Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Вища освіта (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Самура, Б. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Синтез и диуретическая активность N-R-амидов 4-сульфамилбензолметилоксаминовой кислоты [Текст] / И. П. Банный, Б. А. Самура, В. Ф. Черных // Вісник фармації. - 1999. - № 2. - С. 10-13


MeSH-головна:
ОКСАЛАТЫ -- OXALATES (химический синтез)
Дод.точки доступу:
Банный, И. П.
Самура, Б. А.
Черных, В. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Троценко, В. В.
    Експериментальне дослідження протизапальної та аналгетичної активності 7-алкіл-8-хлорпохідних 3-метилксантину [Текст] / В. В. Троценко, Б. А. Самура // Вісник фармації. - 2001. - № 1. - С. 54-56


MeSH-головна:
ПРОТИВОВОСПАЛИТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-INFLAMMATORY AGENTS (анализ, терапевтическое применение)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вайда А. Р., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Господарський А. Я.
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США) / В. П. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Я. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань / Г. Б. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. В. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. В. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи / О. М. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Я. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. О. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. І. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. О. Особливості системи вищої освіти у США / Н. О. Ліщенко [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Прокопчук, А. І. Особливості медсестринської освіти у США / А. І. Прокопчук [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Усинська, О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни) / О. С. Усинська [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Мілевська, Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. С. Мілевська [и др.] . - С.50-51
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Лепявко А. А.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С. М. Андрейчин, В. О. Качор. - С.52-54
Фіра, Л. С. Організація навчання у Карловому університеті / Л. С. Фіра [и др.] . - С.55-56
Інші автори: Острівка О. І., Сидоренко О. Л., Лихацький П. Г., Соколова Л. В.
Бухтіярова, Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.57-59
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Сидорова І. В.
Гощинський, В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Бабінець Л. С., Воронцов О. О., Боровик І. О.
Бойчук, А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу / А. В. Бойчук [и др.] . - С.62-64
Інші автори: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Стародуб, Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти / Є. М. Стародуб [и др.] . - С.64-66
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є.
Білай, І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.67-70
Дзюбановський, І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Луговий О. Б., Пустовойт Г. Т., Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М.
Мурашко, О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології / О. О. Мурашко. - С.73-79
Бугай, Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана? / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна. - С.80-81
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Білай, І. М.
    Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 67-70

Рубрики: Образование фармацевтическое--методы

   Лекарственная терапия


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 3
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти / Л. Я. Ковальчук. - С.5-7
Чернишенко, Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства / Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко. - С.7-11
Ковальчук, Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США) / В. П. Марценюк. - С.14-15
Шегедин, М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу / М. Б. Шегедин. - С.16-17
Шкробот, С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні / С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. В. Шевчук. - С.22-24
Кулл, Д. С. До питання нестачі медичних сестер / Д. С. Кулл. - С.24-28
Ревчук, Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки / Н. В. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. С. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. В. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. І. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД / М. В. Тарчинець [и др.] . - С.41-42
Інші автори: Воронцов М. В., Ставничий Д. Р., Висоцька Т. В.
Мілевська, Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. С. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. І. Прокопчук. - С.44-46
Олещук, О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О. В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук. - С.49-52
Качор, В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. О. Качор [и др.] . - С.53-54
Інші автори: Андрейчин С. М., Васильєва Н. А., Луцук О. С.
Фаркашова, Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року / Д. Фаркашова. - С.55-56
Сескевічюс, А. Розвиток медсестринської освіти в Литві / А. Сескевічюс. - С.57
Банадига, Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський. - С.58-60
Гайдуков, В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами / В. А. Гайдуков [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Плеш І. А., Борейко Л. Д., Макарова О. В.
Дука, К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії / К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун. - С.62-63
Костенко, І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні / І. Ф. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. І. Кривенко [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Федорова О. П., Пахомова С. П., Єремеєв В. Г.
Кузнєцов, В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки / В. Г. Кузнєцов. - С.68-69
Локай, Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні / Б. А. Локай, Д. В. Козак. - С.72-74
Локай, Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Б. А. Локай. - С.74-75
Панченко, М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1 / М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська. - С.76-78
Сук, Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України / Т. І. Сук [и др.] . - С.82-83
Інші автори: Хомко О. Й., Пержул І. Р., Молдован П. М.
Шкільна, І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя / І. М. Шкільна. - С.88-90
Кайдашев, І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. П. Кайдашев [и др.] . - С.90-92
Інші автори: Расин М. С., Васильєв В. М., Дігтяр Н. І., Савченко Л. Г.
Білай, І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.92-95
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський. - С.99-100
Бугай, Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець. - С.101-103
Саварин, Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови / Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук. - С.109-111
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Білай, І. М.
    Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Лекарственная терапия


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 4
Зміст:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [и др.] . - С.11-14
Інші автори: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19--21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В. Саварин. - С.25-28
Губенко, І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко. - С.28-31
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.31-34
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [и др.] . - С.34-36
Інші автори: Городецкий В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В., Галиця В. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [и др.] . - С.39-42
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-46
Сливка, Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління / Ю. І. Сливка, О. В. Олійник. - С.47-49
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [и др.] . - С.50-53
Інші автори: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Якимчук Р. В.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [и др.] . - С.56-57
Інші автори: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [и др.] . - С.61-63
Інші автори: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. - С.64-84
Волосовець, О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко. - С.65-68
Ковальчук, Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ? / Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський. - С.69-71
Вітенко, І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.72-74
Лісовий, В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення / В. М. Лісовий [и др.] . - С.75-76
Інші автори: Капустник В. А., М’ясоєдов В. В., Міхалін М. О., Шаламов Р. В.
Шаповал, С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.76-78
Інші автори: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Талалаєнко, О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін / О. М. Талалаєнко [и др.] . - С.78-80
Інші автори: Денисенко О. П., Борисова Т. П., Басій Р. В., Шестова О. П., Адоньєва Н. М.
Мисула, І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм / І. Р. Мисула [и др.] . - С.80-81
Інші автори: Пашко К. О., Кашуба М. О., Козак Д. В.
Ліщенко, Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства / Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.82-84
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Білай, І. М.
    Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 22-24

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

   Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2007/1
   Журнал

Медична освіта
2007р. № 1
Зміст:
Нейко, В. Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / В. Є. Нейко [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вакалюк І. П., Тимків І. В., Боцюрко Ю. В., Юрак М. З.
Мисула, І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі / І. Р. Мисула, О. В. Олійник. - С.7-11
Казаков, В. М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.12-16
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Барінов Е. Ф.
Губенко, І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко. - С.16-19
Жмурський, С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець. - С.20-21
Білай, І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-25
Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28
Інші автори: Кулянда О. О., Шульгай А. Г., Веремчук О. Д.
Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30
Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33
Інші автори: Реброва О. О., Строіло Н. Г., Волошинович А. Р., Блудова Н. Г.
Олійник, О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США / О. В. Олійник, І. Р. Мисула. - С.33-35
Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37
Інші автори: Стаднюк Л. А., Приходько В. Ю., Чайковська В. В., Давидович Н. Я., Маслєнікова Н. О.
Стаднюк, Л. А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів / Л. А. Стаднюк [и др.] . - С.38-40
Інші автори: Чайковська В. В., Давидович О. В., Хаджинова Н. А., Давидович Н. Я.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.40-42
Інші автори: Данилевич Ю. О., Гнатюк Р. М., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Шев’як П. І.
Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48
Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.51-54
Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58
Приходько, В. Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / В. Ю. Приходько [и др.] . - С.58-61
Інші автори: Давидович О. В., Ширяева М. І., Давидович Н. Я.
Крекотень, О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді / О. М. Крекотень. - С.61-63
Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов. - С.64-66
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Білай, І. М.
    Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2007. - № 1. - С. 22-25

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч

   Образование фармацевтическое--тенденции


   Фармакология клиническая--обуч


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)