - С. 407-414


MeSH-головна:
ПЕЧЕНИ БОЛЕЗНИ -- LIVER DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ГЕПАТОПРОТЕКТОРЫ -- HEPATOPROTECTIVE AGENTS (терапевтическое применение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Анотація: Проблема чималої поширеності захворювань печінки – одна з основних для охорони здоров’я у світі. Для профілактики, лікування захворювань печінки нині використовують етіотропні засоби: вакцини, противірусні препарати тощо. Крім того, в лікарській практиці часто використовують препарати, що призначені для додаткової терапії захворювань печінки – так звані гепатопротектори, різні і за хімічним складом, і за механізмом дії та спрямовані на підвищення стійкості печінки до несприятливих факторів. Мета роботи – комплексний асортиментний аналіз фармацевтичного ринку України в рамках групи гепатопротекторів і визначення його цінового діапазону. Матеріали та методи. Дослідження здійснили за даними Державного реєстру лікарських засобів України, Міжнародної класифікації хвороб 11 видання (МКХ-11, ICD-11), що введене в дію 18 червня 2018 р., наказу МОЗ України від 18.04.2019 р. № 892 «Про затвердження одинадцятого випуску Державного формуляра лікарських засобів і забезпечення його доступності», Національного переліку основних лікарських засобів, що затверджений постановою КМУ № 333 від 25.03.2009 р. (станом на 07.05.2019 р.) й аналітичної системи фармацевтичного ринку «Фармстандарт» компанії Моріон за 2019 р. і перше півріччя 2020 р. Під час дослідження використали системний, структурний, логічний, узагальнювальний методи. Результати. Виявили, що вітчизняний ринок гепатопротекторів доволі насичений українськими та закордонними виробниками (переважно з Індії, ФРН, Франції, Італії, КНР, Швейцарії). Аналіз динаміки цін препаратів цієї групи показав: за 2017–2020 рр. відбулося суттєве підвищення цін на всі препарати представлених підгруп, що можна пов’язати з нестабільністю валютного ринку. За результатами структурного аналізу гепатопротекторів, підгрупа A05A X10 – комбіновані препарати становлять більшість (57, 51, 67, 55 найменувань відповідно за роками, які взяли для дослідження). Найменша за кількістю – підгрупа A05B A06 Орнітин оксоглурат (у 2017 р. вітчизняні виробники не зареєстрували жодного найменування лікарського засобу). Частка українських препаратів у цьому сегменті становила 86,20 %, 84,12 %, 68,00 %, 56,79 % (I півріччя 2020 року) відповідно до року дослідження. Висновки. Асортиментний аналіз за період 2017–2020 рр. (I півріччя) показав насиченість вітчизняного фармацевтичного ринку гепатотропними лікарськими засобами. На підставі структурного аналізу визначили, що найбільшу частку фармацевтичного ринку України становлять вітчизняні лікарські засоби – від 56,79 % до 86,20 % (відповідно до року дослідження). Аналіз динаміки цін свідчить про низьку доступність імпортних препаратів для деяких підгруп: в A05A A02 Кислота урсодезоксихолева ціновий діапазон у 2019–2020 рр. становив 1207,57–2376,15 грн, у підгрупі A05B A06 Орнітин оксоглурат – 1397,99–2557,55 грн.
Дод.точки доступу:
Пухальська, І. О.
Адаба, Мухамед
Гудзенко, О. П.
Дроздов, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Немченко, А. С.
    Удосконалення сучасних підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну [Текст] / А. С. Немченко, В. М. Назаркіна // Фармац. журн. - 2020. - N 5. - С. 23-33


MeSH-головна:
ИНСУЛИН -- INSULIN (фармакология, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Анотація: Цукровий діабет є важким невиліковним захворюванням, що потребує особливої уваги з боку суспільства та уряду через високу поширеність, тяжкість ускладнень та високу вартість засобів лікування, діагностики та самоконтролю. Тому розроблення ефективної системи регулювання цін та відшкодування вартості для забезпечення максимального покриття є актуальною проблемою сьогодення. Метою роботи є обґрунтування підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну
Дод.точки доступу:
Назаркіна, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)