Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Талалаєнко, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.
Шифр: МУ7/2003/2
   Журнал

Медична освіта
2003р. № 2
Зміст:
Пасько, В. В. Актуальні проблеми клінічної підготовки військово-медичних фахівців / В. В. Пасько, Б. А. Клішевич. - С.3-6
Бондар, Г. В. Паліативна медицина: організаційні і педагогічні аспекти / Г. В. Бондар [и др.] . - С.7-9
Інші автори: Вітенко І. С., Попович А. Ю., Семікоз Н. Г.
Мисула, І. Р. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі / І. Р. Мисула [и др.] . - С.10-15
Інші автори: Гудима А. А., Шкробот С. І., Коваль В. Б.
Середюк, Н. М. Роль творчого змагання в підвищенні професійного, духовного збагачення майбутнього спеціаліста / Н. М. Середюк [и др.] . - С.16-19
Інші автори: Вакалюк І. П., Ванджура І. Ю., Барила Г. Г.
Фуштей, І. М. Використання комп’ютерних систем оцінки знань "крок-2 та з" у післядипломному навчанні лікарів на кафедрі клінічної лабораторної діагностики запорізького державного інституту удосконалення лікарів / І. М. Фуштей, Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов. - С.20-22
Романишина, Л. М. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів / Л. М. Романишина, Г. Я. Загричук, О. В. Криховець. - С.23-26
Бабінець, Л. С. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі "поліклінічна терапія" (кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) / Л. С. Бабінець, І. О. Корніцька-Боровик. - С.38-40
Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України". - С.52-237
Підаєв, А. В. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні / А. В. Підаєв, О. П. Волосовець. - С.53-59
Вітенко, І. С. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України-основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні / І. С. Вітенко. - С.59-62
Ковальчук, Л. Я. Фаховий підручник з дисципліни-складова якісної підготовки спеціалістів / Л. Я. Ковальчук. - С.62-64
Андреєва, Л. В. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка ОНЛАЙН-інформаційного ресурсу / Л. В. Андреєва, Л. С. Георгіевська. - С.65-67
Артемчук, Л. М. Принципи створення тестових завдань / Л. М. Артемчук. - С.67-68
Боднар, П. М. Навчальна програма з ендокринологи як складова стандартів вищої освіти / П. М. Боднар, Г. П. Михальчишин. - С.68-69
Бойко, В. В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб / В. В. Бойко [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Козін Ю. І., Гончаренко Л. Й., Макаров В. В.
Булах, І. Є. Методологія розробки навчальних програм нового покоління / І. Є. Булах [и др.] . - С.72-77
Інші автори: Казаков В. М., Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Філончук І. В.
Василенко, Г. Л. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Л. Василенко [и др.] . - С.78-79
Інші автори: Петрук Г. Б., Рябоконь О. В., Тищенко Л. Т.
Вдовиченко, Ю. П. Проблеми створення підручників нового покоління / Ю. П. Вдовиченко [и др.] . - С.83-85
Інші автори: М’ясніков В. Г., Зозуля І. С., Гош Р. І.
Волосовець, О. П. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / О. П. Волосовець, І. М. Криворук, С. П. Кривопустов. - С.85-88
Гжегоцький, М. Р. Пріоритетні особливості формування структури сучасного підручника для вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / М. Р. Гжегоцький [и др.] . - С.94-97
Інші автори: Дяценко І. І., Федоренко В. І., Мельников О. В.
Григорчук, Л. І. структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів / Л. І. Григорчук [и др.] . - С.99-100
Інші автори: Сергета І. В., Постоловська Т. Т., Яцина О. В., Краснова Л. І.
Гудима, А. А. Деякі підходи до форми і змісту лекцій з медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.100-102
Інші автори: Дем’яненко В. В., Герасимів І. М., Ярошемко М. Б., Балабан Ю. С., Лотоцький В. В.
Жученко, С. П. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників / С. П. Жученко, О. А. Серебреннікова, О. С. Рубіна. - С.114-115
Задніпряний, І. В. До питання про викладання анатомії людини для іноземних студентів / І. В. Задніпряний. - С.115-117
Казаков, В. М. Електронний підручник і комп’ютерна навчаюча програма як необхідні елементи оптимізації навчання в медичному ВУЗ / В. М. Казаков [и др.] . - С.123-125
Інші автори: Талалаєнко О. М., Борисова Т. П., Денисенко О. П., Адоньєва Н. М.
Климовицький, В. Г. Досвід створення систем для дистанційного навчання / В. Г. Климовицький [и др.] . - С.133-135
Інші автори: Владзимирський А. В., Рушай А. К., Худобін В. Ю.
Латанюк, С. О. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. О. Латанюк, І. В. Сергета, І. В. Стемпен. - С.142-143
Личко, В. Г. Вдосконалення підручника з курсу патофізіології- важливий засіб підвищення рівня теоретичної підготовки лікаря / В. Г. Личко [и др.] . - С.143-145
Інші автори: Слободянюк Т. М., Цюнь М. П., Прокопенко О. І., Глєбова О. В.
Сергета, І. В. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі / І. В. Сергета, І. В. Стемпен, Р. В. Теклюк. - С.172-175
Хіміч, С. Д. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін / С. Д. Хіміч [и др.] . - С.204-206
Інші автори: Желіба М. Д., Жученко С. П., Погорілий В. В., Жученко О. П.
Чернобровий, В. М. Навчальний посібник як джерело інформації / В. М. Чернобровий [и др.] . - С.218-219
Інші автори: Черешнюк Л. В., Мороз Л. В., Півторак Н. А., Палїй І. Г.
Шатило, В. Й. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної / В. Й. Шатило [и др.] . - С.219-220
Інші автори: Бойченко Л. Д., Васьків К. С., Жовнерчук В. Р., Козирецька Л. М.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Методологія розробки навчальних програм нового покоління [Текст] / І. Є. Булах, В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 72-77

Рубрики: Образования технология

Дод.точки доступу:
Булах, І. Є.
Казаков, В. М.
Талалаєнко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Електронний підручник і комп’ютерна навчаюча програма як необхідні елементи оптимізації навчання в медичному ВУЗ [Текст] / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, Т. П. Борисова // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 123-125

Рубрики: Компьютерные обучающие системы

Дод.точки доступу:
Казаков, В. М.
Талалаєнко, О. М.
Борисова, Т. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2005/2
   Журнал

Медична освіта
2005р. № 2
Зміст:
Матеріали науково-методичної конференції . "Досвід впровадження основних засад болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти" ,14-15 квітня 2005 р. Рішення конференції. - С.5-40
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. "Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики". - С.41
Москаленко, В. Ф. Клінічна епідеміологія в системі навчання студентів та післядипломної освіти лікарів / В. Ф. Москаленко, А. П. Яворовський, Б. О. Ледощук. - С.42-43
Гиріна, О. М. Основні принципи формування доказового звіту на прикладі дослідження артеріальної гіпертензії на рівні первинної медико-санітарної допомоги / О. М. Гиріна, О. М. Новічкова, М. Р. Лебединська. - С.44-46
Добровольський, Л. О. Інформаційне забезпечення та організаційно-методичні аспекти доказової медицини / Л. О. Добровольський [и др.] . - С.50-54
Інші автори: Степаненко А. В., Грузова Л. М., Морозова І. А., Бєлашова І. Г., Янковська Л. А., Радванська Е. Л.
Вітенко, І. С. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря / І. С. Вітенко, А. Я. Циганенко, О. М. Ковальова. - С.55-57
Казаков, В. М. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.58-63
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Пропедевтика внутрішніх хвороб: старі і нові підходи до визначення екскурсії нижнього краю легень. - С.70-72
Воронцов, О. О. Самостійна практична робота студентів на циклі акушерства та гінекології кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини / О. О. Воронцов [и др.] . - С.72-74
Інші автори: Гощинський В. Б., Бабинець Л. С., Ясній О. Р.
Яцина, О. В. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів IV курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій / О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц. - С.74-76
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу [Текст] / В. М. Казаков [та ін.] // Медична освіта. - 2005. - № 2. - С. 58-63

Рубрики: Образование, система оценок

   Студенты


Дод.точки доступу:
Казаков, В. М.
Талалаєнко, О. М.
Первак, М. Б.
Котлубєй, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. В. Банчук [и др.] . - С.6-14
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Вітенко, І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников. - С.32-35
Ждан, В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. О. Пашко [и др.] . - С.42-46
Інші автори: Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М.
Черних, В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Інші автори: Гриценко І. С., Кайдалова Л. Г., Городиська Н. М.
Казаков, В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Ліщенко, Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. О. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.54-56
Господарський, І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні / І. Я. Господарський, О. І. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Б. Чайковський [и др.] . - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л. О., Раскалєй В. Б., Козак Г. І.
Никоненко, О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. С. Никоненко [и др.] . - С.64-65
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Усинська, О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. С. Усинська. - С.66-67
Нейко, Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення / Є. М. Нейко [и др.] . - С.68-69
Інші автори: Глушко Л. В., Середюк Н. М., Мізюк М. І.
Федорців, О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Є. Федорців [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Колесник, Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.75-77
Інші автори: Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Лісовий, В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов. - С.85-86
Педанов, Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.87-88
Мінцер, О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха. - С.93
Крекотень, О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами / О. М. Крекотень, І. В. Олійник. - С.94
Яшан, О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. І. Яшан [и др.] . - С.97-103
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Лепявко, А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США / А. А. Лепявко [и др.] . - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Олійник, О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. В. Олійник [и др.] . - С.108-110
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Яшан О. І., Гнатюк Р. М.
Шкробот, С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті / С. І. Шкробот [и др.] . - С.111-115
Інші автори: Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Гнатюк, Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії / Р. М. Гнатюк [и др.] . - С.116-118
Інші автори: Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В.
Хміль, С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. В. Хміль [и др.] . - С.118-121
Інші автори: Галникіна С. О., Хміль М. С., Гуменна І. Є.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу [Текст] / В. М. Казаков [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 48-51

Рубрики: Образование медицинское

   Образования технология


Дод.точки доступу:
Казаков, В. М.
Талалаєнко, О. М.
Первак, М. Б.
Котлубєй, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 4
Зміст:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [и др.] . - С.11-14
Інші автори: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19--21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В. Саварин. - С.25-28
Губенко, І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко. - С.28-31
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.31-34
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [и др.] . - С.34-36
Інші автори: Городецкий В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В., Галиця В. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [и др.] . - С.39-42
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-46
Сливка, Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління / Ю. І. Сливка, О. В. Олійник. - С.47-49
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [и др.] . - С.50-53
Інші автори: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Якимчук Р. В.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [и др.] . - С.56-57
Інші автори: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [и др.] . - С.61-63
Інші автори: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. - С.64-84
Волосовець, О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко. - С.65-68
Ковальчук, Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ? / Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський. - С.69-71
Вітенко, І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.72-74
Лісовий, В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення / В. М. Лісовий [и др.] . - С.75-76
Інші автори: Капустник В. А., М’ясоєдов В. В., Міхалін М. О., Шаламов Р. В.
Шаповал, С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.76-78
Інші автори: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Талалаєнко, О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін / О. М. Талалаєнко [и др.] . - С.78-80
Інші автори: Денисенко О. П., Борисова Т. П., Басій Р. В., Шестова О. П., Адоньєва Н. М.
Мисула, І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм / І. Р. Мисула [и др.] . - С.80-81
Інші автори: Пашко К. О., Кашуба М. О., Козак Д. В.
Ліщенко, Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства / Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.82-84
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін [Текст] / О. М. Талалаєнко, О. П. Денисенко, Т. П. Борисова // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 78-80

Рубрики: Конференции

   Учебники--тенденции


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Талалаєнко, О. М.
Денисенко, О. П.
Борисова, Т. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2007/1
   Журнал

Медична освіта
2007р. № 1
Зміст:
Нейко, В. Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / В. Є. Нейко [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вакалюк І. П., Тимків І. В., Боцюрко Ю. В., Юрак М. З.
Мисула, І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі / І. Р. Мисула, О. В. Олійник. - С.7-11
Казаков, В. М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.12-16
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Барінов Е. Ф.
Губенко, І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко. - С.16-19
Жмурський, С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець. - С.20-21
Білай, І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-25
Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28
Інші автори: Кулянда О. О., Шульгай А. Г., Веремчук О. Д.
Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30
Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33
Інші автори: Реброва О. О., Строіло Н. Г., Волошинович А. Р., Блудова Н. Г.
Олійник, О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США / О. В. Олійник, І. Р. Мисула. - С.33-35
Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37
Інші автори: Стаднюк Л. А., Приходько В. Ю., Чайковська В. В., Давидович Н. Я., Маслєнікова Н. О.
Стаднюк, Л. А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів / Л. А. Стаднюк [и др.] . - С.38-40
Інші автори: Чайковська В. В., Давидович О. В., Хаджинова Н. А., Давидович Н. Я.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.40-42
Інші автори: Данилевич Ю. О., Гнатюк Р. М., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Шев’як П. І.
Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48
Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.51-54
Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58
Приходько, В. Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / В. Ю. Приходько [и др.] . - С.58-61
Інші автори: Давидович О. В., Ширяева М. І., Давидович Н. Я.
Крекотень, О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді / О. М. Крекотень. - С.61-63
Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов. - С.64-66
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)