Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=БУЛІНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.
Шифр: ФУ17/2017/11
   Журнал

Фармацевт практик . - періодичність невідома
2017р. № 11 . - 21.49, р.
Зміст:
Сорцеф — антибактеріальна суспензія для дорослих і дітей. - С.1
Кашинцева, О. Обов’язкове медичне страхування: від ілюзій до прагматизму / О. Кашинцева. - С.4-6
Стоп! Яка застуда?. - С.7
Ни одна страна не может обеспечить граждан за счет государства. - С.8-9
Кашель: фармацевтичне орієнтування. - С.10
IV маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: як це було. - С.12-15
Ультиматум мігрені. - С.16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривомаз, Т. Актуальна ли опасность коронавирусной атипичной пневмонии? / Т. Кривомаз. - С.18-20
Тимрук-Скоропад, К. Хронічне обструктивне захворювання легень у запитаннях і відповідях / К. Тимрук-Скоропад, Н. Сидорик. - С.22-23
Демецкая, А. Чрезвычайная угроза: биотеррор / А. Демецкая. - С.24-25
Мечта суставов: Сустамар. - С.26-27
Примак, Р. В плену самообмана: о чем не хочет знать курильщик? / Р. Примак. - С.28-29. - Библиогр. в конце ст.
Присяжнюк, П. Дати не просто знання, а знання якісні / П. Присяжнюк. - С.30-32
Не так страшен кашель, как его последствия. - С.33. - Библиогр. в конце ст.
Примак, Р. У истоков науки токсикологии / Р. Примак. - С.34-35. - Библиогр. в конце ст.
Редькин, Р. Сочетанное применение β-адреноблокаторов и β-агонистов: в чем риск? / Р. Редькин, Н. Орловецкая, О. Данькевич. - С.36-37. - Библиогр. в конце ст.
Кривомаз, Т. Современные антидепрессанты / Т. Кривомаз. - С.40-42
Створено засіб, який знешкоджує 99% штамів ВІЛ. - С.42
Одне щеплення - одна ін’єкція. - С.43
Догляд за пацієнтами з інфекційними захворюваннями. - С.44-45
Клименюк, Ю. Конфликт в аптеке / Ю. Клименюк. - С.46-47
Клименюк, Ю. Есть ли у вас план? / Ю. Клименюк. - С.48
Мельник, Г. «Гармонії» у Чернівцях стало більше / Г. Мельник. - С.50-52
Даниелян, С. 9-1-1: быть первым! / С. Даниелян. - С.53
Фитотерапия колита. - С.54-55
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Образцова. - С.56-57
Кириленко, М. Шкільне цькування, або булінг: вступ до теми / М. Кириленко. - С.58-59
Кривомаз, Т. Где притаился страх / Т. Кривомаз. - С.60-61
Флавамед® Макс: ш-ш-шипучий і швидкий. - С.64. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кириленко, М.
    Шкільне цькування, або булінг: вступ до теми [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 58-59


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПОВЕДЕНИЕ АГОНИСТИЧЕСКОЕ -- AGONISTIC BEHAVIOR (физиология, этика)
Анотація: Звичні явища тепер все частіше називають іноземними термінами. І звичайне цькування сьогодні нерідко називають «булінг» (bullying, від англ. bully — хуліган, задирака). Незалежно від назви мова йде про утиск, пригноблення, дискримінацію, фізичні чи психологічні тортури, агресивне переслідування, свідоме жорстоке ставлення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Кириленко, М.
    Шкільне цькування: поради дітям, вчителям і не тільки [Текст] / М. Кириленко // Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 44-46


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Кл.слова (ненормовані):
ЦЬКУВАННЯ -- БУЛІНГ
Анотація: Ми вже писали про шкільне цькування і давали поради батькам дітей, які піддаються психологічному (а подекуди й фізичному) тиску. Але тих, кого зачіпає булінг, насправді набагато більше. Сьогодні ми згадаємо всіх дійових осіб, дамо поради школярам, які можуть виступати в різних ролях, та вчителям, обов’язок яких — запобігати цьому явищу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)