Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Kourkouta, L. I.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ЛУ2/2017/7
   Журнал

Лікарська справа. Врачебное дело. - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
"Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." : Міжнародна науково-практична конференція з питань охорони психічного здоров’я, Україна, м. Київ, 26-27 жовтня 2017 р. . - С.3-276
Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій. - С.3-74
Бахов, І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів / І. С. Бахов. - С.3-10
Борисенко, Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух. - С.10-16
Вакуліч, Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні / Т. М. Вакуліч. - С.16-21
Гавриловська, К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі / К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко. - С.22-28
Головатий, М. Ф. Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття / М. Ф. Головатий, О. М. Холіч. - С.28-31
Пальм, Н. Д. Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре / Н. Д. Пальм. - С.31-36
Музичко, Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я / Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська. - С.37-44
Papathanasiou, I. V. Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions / I. V. Papathanasiou [et al.]. - С.44-52
Інші автори: Tsaras K., Christodoulou E., Daglas A., Kourakos M., Kleisiaris Ch., Fradelos E. C.
Пузирний, В. Ф. Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості / В. Ф. Пузирний. - С.52-56
Фальковська, Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді / Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська. - С.56-63
Школяр, М. В. Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти / М. В. Школяр. - С.63-68
Шопша, О. Л. Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру / О. Л. Шопша. - С.68-70
Бикова, І. М. Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект / І. М. Бикова. - С.70-72
Туриніна, О. Л. Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів / О. Л. Туриніна. - С.72-74
Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості. - С.75-140
Vajpayee, A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children / A. Vajpayee. - С.75-80
Грабовенко, Н. В. Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем / Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова. - С.80-88
Губська, О. Ю. Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів / О. Ю. Губська, Є. В. Рибак. - С.88-93
Гуменюк, Л. І. Зміни психоемоційного стану хворих на патологію печінки / Л. І. Гуменюк, О. Ю. Губська, А. А. Кузьмінець. - С.94-98
Коляденко, Н. В. Етіопатогенетичні основи розвитку реабілітаційного потенціалу хворих із синдромом Ретта / Н. В. Коляденко [та ін.]. - С.98-104
Інші автори: Мальцев Д. В., Живаго Х. С., Федосова Л. О.
Лозова, О. М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією / О. М. Лозова, О. В. Дробот, М. С. Фатєєва. - С.104-110
Мазяр, О. В. Психофізіологічний механізм формування невротичного розладу / О. В. Мазяр. - С.110-116
Портницька, Н. Ф. До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю / Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина. - С.116-122
Шамне, А. В. Варіативність психосоціального розвитку і пссихічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці / А. В. Шамне. - С.122-129
Шмаргун, В. М. Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей / В. М. Шмаргун. - С.129-135
Грись, А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці / А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва. - С.136-139
Iliadis, Ch. K. Children with depression and family / Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios. - С.139-140
Секція 3. Іновації та розвиток системи охорони психічного здоров’я у мультикультурному суспільстві. - С.141-196
Войтенко, О. В. Психологічні наслідки бойового стресу у військовослужбовців / О. В. Войтенко, Т. Л. Ткачук. - С.141-146
Доріченко, В. А. Саморозкриття як індикатор психічного здоров’я військовослужбовців при здійсненні миротворчих операцій / В. А. Доріченко. - С.146-151
Колесніченко, Л. А. Досвід психотерапії психосоматичних розладів / Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова. - С.151-157
Maksymov, M. Music space influence on human mental health / M. Maksymov. - С.157-162
Максимова, Н. Ю. Психологічна діагностика схильності до адиктивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С.162-167
Mielkov, Y. Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude / Y. Mielkov. - С.168-174
Омельченко, Л. М. Особливості адаптивного потенціалу дружин постраждалих військовослужбовців / Л. М. Омельченко, В. І. Вус. - С.174-180
Fradelos, E. C. Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language / E. C. Fradelos [et al.]. - С.180-187
Інші автори: Papathanasiou I. V., Kourakos M., Zyga S., Tzavella F., Tsaras K.
Chrysostomou, G. Integrated care platforms to support mental health patients / G. Chrysostomou. - С.187-192
Бідзюра, І. П. Організація охорони психічного здоров’я в сучасній Україні / І. П. Бідзюра. - С.192-194
Kourkouta, L. I. Treatment of dermatological diseases related to mental disorders / L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou. - С.194-196
Секція 4. Міждисціплінарний підхід у системі охорони психічного здоров’я. - С.196-276
Вус, В. І. Ціннісно-семантична детермінація психічного здоров’я пожежників та рятувальників / В. І. Вус, С. М. Кравчук. - С.196-201
Губська, О. Ю. Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії / О. Ю. Губська [та ін.]. - С.201-205
Інші автори: Прівалов М. А., Альянова Т. С., Таран А. І., Родіонова І. О., Алексєєва В. В., Лавренчук І. О., Кузьмінець А. А.
Данилова, Т. В. За межами дихотомії біологічного і соціального: холістичний підхід до психічного здоров’я / Т. В. Данилова, Г. В. Салата. - С.205-210
Ладиченко, В. В. Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я / В. В. Ладиченко, Л. О. Головко. - С.210-215
Мартинюк, І. А. Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) / І. А. Мартинюк. - С.215-221
Михайлюк, І. В. Феноменологія змін особистості в умовах посттравматичного зростання / І. В. Михайлюк. - С.221-226
Нич, Т. В. Феномен самогубства: екзистенційний вибір особистості чи соціальна проблема (філософсько-психологічний аналіз) / Т. В. Нич. - С.226-231
Павлюк, М. М. Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця / М. М. Павлюк. - С.232-237
Савченко, О. В. Конструктивні та деструктивні форми рефлексії / О. В. Савченко. - С.238-244
Solomka, T. M. Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction / T. M. Solomka, O. L. Shopsha. - С.244-249
Тімашова, В. М. Психічне здоров’я як складник понятійної сфери здоров’я та перспективний напрям розвитку служби охорони психічного здоров’я в Україні / В. М. Тімашова, В. О. Тімашов. - С.250-255
Тюріна, Т. Г. Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського) / Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа. - С.255-260
Терентьєва, Н. О. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування / Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник. - С.260-272
Прокопович, Є. М. Психічне благополуччя та детермінація схильності підлітків до девіантної поведінки (сучасний український досвід) / Є. М. Прокопович, Т. М. Траверсе, Е. В. Крайніков. - С.272-274
Черемшинська, Н. М. Особливості емоційного стану жінок, які стали жертвами сімейного насильства: аспекти психологічної корекції / Н. М. Черемшинська. - С.274-276
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Iliadis, Ch. K.
    Children with depression and family [Text] / Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P139-140


MeSH-головна:
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (патофизиология, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Depression is a psychiatric disease with a predominant symptom, emotional disturbance, physical annoyances and difficulties in interpersonal relationships. It can occur at any age, even in children. About 3 % of all children may experience depression. Depression as a disease affects the whole body and has an impact on how the child feels, thinks and behaves. These symptoms are accompanied by a number of other symptoms that affect appetite, sleep, levels of activity and concentration, children’s self-confidence, and the image they have formed for themselves. Children with depression are usually sad and generally experience the disease in a similar way to older people
Депресія – це психіатричне захворювання, що має переважний симптом, емоційні порушення, фізичні неприємності та труднощі в міжособистісних відносинах. Це може відбуватися в будь-якому віці, навіть у дітей. Близько 3 % всіх дітей можуть відчувати депресію. Депресія як хвороба вражає все тіло і впливає на те, як дитина відчуває, думає і поводиться. Ці симптоми супроводжуються рядом інших симптомів, які впливають на апетит, сон, рівень активності та концентрації, упевненість у дітей та образ, який вони сформували для себе. Діти з депресією, як правило, сумують і відчувають хворобу подібно до людей похилого віку
Дод.точки доступу:
Kourkouta, L. I.
Monios, A. G.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Kourkouta, L. I.
    Treatment of dermatological diseases related to mental disorders [Text] / L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P194-196


MeSH-головна:
КОЖНЫЕ БОЛЕЗНИ -- SKIN DISEASES (этиология)
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (патофизиология)
Анотація: The skin is a means of expressing feelings such as anger, fear, shame, disappointment and plays an important role in the socialization of the person, which begins from childhood and continues during his adulthood. The skin retains the ability to respond to endogenous and exogenous stimuli, feels and integrates environmental signals and at the same time "transmits" internal states to the outside world. The medical practitioner should respond promptly to various questions before proceeding to his overall assessment through a well-structured consultation. The treatment of skin symptoms and disorders could be particularly beneficial for patients
Шкіра є засобом вираження почуттів, таких як гнів, страх, сором, розчарування і відіграє важливу роль у соціалізації людини, яка починається з дитинства і продовжується під час повноліття. Шкіра зберігає здатність реагувати на ендогенні та екзогенні подразники, відчуває та інтегрує екологічні сигнали і одночасно «передає» внутрішні стани у зовнішній світ. Медичний працівник повинен негайно відповісти на різні питання, перш ніж продовжити свою загальну оцінку за допомогою добре структурованої консультації. Лікування симптомів та розладів шкіри може бути особливо корисним для пацієнтів
Дод.точки доступу:
Iliadis, Ch. K.
Papathanasiou, I. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)