Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Марценюк, В. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вайда А. Р., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Господарський А. Я.
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США) / В. П. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Я. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань / Г. Б. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. В. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. В. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи / О. М. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Я. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. О. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. І. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. О. Особливості системи вищої освіти у США / Н. О. Ліщенко [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Прокопчук, А. І. Особливості медсестринської освіти у США / А. І. Прокопчук [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Усинська, О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни) / О. С. Усинська [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Мілевська, Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. С. Мілевська [и др.] . - С.50-51
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Лепявко А. А.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С. М. Андрейчин, В. О. Качор. - С.52-54
Фіра, Л. С. Організація навчання у Карловому університеті / Л. С. Фіра [и др.] . - С.55-56
Інші автори: Острівка О. І., Сидоренко О. Л., Лихацький П. Г., Соколова Л. В.
Бухтіярова, Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.57-59
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Сидорова І. В.
Гощинський, В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Бабінець Л. С., Воронцов О. О., Боровик І. О.
Бойчук, А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу / А. В. Бойчук [и др.] . - С.62-64
Інші автори: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Стародуб, Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти / Є. М. Стародуб [и др.] . - С.64-66
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є.
Білай, І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.67-70
Дзюбановський, І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Луговий О. Б., Пустовойт Г. Т., Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М.
Мурашко, О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології / О. О. Мурашко. - С.73-79
Бугай, Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана? / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна. - С.80-81
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Марценюк, В. П.
    Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США) [Текст] / В. П. Марценюк // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 8-10

Рубрики: Образования технология

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Особливості системи вищої освіти у США [Текст] / Н. О. Ліщенко [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 40-43

Рубрики: Образование--организ

Дод.точки доступу:
Ліщенко, Н. О.
Прокопчук, А. І.
Марценюк, В. П.
Усинська, О. С.
Мілевська, Л. С.
Лепявко, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Особливості медсестринської освіти у США [Текст] / А. І. Прокопчук [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 44-46

Рубрики: Образование медсестринское

Дод.точки доступу:
Прокопчук, А. І.
Ліщенко, Н. О.
Марценюк, В. П.
Усинська, О. С.
Мілевська, Л. С.
Лепявко, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. В. Банчук [и др.] . - С.6-14
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Вітенко, І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников. - С.32-35
Ждан, В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. О. Пашко [и др.] . - С.42-46
Інші автори: Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М.
Черних, В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Інші автори: Гриценко І. С., Кайдалова Л. Г., Городиська Н. М.
Казаков, В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Ліщенко, Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. О. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.54-56
Господарський, І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні / І. Я. Господарський, О. І. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Б. Чайковський [и др.] . - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л. О., Раскалєй В. Б., Козак Г. І.
Никоненко, О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. С. Никоненко [и др.] . - С.64-65
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Усинська, О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. С. Усинська. - С.66-67
Нейко, Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення / Є. М. Нейко [и др.] . - С.68-69
Інші автори: Глушко Л. В., Середюк Н. М., Мізюк М. І.
Федорців, О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Є. Федорців [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Колесник, Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.75-77
Інші автори: Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Лісовий, В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов. - С.85-86
Педанов, Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.87-88
Мінцер, О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха. - С.93
Крекотень, О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами / О. М. Крекотень, І. В. Олійник. - С.94
Яшан, О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. І. Яшан [и др.] . - С.97-103
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Лепявко, А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США / А. А. Лепявко [и др.] . - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Олійник, О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. В. Олійник [и др.] . - С.108-110
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Яшан О. І., Гнатюк Р. М.
Шкробот, С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті / С. І. Шкробот [и др.] . - С.111-115
Інші автори: Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Гнатюк, Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії / Р. М. Гнатюк [и др.] . - С.116-118
Інші автори: Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В.
Хміль, С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. В. Хміль [и др.] . - С.118-121
Інші автори: Галникіна С. О., Хміль М. С., Гуменна І. Є.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США [Текст] / А. А. Лепявко [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 105-107

Рубрики: Образование медсестринское

   Образования технология


Дод.точки доступу:
Лепявко, А. А.
Ліщенко, Н. О.
Прокопчук, А. І.
Марценюк, В. П.
Усинська, О. С.
Мілевська, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 3
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти / Л. Я. Ковальчук. - С.5-7
Чернишенко, Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства / Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко. - С.7-11
Ковальчук, Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США) / В. П. Марценюк. - С.14-15
Шегедин, М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу / М. Б. Шегедин. - С.16-17
Шкробот, С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні / С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. В. Шевчук. - С.22-24
Кулл, Д. С. До питання нестачі медичних сестер / Д. С. Кулл. - С.24-28
Ревчук, Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки / Н. В. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. С. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. В. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. І. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД / М. В. Тарчинець [и др.] . - С.41-42
Інші автори: Воронцов М. В., Ставничий Д. Р., Висоцька Т. В.
Мілевська, Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. С. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. І. Прокопчук. - С.44-46
Олещук, О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О. В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук. - С.49-52
Качор, В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. О. Качор [и др.] . - С.53-54
Інші автори: Андрейчин С. М., Васильєва Н. А., Луцук О. С.
Фаркашова, Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року / Д. Фаркашова. - С.55-56
Сескевічюс, А. Розвиток медсестринської освіти в Литві / А. Сескевічюс. - С.57
Банадига, Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський. - С.58-60
Гайдуков, В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами / В. А. Гайдуков [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Плеш І. А., Борейко Л. Д., Макарова О. В.
Дука, К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії / К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун. - С.62-63
Костенко, І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні / І. Ф. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. І. Кривенко [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Федорова О. П., Пахомова С. П., Єремеєв В. Г.
Кузнєцов, В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки / В. Г. Кузнєцов. - С.68-69
Локай, Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні / Б. А. Локай, Д. В. Козак. - С.72-74
Локай, Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Б. А. Локай. - С.74-75
Панченко, М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1 / М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська. - С.76-78
Сук, Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України / Т. І. Сук [и др.] . - С.82-83
Інші автори: Хомко О. Й., Пержул І. Р., Молдован П. М.
Шкільна, І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя / І. М. Шкільна. - С.88-90
Кайдашев, І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. П. Кайдашев [и др.] . - С.90-92
Інші автори: Расин М. С., Васильєв В. М., Дігтяр Н. І., Савченко Л. Г.
Білай, І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.92-95
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський. - С.99-100
Бугай, Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець. - С.101-103
Саварин, Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови / Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук. - С.109-111
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Марценюк, В. П.
    Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США) [Текст] / В. П. Марценюк // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 14-15

Рубрики: Южная Каролина

   Образования технология


   Образование медсестринское


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2007/2
   Журнал

Медична освіта
2007р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Бойчук Т. М., Булах І. Є., Чернишенко Т. І., Старча Т. М., Вітенко І. С.
Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15
Інші автори: Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Чебан В. І., Ельчиць Т. В., Близнюк Г. Й., Жарко Т. М.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24
Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26
Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30
Інші автори: Марценюк В. П., Загричук Г. Я., Шульгай А. Г.
Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32
Пішак, В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35
Черних, В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] . - С.35-37
Інші автори: Огарь С. В., Кисличенко В. С., Упир Л. В.
Ждан, В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.37-39
Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42
Запорожан, В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора. - С.42-45
Запорожан, В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.46-48
Колесник, Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов. - С.49-51
Колесник, Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко. - С.52-53
Лісовий, В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики / В. М. Лісовий [и др.] . - С.54-55
Інші автори: Воронцов М. П., Капустник В. А., Коробчанський В. О.
Нейко, Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів / Є. М. Нейко [и др.] . - С.56-57
Інші автори: Глушко Л. В., Мізюк М. І., Вакалюк І. П.
Коломоєць, М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір / М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш. - С.58-61
Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-63
Полеся, Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець. - С.64-66
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. О. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68
Яблучанський, М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. І. Яблучанський [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Бичкова О. Ю., Проценко О. С., Шерстюк С. О.
Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72
Шаповал, С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.73-74
Інші автори: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Стродумова, Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. П. Стродумова [и др.] . - С.75-76
Інші автори: Коваленко Т. І., Гончарова Л. О., Голосний Е. В., Піклун І. В.
Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78
Інші автори: Цюра С. Б., Косован Н. Є., Весклярова У. П.
Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81
Інші автори: Черній О. Ф., Ковальчук О. Л., Хоменко В. Є.
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84
Цимбалюк, В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І.
Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89
Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-91
Годлевський, Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. С. Годлевський [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Калинчук С. В., Баязітов М. Р., Смірнов І. В., Самченко І. О., Байзаков У. А.
Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95
Інші автори: Луговий О. Б., Бенедикт В. В., Пятночка B.I., Пуспювойт Г. Т., Свистун Р. В., Герасимец Ю. М.
Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97
Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98
Інші автори: Денефіль О. В., Волкова Н. М., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Олійник, О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії / О. В. Олійник [и др.] . - С.99-100
Інші автори: Мисула І. Р., Ліщенко Н. О., Усинська О. С., Локай Б. А.
Хомік, Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти / Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук. - С.101-103
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


   
    Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах [Текст] / І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, Г. Я. Загричук // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-30

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Образование медицинское--тенденции


   Университеты


   Образования технология--методы


   Конференции


Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Марценюк, В. П.
Загричук, Г. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)